Bencede üretmesin 3 serisi 2000 motordan başlasın. 1.16 var ne güzel satsın işte.
Neyse konuya gelirsek neden bu kadar yadırganıyor bu olay ben anlamıyorum bunu. Bende Ferrari alsam ve sorunsuz bir şekilde çalışacağından emin olursam takabilrim LPG. Yani tüp taktığın araç illa 10 yaşında 20.000 YTL'nin altında mı olacak? Keşke fabrikadan Hybrid olarak çıksa çevre daha az kirlenir.
lpg çok yadırganıyor ama motor aynı işi daha ucuza ve daha çevreci şekilde yapabiliyorsa neden daha masraflı ve daha çevreye zararlı olan benzini kullanalımki. şahsen benimde lüks bir otomobilim olsa ilk işim gidip lpg taktırmak olur.Gülen gülsün bana ne
Bu haber gerçek mi.İnsanın inanası gelmiyor
Şunuda söylemeden geçemeyeceğim madem az yakan bir araç almak istiyorsun git diesel al.Ferrarinin çok yaktığını bilmeyen mi var.Bu haber umarım doğru değildir.Yakında Ferrari türkiye ye ayırdığı kotayı azaltırsa hiç şaşırmayın.
Sağol beni düşündüğün için ama hali hazırda çalışan ve "motorin" kullanan bir aracım var. İmzamdan görebilirsin. Bir aracın dizaynını seviyorsam bu aracın çok yakıt harcamasına katlanmak zorunda olduğumu kimse söyleyemez. Ayrıca son cümlenin mantıksızlığını biraz düşünürsen farkedersin. Marka prestiji falan bir yere kadar. Bu adamlar bu işi PARA için yapıyorlar. Hadi diyelim TR'de araç satmamaya karar verdiler, burada kaybeden Ferrari kullanıcıları mı olur yoksa Ferrari mi? Bir düşün bakalım.
Bu senin düşüncen.Bana göre ferrari türkiyede arac satmasa fazla bişey kaybetmez buda benim düşüncem.Ama bu haber doğruysa Ferrarin nin dünyadaki imajı ne olur sence.Bence sarsılır.Dediğim gibi ferrari dünyanın hemen hemen her ülkesinde tanınan saygınlığı olan bir firmadır.Bu adamların amacı çok sayıda araç satmak olsaydı her ülkeye belli bir kota koymazlardı.Ferrariye ulaşmak zordur.Bu zorlukları birincisi fiyatıysa ikinciside yaktığı benzindir.Eğer yakacağı benzin sana fazla geliyorsa o zaman almaktan vazgeçersin.Bu kadar basit. Ferrari alıpta tüp taktırmak kadar saçma bişey daha varsa bunu yapanları onaylamaktır.
quote:
Orjinalden alıntı: VoodooRush
Sağol beni düşündüğün için ama hali hazırda çalışan ve "motorin" kullanan bir aracım var. İmzamdan görebilirsin. Bir aracın dizaynını seviyorsam bu aracın çok yakıt harcamasına katlanmak zorunda olduğumu kimse söyleyemez. Ayrıca son cümlenin mantıksızlığını biraz düşünürsen farkedersin. Marka prestiji falan bir yere kadar. Bu adamlar bu işi PARA için yapıyorlar. Hadi diyelim TR'de araç satmamaya karar verdiler, burada kaybeden Ferrari kullanıcıları mı olur yoksa Ferrari mi? Bir düşün bakalım.
quote:
Orjinalden alıntı: coolfire
herkes benimle aynı görüşü paylaşmak zorunda değil...
Dolaylı yoldan benimkinide
quote:
Orjinalden alıntı: Ozdamar
quote:
Orjinalden alıntı: coolfire
herkes benimle aynı görüşü paylaşmak zorunda değil...
Dolaylı yoldan benimkinide
senin görüş neydi özdamar
Tamam o zaman Ferrari zevk için otomobil üreten bir firma. Zaten PARA dediğin nedir ki. Kabul ettim. Ancak LPG'nin neden prestij kaybı olduğunuda açıklar mısın?
Bu arada Ferrarinin otomobil üretim sayısının sınırlı olması ile bir alakası olabilir mi Türkiye'ye kota koymasının?
quote:
Orjinalden alıntı: desiya
quote:
Orjinalden alıntı: Ozdamar
quote:
Orjinalden alıntı: coolfire
herkes benimle aynı görüşü paylaşmak zorunda değil...
Dolaylı yoldan benimkinide
senin görüş neydi özdamar
Arkadaşın tam tersi. Yani Milletin 316 almasının hava atmak değil zevk için olduğu ..
Adana'da HYUNDAI aracını LPG'li FERRARI yapan otomobil meraklısı üzerine THAILAND'da bulduğum araç. Doğru mu, değil mi, belli değil.
arkadaşlar konunun hortladığı iyi olmuş, kullananlar cevaplasın lütfen lpgli ferrarimi yoksa dizel fluence mi almalıyım? ilk aracım olacak ailecek kullanıcaz hanımda kullanıcak o yüzden otomatik olsun, bir de az yaksın ama iyi kaçsın istiyorum ne dersiniz?
quote:
Orijinalden alıntı: evolvo
arkadaşlar konunun hortladığı iyi olmuş, kullananlar cevaplasın lütfen lpgli ferrarimi yoksa dizel fluence mi almalıyım? ilk aracım olacak ailecek kullanıcaz hanımda kullanıcak o yüzden otomatik olsun, bir de az yaksın ama iyi kaçsın istiyorum ne dersiniz?
LPG'li F458'in keyfini hiçbir şeye değişmem...
Chevrolet EPICA al :)
quote:
Orijinalden alıntı: decsan
Chevrolet EPICA al :)
epicanın masrafına yetecek paramız olsaydı tüplü ferrari alalım demezdik herhalde, biraz daha sağduyulu cevaplar verelim, maddi durumumuz iyi değil
no caps no güven
quote:
Orijinalden alıntı: coolfire
bizdeki genel düşünce "etrafa caka satma" olduğu için, araç performansıymış, donanımmış hava kalır. dikkat edin bizde bir çok arabanın ful versiyonları rağbet görmez. atıyorum 308'in iki versiyonu arasında 10 bin ytl fark varsa amaç "etrafa caka satmak" olduğu için hiç bir zaman iç donanım, motor gücü vs rağbet görmez. ucuz olan tercih edilir. sonuçta o da 308 ama benim bakış açım farklı. bence 200 beygirlik bir renault alan kişi 3.16 bmw alana göre daha makbuldür. çünkü biri kendine araba almıştır, diğeri çevresindekilere
belki adam çevrecidir
quote:
Orijinalden alıntı: mozkannag
ferrari gerçekten adamın elinden arabasını almıştı; şehir efsanesi falan değil arkadaşlar. olay iskandinav ülkelerinden birinde olmuştu ve yanılmıyorsam hürriyet gazetesi ile ana haberlere kadar çıkmıştı
Bir arkadaşım bu konuyu yüksek lisans projesinde işlemişti. Olay tamamen şehir efsanesi.
Dostane bir tavsiyeyle de özellikle Hürriyet'in bu tarz haberlerine itibar etmeyin. Yüzde 90'ı yanlış ya da uydurma oluyor.
Lpg uygulanırsa motor gücünde nasıl bir değişim olur acaba?
Yani böyle 9000 Rpm çeviren motorlarda Lpg nasıl oluyor çok merak ediyorum. Ron Oktan değerinin yüksek olduğunu duymuştum o zaman fayda edebilir bile belki...