Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
822
Cevap
10
Favori
29.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben çalışıyorum test yarışında olacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339

    Ben çalışıyorum test yarışında olacağım
    Dün itibariyle manuel vitese geçtiğimin haberini de veriyim. Assetto'yu manuel oynuyodum, F1'e de adapte olmam zor olmadı manuel vites anlamında. Hatta araç kontrolümü ve frenlememi geliştirdim manuele geçince. Direksiyonla yarışan herkese bir an önce manuel vitese geçmelerini öneriyorum. Tavsiyeler yerindeymiş.

    Güncelleme: Manuel vitesle attığım ilk Time Trial turlarında 1.26.960 olan derecemi 1.25.197'ye çektim. Hem de iki tane ciddi hata yaptım turda. Çok rahat bir şekilde yarım saniye daha alabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 4 Eylül 2015; 12:11:34 >
  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    Umur abiyle 2013 sezonu hakkında konuşurken kendisi benim manuel vitese geçtikten sonra başka bir seviyeye geçtiğimi ve böylece aramızdaki asıl mücadelenin başladığını söylemişti. Onu hatırladım şimdi. Monako, Kanada, Britanya ve Almanya'da kendisine mağlup olduktan sonra geçmiştim ben de manuel vitese.

    Ritim tutturmak için çok önemli vites. Her şeyden önce pilotun hangi virajı kaçla döneceği, hangi düzlükte kaça çıkacağını aklında tutması çok önemli odaklanmayı korumak açısından. Böyle gelişime devam edersin umarım, arabayla dans ettiğin günleri de görürüz :D

    Benim de şu fren sorununu acilen çözmem gerekiyor, basılı kalıyor. Yer yer tur başına 1-2 saniye kaybediyorum. Bu bazen yarım saniye de oluyor, 0.1-0.2 saniye de oluyor tabii ama hiçbir garantisi yok açıkçası ne zaman nerede denk geleceğinin. Ben de bu sorunu çözersem umarım antrenmanları sıklaştıracağım. Böyle sürmenin bir anlamı olmuyor çünkü benim kontrolüm dışında tur zamanlarım etkileniyor.

    Son olarak da yarışla ilgili yorumlara geçeyim. Yayındaki akışı sevdim, özellikle son turda kayda beni aldığın için mutlu oldum. Gerçek yarışlardaki gibi olmuş bu. Diğer sayamadığım kameralar arası birçok geçiş de öyle oldu tabii.

    nec şu anda en çok takdir ettiğim pilot konumunda. Sadece hız anlamında değil yarış etiği anlamında da diğerlerinden üstün konumda. Kendisinden şu an için tek isteyebileceğimiz daha az centilmen olması. Bunu dediğime inanamıyorum ama daha bencil olması kendi yararına olabilir, sorumluluğu biraz da diğerlerine bıraksın.

    Ayrıca Sedat abiye de teşekkür etmek istiyorum. Kendisiyle yarışırken güvenebiliyorum. Monako'da ilk viraj sonrası yokuşu çıkarken yan yana gittik geçen gün. Aracını çok iyi konumlandırıyor, benim nerede olacağımı çok iyi biliyor ve yeterli boşluğu her zaman bırakabiliyor. Açık söylemek gerekirse bu konuda bu kadar yetkin olan az sayıdaki birkaç pilottan biri. Saymadığım herkes sorun yaşadıklarım anlamına gelmiyor ve saymadığım çoğu kişiden de memnunum ama benim şu ana kadar teker tekere mücadele etmekten en çok zevk aldığım pilotlar Umur abi, Sedat abi, Ali (ysag) ve Ömer abi oldu.

    Diğer pilotların daha dikkatli olması gerekiyor hem yarışta hem de sıralamada. Herkes yer vermek durumunda kalıyor ve bu sıralamada sıkıntı olabiliyor. Yarışta ise hem kendinizin hem de başkasının aracının nerede olduğunu iyi bilmeniz gerekiyor.




  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Yorumların için teşekkür ederim . Başta sen olmak üzere saydığın diğer pilotlar için aynı düşünceleri taşıyorum.

    Bir konu hakkında sizlere de danışmak istiyorum. Malumunuz oyunda birçok eksik var ve mevcut durumda bizi en çok rahatsız eden konu da time trial'da olduğu gibi viraj kesme konusunda katı olmayan uyarılar. Gözlemlediğim kadarıyla oyun yapımcıları kendi forumlarında ki uyarı ve eleştirileri dikkate alıyor. Burada ingilizcesi iyi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Forumlarında konu açsak ve ligimizde ki pilotlar ve bu konuyu takip eden kullanıcılar konuya destek mesajları yazsa belki bu konunun çözümlenmesini hızlandırabiliriz. Yarış ayarlarında bize katı ya da esnek seçeneği sunsa sanırım bu durumda çözüme kavuşturulabilir.
  • eagle kullanıcısına yanıt
    Buna katılmak durumundayım. Her ne kadar yarışlarda viraj kestiğim yerler olsa da bunu zevkle yapmadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Viraj kesme olayını ben de sevmiyorum açıkçası. Ama kuralların da o kadar katı olmaması gerektiği görüşündeyim. Ben bordürlerin kullanımını da destekleyen bir insanım çünkü sürücünün inisiyatifi devreye giriyor. Bu esneklik ayarı fikri de burada devreye giriyor ve pisten piste değişiklik yapmak açısından çok güzel olabilir. Örneğin Avustralya, Kanada, İtalya, Rusya (zirve noktasıydı sanırım :D), Meksika gibi pistlerde katı kurallar uygulanabilir. Diğer pistlerde kurallar esnetilebilir. Ben açıkçası ideal pist sınırının hemen hemen her pistte dört tekerin piste en yakın olanının beyaz çizgiden maksimum bir teker genişliğinde olması gerektiğini düşünüyorum. Yani beyaz çizgiyi geçtiği anda turu iptal etmek yerine bir teker mesafesinde bir tölerans olması gerektiğini düşünüyorum.

    Sedat abi biz senle görüşelim Steam'den, daha önce de foruma şikayette bulunmuştuk hatırlarsan, ve ondan sonra başvuralım.

    Daha çok şey yazmıştım bu 3. paragrafa ama hepsini sildim böyle bıraktım. Bunu da bırakmamın sebebi ise genel sıkıntının ceza sisteminin de ötesinde oyunun fizikleri olduğunu bilmenizi istemem. Bu kadar söyleyeyim.




  • Yaklaşık 4 5 g0ndür oyunu manuel oynuyorum ve spadaki 1.51.9 olan zamanımı 1.50.2 seviyesine çektim daha yapacak çok şey var sanırım 1.47 lere inmem gerek çalışmaya devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339

    Yaklaşık 4 5 g0ndür oyunu manuel oynuyorum ve spadaki 1.51.9 olan zamanımı 1.50.2 seviyesine çektim daha yapacak çok şey var sanırım 1.47 lere inmem gerek çalışmaya devam
    Yarış kaydının beğenilmesine sevindim. Hem kayıt almak hem de replay kamerasını verimli kullanmak pek tecrübeli olduğum işler değil. Dolayısıyla iddialı olmadığım bir konuda başarılı bir iş çıkardığımın düşünülmesi beni mutlu etti.

    Ayrıca Furkan'a teker tekere mücadele etmekten keyif aldığı pilotlar arasında beni de gösterdiği için teşekkür ediyorum. Bu konuda ligimizin gerçekten iyi bir seviyede olduğuna inanıyorum, tabii her konuda olduğu gibi bu konuda da gelişmenin sınırı yok. Ligde yarışan herkes hız ve istikrar anlamında gelişmeye odaklandığı kadar temiz ve adil yarışma standartlarında da gelişim göstermeye çalışmalı.

    Lige yeni başvuran pilotları şimdiye kadar gösterdikleri performansı baz alarak değerlendirmek gerekirse, nec genel anlamda lig standartlarına kolayca ulaşabilecek seviyede. ForzaSpecnaz da şu ana kadar son derece güçlü performanslar sergiledi. Rainwalker oyundaki ilk saatlerine oranla çok daha iyi bir konumda, istekli tavrını sürdürürse gelişimine devam etmesi muhtemel. Bu üç pilotun lige kabul anlamında önemli avantaja sahip olduklarını söylemek mümkün. Diğer yeni pilot adaylarından WooddyWP antrenman yarışlarında düzgün sürüşüyle dikkat çeken bir isim. Kendisini kalan test yarışlarında da görmemiz gerekiyor. Bir diğer istekli isimse d0cTR. Şu anda hız olarak lig ortalamasının altında sürüyor. Ancak gelişimine odaklanmaya devam ederse iyi bir seviyeye gelecektir. Diğer adayları henüz pistte görme şansımız olmadı. Onlarla da yarıştıkça fikir sahibi olacağız.

    Ayrıca 2014 sezonunda yarışan ve lige devam edeceği kesinleşen 10 arkadaşımız var. Bu isimler: Furkan Özcan, umur.boyaci, Sedat, Sorbetto, SLaYeR KiNG, tarkanbeyaz, Akin Yolcubal, RandomWalker, @LPER ve SchuminaTR. Oyunun yüksek sistem kriterlerine takılan EmreKirac ve BULUT'un durumu ise henüz netleşmedi. Lobide maksimum 16 kişi yarışabildiğimizi düşünürsek bu durumda lige yüksek olasılıkla 4,5 veya 6 yeni pilot alımı yapabileceğiz. Dolayısıyla test yarışları hala büyük önem taşımakta.

    2015 kadrosunun tam anlamıyla kesinleşmesinden ve buna göre yapılacak olan takım seçmelerinden önce 2 tane test yarışımız daha olacak. Bu yarışlara hem yenilerden hem de lige devam edecek olan tecrübeli pilotlardan maksimum katılımı bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sorbetto

    Yarış kaydının beğenilmesine sevindim. Hem kayıt almak hem de replay kamerasını verimli kullanmak pek tecrübeli olduğum işler değil. Dolayısıyla iddialı olmadığım bir konuda başarılı bir iş çıkardığımın düşünülmesi beni mutlu etti.

    Ayrıca Furkan'a teker tekere mücadele etmekten keyif aldığı pilotlar arasında beni de gösterdiği için teşekkür ediyorum. Bu konuda ligimizin gerçekten iyi bir seviyede olduğuna inanıyorum, tabii her konuda olduğu gibi bu konuda da gelişmenin sınırı yok. Ligde yarışan herkes hız ve istikrar anlamında gelişmeye odaklandığı kadar temiz ve adil yarışma standartlarında da gelişim göstermeye çalışmalı.

    Lige yeni başvuran pilotları şimdiye kadar gösterdikleri performansı baz alarak değerlendirmek gerekirse, nec genel anlamda lig standartlarına kolayca ulaşabilecek seviyede. ForzaSpecnaz da şu ana kadar son derece güçlü performanslar sergiledi. Rainwalker oyundaki ilk saatlerine oranla çok daha iyi bir konumda, istekli tavrını sürdürürse gelişimine devam etmesi muhtemel. Bu üç pilotun lige kabul anlamında önemli avantaja sahip olduklarını söylemek mümkün. Diğer yeni pilot adaylarından WooddyWP antrenman yarışlarında düzgün sürüşüyle dikkat çeken bir isim. Kendisini kalan test yarışlarında da görmemiz gerekiyor. Bir diğer istekli isimse d0cTR. Şu anda hız olarak lig ortalamasının altında sürüyor. Ancak gelişimine odaklanmaya devam ederse iyi bir seviyeye gelecektir. Diğer adayları henüz pistte görme şansımız olmadı. Onlarla da yarıştıkça fikir sahibi olacağız.

    Ayrıca 2014 sezonunda yarışan ve lige devam edeceği kesinleşen 10 arkadaşımız var. Bu isimler: Furkan Özcan, umur.boyaci, Sedat, Sorbetto, SLaYeR KiNG, tarkanbeyaz, Akin Yolcubal, RandomWalker, @LPER ve SchuminaTR. Oyunun yüksek sistem kriterlerine takılan EmreKirac ve BULUT'un durumu ise henüz netleşmedi. Lobide maksimum 16 kişi yarışabildiğimizi düşünürsek bu durumda lige yüksek olasılıkla 4,5 veya 6 yeni pilot alımı yapabileceğiz. Dolayısıyla test yarışları hala büyük önem taşımakta.

    2015 kadrosunun tam anlamıyla kesinleşmesinden ve buna göre yapılacak olan takım seçmelerinden önce 2 tane test yarışımız daha olacak. Bu yarışlara hem yenilerden hem de lige devam edecek olan tecrübeli pilotlardan maksimum katılımı bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    F1 2015 sezonu öncesi planlanan program hakkında açıklama

    TR Endurance League F1 2015 sezonunun başlamasına oldukça az bir süre kaldı. Dolayısıyla sezon öncesi yapılacak son aktiviteleri ve yol haritasını hem lig pilotlarıyla hem de lig takipçileriyle paylaşmak istedim:

    Devam eden yeni pilot seçimleri kapsamında üçüncü test yarışı 13 Eylül Pazar günü saat 21.00'da Spa pistinde koşulacak. Yarış %25 uzunlukta olacak ve performansları sağlıklı görebilmek açısından yarış öncesinde hasar ayarı kapatılacak.

    Devam eden yeni pilot seçimleri kapsamında dördüncü ve son test yarışı 27 Eylül Pazar günü saat 21.00'da koşulacak. Yarış %50 uzunlukta olacak ve tüm lobi ayarları lig kuralları baz alınarak belirlenecek. Böylece sezon öncesinde tüm pilotlar sezonun ilk yarışına hazır bir biçimde katılma hedefiyle antrenman yapmış olacak. Yarışın hangi pistte koşulacağı ilerleyen günlerde lig pilotlarının fikirleri göz önünde bulundurularak kararlaştırılacak.

    Test yarışlarının tamamlanmasını takip eden birkaç gün içerisinde lig yönetimi ve test yarışlarına katılan tecrübeli pilotlar lige sezon başında başvuran pilotların durumunu değerlendirmek üzere toplanacak. Hangi pilot adaylarının lige katılacağı ve hangi sıralamayla takım seçimlerinde yer alacakları kararlaştırılacak.

    2015 sezonu kadrosu kesinleştikten sonra Ekim ayının ilk haftasında takım seçimleri başlayacak. Kural gereği önce 2014 sezonunda yer alan ve lige devam eden pilotlar, 2014 Pilotlar Şampiyonası'ndaki sıralamalarına göre takımlarını seçecek. Daha sonra yeni pilotlar lig yönetiminin kararlaştıracağı sıralamayla takımlarını seçecekler. Takım seçimlerinin 1 hafta içerisinde tamamlanması hedeflenecek.

    Takım seçimleri tamamlandıktan sonra yarış takviminin duyurulmasıyla birlikte Ekim ayının sonunda sezon başlayacak.

    Tüm lig pilotlarına ve lig takipçilerine duyurulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 7 Eylül 2015; 2:11:03 >




  • Sabırsızlıkla bekliyorum elimden geldiği kadar hızlanmaya çalışıyorum sanırım pratik yaptıkça bu olacak bakalım inşallah lige kalmayı başarırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339

    Sabırsızlıkla bekliyorum elimden geldiği kadar hızlanmaya çalışıyorum sanırım pratik yaptıkça bu olacak bakalım inşallah lige kalmayı başarırım
    Bence yeni gelen pilotlar için bir Time Trial etkinliği düzenleyebiliriz. Tabii ki her pistte yapılmasın ama her yeteneğini sorgulasın pilotların. Şöyle mesela:

    - İspanya: Genel sürüş bilgisi
    İspanya bildiğiniz gibi kış testlerinin olduğu, bir F1 aracının genel performansını sorgulayan ve standart yapıda birçok virajdan oluşan bir pist. Tamamen doğru dengeyi bulmakla alakalı. Pilotların viraja girerken, viraj içinde ve viraj çıkışında nasıl davranması gerektiğini sorgulayan çok sayıda virajı var. Tam bir eğitim pisti kısacası.

    - Monako: Direksiyon hakimiyeti
    Bariyerlerle dans etmek ve hissederek sürmek gerekiyor bu pistte hızlı olmak için. Refleksleri, direksiyon hakimiyetini sorguluyor bu yüzden de.

    - Kanada: Viraj kesme yeteneği (şaka bu Kanada olmasın :D)
    Şaka bir yana gerçekten büyük sorun olacak eğer bu ceza sistemi düzelmezse.

    - İtalya: Gaz ve fren hakimiyeti
    Tam bir hız tapınağı. En düşük downforce ile çıkılacak bu pistte "sinirli" bir araçla çekişte ve frenlemede dengeli olmak çok zorlaşacak.

    - Japonya: Psikolojik yetkinlik*
    Bana göre Monako'dan bile daha zorlayıcı bir pist. Hızlı olmak ve sınırları zorlamak için ters eğimli, hızlı virajların olduğu ve doğru apex noktasını bulmanın çok zor olduğu bir pist. Tempoyu bulmak çok zor çünkü pist dar ve genelde tek bir yarış çizgisi var. Kesinlikle zihinsel yetkinliği sorguluyor.

    - Brezilya: Akıcılık ve tempo
    Çoğu virajı birbirine bağlı ve genel olarak basit bir pist. Buna rağmen fark yaratmak için akıcı sürmek ve tempoyu bulmak gerekiyor.

    Pilotlar istedikleri ayarla piste çıkıp Time Trial modunda yukarıdaki her pistte tur atabilir ve her pist için en iyi GEÇERLİ tur zamanlarının ekran görüntüsünü alıp Steam'e yüklerler ve buraya linkini gönderebilirler. Toplam süresi en iyi olan pilot tercih önceliğine sahip olmuş olur. Tabii takım seçimlerinden önce son bir tarih belirlenir ve o tarihe kadar istedikleri kadar tur atabilir ve tur zamanlarını güncelleyebilirler.

    Eğer bu fikir beğenilirse tur zamanlarının kaydını ben tutabilirim. İşin o yükünü alabilirim yani. Pilotların yapması gereken Time Trial modunda Mercedes aracıyla tur atıp ana menüye dönmeden önce tur zamanlarının gösterildiği ekranda ekran görüntüsü alıp Steam'e yükledikten sonra bana pistlerin ve ekran görüntüsü linklerinin olduğu mesaj atmak. Yukarıda da dediğim gibi bir pistte tur zamanını geliştirebilirseniz tekrardan ekran görüntüsünü yükleyip bana tekrar mesaj atabilirsiniz.

    Adminler, pilotlar, pilot adayları ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 7 Eylül 2015; 18:09:44 >




  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Yeni başvuranların saf hızlarını görmek açısından güzel bir fikir. Uygulanabilir ancak takım seçimleri için sıralamanın direk tur zamanları baz alınarak yapılması, temiz ve adil yarışmak gibi kriterleri ön planda tuttuğumuz seçim aşamasında ideal bir değerlendirme yöntemi olmaz diye düşünüyorum. Tamamen bu aktivitenin sonucuna göre adayları sıralamak yerine Time Trial organizasyonunu da değerlendirme kriterlerinden biri olarak kullanabiliriz. Test yarışları öncelikli, önümüzdeki test yarışından önce lobide gündeme getirip adayların da düşüncelerini alıp uygulamaya sokup sokmayacağımıza karar veririz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sorbetto

    Yeni başvuranların saf hızlarını görmek açısından güzel bir fikir. Uygulanabilir ancak takım seçimleri için sıralamanın direk tur zamanları baz alınarak yapılması, temiz ve adil yarışmak gibi kriterleri ön planda tuttuğumuz seçim aşamasında ideal bir değerlendirme yöntemi olmaz diye düşünüyorum. Tamamen bu aktivitenin sonucuna göre adayları sıralamak yerine Time Trial organizasyonunu da değerlendirme kriterlerinden biri olarak kullanabiliriz. Test yarışları öncelikli, önümüzdeki test yarışından önce lobide gündeme getirip adayların da düşüncelerini alıp uygulamaya sokup sokmayacağımıza karar veririz.
    Arkadaşlar, oyun ceza sistemi hakkında CM forumuna açtığımız konuya destek mesajlarınızı bekliyoruz.

    http://forums.codemasters.com/discussion/22252/f1-2015-warning-and-punishment-system#latest

    Metin için Furkan'a çok teşekkür ederim.




  • Arkadaşlar yapılan açıklamaya göre devletin 13 mikuon folar vermesi halinde kalan tutar vural ak taragından karşılanıp istanbul f1 takbimine 2016 da girebilirmiş umarım gerçekleşir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339

    Arkadaşlar yapılan açıklamaya göre devletin 13 mikuon folar vermesi halinde kalan tutar vural ak taragından karşılanıp istanbul f1 takbimine 2016 da girebilirmiş umarım gerçekleşir
    Rica ederim abi, birlikte oluşturduğumuz fikirlerdi nihayetinde. Ben de yapıcı yorumların ve önerilerin için teşekkür ederim.

    Karamsar bir tutum sergilemek istemem ama 2013'ten beri aynı sözler söyleniyor Vural Ak tarafından. Devletin burayı özelleştirmesinin asıl sebebi 25-26 milyon dolara çıkan yıllık ücret talebi değil tamamen kurtulmak istemeleriydi. Bunlar da aldılar ve devlete "Siz 10 senedir verdiğiniz parayı vermeye devam edin, biz üstünü tamamlarız." dediler (13 M devlet + 13 M özel girişim). Bu da olmayacak çok büyük bir ihtimalle. Her şeyi geçtim, daha hükümet kurulmuş değil ve seçim Kasım ayında. Hükümet kurulacak, anlaşılacak ve para ödenecek. Hangi zaman dilimi içinde? Takvime başvuru için son tarih olan Aralık ayına kadar mı? Sanmıyorum. Vural Ak'a ne zaman sorsalar geliyor zaten F1 Türkiye'ye. Umarım tüm bu dediklerimde yanılırım da bize gelir yarış, orası ayrı tabii.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 10 Eylül 2015; 0:57:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan Özcan

    Rica ederim abi, birlikte oluşturduğumuz fikirlerdi nihayetinde. Ben de yapıcı yorumların ve önerilerin için teşekkür ederim.

    Karamsar bir tutum sergilemek istemem ama 2013'ten beri aynı sözler söyleniyor Vural Ak tarafından. Devletin burayı özelleştirmesinin asıl sebebi 25-26 milyon dolara çıkan yıllık ücret talebi değil tamamen kurtulmak istemeleriydi. Bunlar da aldılar ve devlete "Siz 10 senedir verdiğiniz parayı vermeye devam edin, biz üstünü tamamlarız." dediler (13 M devlet + 13 M özel girişim). Bu da olmayacak çok büyük bir ihtimalle. Her şeyi geçtim, daha hükümet kurulmuş değil ve seçim Kasım ayında. Hükümet kurulacak, anlaşılacak ve para ödenecek. Hangi zaman dilimi içinde? Takvime başvuru için son tarih olan Aralık ayına kadar mı? Sanmıyorum. Vural Ak'a ne zaman sorsalar geliyor zaten F1 Türkiye'ye. Umarım tüm bu dediklerimde yanılırım da bize gelir yarış, orası ayrı tabii.
    bugün yapılan test yarışının tamamını paylaşıyorum...maalesef ters yönden dolayı diskalifiye oldum karıştığım kazada suçum olmadığını düşünüyorum
    https://youtu.be/vSPiO8t24fQ




  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Baya sert antrenman olmuş.
    3:20 'de oluşan temasta hatalı taraf sizsiniz. Dışarıyı kapatmışınız ama virajda içeriye girip, içeri tarafta ki pilota yer bırakmamışsınız.
    14:40 'da hatalı taraf tarkanbeyaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle

    Baya sert antrenman olmuş.
    3:20 'de oluşan temasta hatalı taraf sizsiniz. Dışarıyı kapatmışınız ama virajda içeriye girip, içeri tarafta ki pilota yer bırakmamışsınız.
    14:40 'da hatalı taraf tarkanbeyaz.

    Şimdi o 3.20 deki temasta ben yarış çizgisindeyim o geç frenaj yapıp bana vuruyo gibi sanki yani orda benim içeriyi kapattığımı görüp fren yapmadı gerekir gibi düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle

    Baya sert antrenman olmuş.
    3:20 'de oluşan temasta hatalı taraf sizsiniz. Dışarıyı kapatmışınız ama virajda içeriye girip, içeri tarafta ki pilota yer bırakmamışsınız.
    14:40 'da hatalı taraf tarkanbeyaz.

    Şimdi o 3.20 deki temasta ben yarış çizgisindeyim o geç frenaj yapıp bana vuruyo gibi sanki yani orda benim içeriyi kapattığımı görüp fren yapmadı gerekir gibi düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    Oyunun yarış çizgisini atak olmadığı sürece istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Burada ki durum farklıdır. Hava koridorunu kullanabilecek kadar yakın mesafede olan bir araç varken düzlükler de sadece 1 kere yön değiştirebilirsiniz. Yakın mesafede olan pilot size atak yapabilecek kadar yaklaştığında hangi yönü seçtiyseniz (iç ya da dış) sizin farklı bir yarış çizginiz oluşur. Diğer pilot ile yana dönebilecek şekilde ona yer bırakmak önde ki pilotun görevidir. Arkada ki pilot da fren noktasını ayarlayarak önde ki pilota temas etmeden virajı alması gerekir. Siz diğer pilotun yarış çizgisini kapattığınız için geç mi erken mi fren yaptığını anlayamayız.

    5-6-7 nolu virajların hepsine 2 pilotunda yan yana girdiği varsayıldığında olması gereken yarış çizgileri
    Yeşil, oyun yarış çizgisi
    Kırmızı, savunma yapan pilot yarış çizgisi
    Mavi, atak yapacak pilot yarış çizgisi
     TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE


    Not: Paintte bu kadar oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle

    Oyunun yarış çizgisini atak olmadığı sürece istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Burada ki durum farklıdır. Hava koridorunu kullanabilecek kadar yakın mesafede olan bir araç varken düzlükler de sadece 1 kere yön değiştirebilirsiniz. Yakın mesafede olan pilot size atak yapabilecek kadar yaklaştığında hangi yönü seçtiyseniz (iç ya da dış) sizin farklı bir yarış çizginiz oluşur. Diğer pilot ile yana dönebilecek şekilde ona yer bırakmak önde ki pilotun görevidir. Arkada ki pilot da fren noktasını ayarlayarak önde ki pilota temas etmeden virajı alması gerekir. Siz diğer pilotun yarış çizgisini kapattığınız için geç mi erken mi fren yaptığını anlayamayız.

    5-6-7 nolu virajların hepsine 2 pilotunda yan yana girdiği varsayıldığında olması gereken yarış çizgileri
    Yeşil, oyun yarış çizgisi
    Kırmızı, savunma yapan pilot yarış çizgisi
    Mavi, atak yapacak pilot yarış çizgisi
     TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE


    Not: Paintte bu kadar oluyor

    ya çok teşekkür ederim açıklama için bidahakine bunu dikkate alıcam ve tabii gözüm aynalarda olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339


    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle

    Baya sert antrenman olmuş.
    3:20 'de oluşan temasta hatalı taraf sizsiniz. Dışarıyı kapatmışınız ama virajda içeriye girip, içeri tarafta ki pilota yer bırakmamışsınız.
    14:40 'da hatalı taraf tarkanbeyaz.

    Şimdi o 3.20 deki temasta ben yarış çizgisindeyim o geç frenaj yapıp bana vuruyo gibi sanki yani orda benim içeriyi kapattığımı görüp fren yapmadı gerekir gibi düşünüyorum

    3:20'de dOcTR dışarıyı alıyor, tarkanbeyaz ise aracını iç çizgiye çoktan oturtmuş durumda. Ancak tarkanbeyaz'ın aracının ön lastiği dOcTR'nin aracının arka lastiğinin hizasına gelmiyor frenleme anında. Dolayısıyla burada bir hatadan ziyade insiyatif söz konusu. dOcTR biraz daha yer bırakarak dışarıdan dönmeliydi virajı bence, çünkü araçlar çok yakın. Kazaya karışan diğer pilot tarkanbeyaz ise biraz daha erken fren yapıp yine iç çizgide dönebilirdi virajı. Yarış kazası olmuş, ama iki taraf da dikkatsiz hareket etmiş orada. Tam o mücadele sırasında giren lag da bence kazanın gerçekleşmesine katkıda bulunmuş olabilir.

    14.40'da hatalı taraf bariz bir şekilde tarkanbeyaz zaten ama orada muhtemelen aracını kontrol etmeye çalışırken önüne kırdı.

    Diskalifiye olman gerçekten şanssızlık, ama sürüşünü izlediğimde çok önemli bir gelişim kaydettiğini söyleyebilirim. Yeni pilot arkadaşlarımızın verimli çalışarak hızlandığını görmek sevindirici.

    Bu arada dün Steam bizi epeyce uğraştırdı. Polü aldığım, yarışta ikinci gittiğim sırada Steam'deki problem nedeniyle toplu bir bağlantı sorunu yaşadık. Daha sonra bu problemin düzelmesi için uzun süre bekledik. En sonunda sıralama olmadan direk yarışa girmek zorunda kaldık. Herkese yarışma isteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.