Şimdi Ara

TP-Link TD-W9960 Sürekli Artan CRC Hatası ve Bağlantı Kopması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şu anda TT'nin 24 Mbps paketini kullanıyorum , önceden TT'nin vermiş olduğu TD-W9970v3 modelini kullanıyordum ve hiç bir sorun yaşamıyordum. Ama modem yıldırımdan bozulunca TD-W9960 modelini almıştım.

    Hattımda herhangi bir sorun olmamasına rağmen modemde CRC hataları saatte 100 civarı oluyor. Daha da vahimi bağlantı süresi 1 gün 17 saat civarı falan olunca bağlantı kopukları başlıyor. Bağlantı kopukları başladığında CRC hatasını daha sık vermeye başlıyor. Modemi her 2 günde bir yeniden başlatmak zorunda kalıyorum.

    TD-W9970v3 modelinde daha 1 tane bile CRC hatası görmedim, modem 5 ay açık kalsa bile CRC hatası yine 0 dı.
    Modemin sistem günlüğünde sürekli "LAN1 link down" "ppp0 lcp down" "LAN1 link up 10 mbps(100 değil)" "LAN1 link up 100 mbps" gibi hata mesajlarına rastlıyorum.
    Hattımda herhangi bir sorun yok çünkü önceden TD-W9970v3 kullanırken hiçbir sıkıntı yaşamıyordum. Modem ile internet kablosu arasında hiçbrşey yok, kablo direct olarak bağlı modeme. 9970v3 kullanırken neyse o.

    Yıldırımdan ölen TD-W9970v3
    TP-Link TD-W9960 Sürekli Artan CRC Hatası ve Bağlantı Kopması

    TD-W9960
    TP-Link TD-W9960 Sürekli Artan CRC Hatası ve Bağlantı Kopması


    TD-W9960 kullanan var mı? Sizde de böyle bir sorun yaşadınız mı yoksa bendeki cihaz mı arızalı? Garantiye göndermelimiyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 30 Ağustos 2018; 20:31:44 >







  • Yıldırım düşmesi sonucu telefon hattınız zarar görmüş bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melih Albayrak

    Yıldırım düşmesi sonucu telefon hattınız zarar görmüş bence.
    Benim de öyle aklıma gelmişti ama pek sanmıyordum açıkcası. Aslında tam olarak yıldırım düşmüş de sayılmaz sadece şimşek çakıyordu, ama yinede tam o sırada gitmişti modem. Kabloların zarar görüp görmediğini nereden öğrenebilirim? Elimde ikinci modem de yok deneyecek. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 3 Eylül 2018; 18:35:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilgisayarMeraklısı

    Benim de öyle aklıma gelmişti ama pek sanmıyordum açıkcası. Aslında tam olarak yıldırım düşmüş de sayılmaz sadece şimşek çakıyordu, ama yinede tam o sırada gitmişti modem. Kabloların zarar görüp görmediğini nereden öğrenebilirim? Elimde ikinci modem de yok deneyecek. :)

    Alıntıları Göster
    Telefon hattından düşükte olsa elektrik vardır yıldırım düşmesi zarar verir. Sizin yapmanız gereken başka bir modem takıp denemek yada sizin modemi başka bir internet hattına takıp denemek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçekten sinirlenmeye başladım, bu seferde modem kendi kendine yeniden başlayarak yeni IP almaya başladı. Günde 1 kere falan oluyor bu durum. Yeniden başladığında yine "LAN1 link down" "DSL Link Down" "ppp0 LCP down" hataları oluyor.

    Ben bunun telefon hattından kaynaklandığını hiç sanmıyorum. Bu tür hatalar donanım arızası olabilir mi? Bilen birisi yazabilirse sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 10 Eylül 2018; 19:46:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.