Sanırım ki kayışı çok sıkmışlar bilyalara baskı yapıyor. Ya da gergi bilyası tam yerine oturmamış. Az bir ihtimal ki sente atlatmışlarsa ki bir tırnak bile atlatsalae bu motoru pert etmeye yeter de artar bile. Sente atlatmanı en belirgin özellikleri aracın pancar motoru gibi çalışması(vuruntu) ve rölantide dalgalanmaların olmasıdır.
Sente atlayan motor titreyerek çalışır yanında duramazsın özellikle bu araç çift egzantrik motorun stabil çalışması iyi ritimli çalışıyor konu sahibini yanıltmayalım
quote:
Orijinalden alıntı: Ccestr
Sente atlayan motor titreyerek çalışır yanında duramazsın özellikle bu araç çift egzantrik motorun stabil çalışması iyi ritimli çalışıyor konu sahibini yanıltmayalım
Alıntıları Göster
Motorda titreme falan yok hatta dün gece 500 km yol yaptım herhangi bir sorun çıkarmadı
LiteraryyL
kullanıcısına yanıt
O zmn bilyalar ile alakalı bi durum
Hidrolik iticiler vuruyor ne bilyası ne sentesinden bahsediyorsunuz
quote:
Orijinalden alıntı: Matheas
Hidrolik iticiler vuruyor ne bilyası ne sentesinden bahsediyorsunuz
Sente atlasa en belirgin özellik ne olur?
quote:
Orijinalden alıntı: Literaryy
Sente atlasa en belirgin özellik ne olur?
Alıntıları Göster
Sente atlayan motor titreyerek çalışır aşırı sarsıntı olur rolanti dalgalanır araç geç çalışır çekiş düşer ayrıca uzun yol yapamazsın sibop eğer muhtemelen iticiler vuruyor tahminimce ama bi uğultu var onu çözemedim senin araçta farklı yerlerden gelen ses var tahminlerim
1. V kayışı sesi var
2. Şarj dinamosu bilya sesi var
3. Egzoz manifoldu çatlak ordan kaçırıyor
quote:
Orijinalden alıntı: Matheas
Sente atlayan motor titreyerek çalışır aşırı sarsıntı olur rolanti dalgalanır araç geç çalışır çekiş düşer ayrıca uzun yol yapamazsın sibop eğer muhtemelen iticiler vuruyor tahminimce ama bi uğultu var onu çözemedim senin araçta farklı yerlerden gelen ses var tahminlerim
1. V kayışı sesi var
2. Şarj dinamosu bilya sesi var
3. Egzoz manifoldu çatlak ordan kaçırıyor
Alıntıları Göster
Gaza basınca hırıltı var
Bu ses trigerin sente atlama sesi değil, aynı ses bende de var; hatta sanayi içime sinmeyince servise gösterdim arabayı. Ne triger ne de bilyalarında sorun yok dedi; sübapların vurmaya başlamış dedi, 40-50 bin daha yap değiştirelim dedi. Bu ses muhtemelen trigerden önce de vardı siz dikkat etmediniz. İlk yorumda ben sizin söylediğinize istaneden sente dedim ancak ses sente sesi değil gibi
quote:
Orijinalden alıntı: cand_mag
Bu ses trigerin sente atlama sesi değil, aynı ses bende de var; hatta sanayi içime sinmeyince servise gösterdim arabayı. Ne triger ne de bilyalarında sorun yok dedi; sübapların vurmaya başlamış dedi, 40-50 bin daha yap değiştirelim dedi. Bu ses muhtemelen trigerden önce de vardı siz dikkat etmediniz. İlk yorumda ben sizin söylediğinize istaneden sente dedim ancak ses sente sesi değil gibi
Neden vuruyor bu subaplar peki bunun bi sebebi olmalı durduk yere başladı bu hırıltılı ses
quote:
Orijinalden alıntı: cand_mag
Bu ses trigerin sente atlama sesi değil, aynı ses bende de var; hatta sanayi içime sinmeyince servise gösterdim arabayı. Ne triger ne de bilyalarında sorun yok dedi; sübapların vurmaya başlamış dedi, 40-50 bin daha yap değiştirelim dedi. Bu ses muhtemelen trigerden önce de vardı siz dikkat etmediniz. İlk yorumda ben sizin söylediğinize istaneden sente dedim ancak ses sente sesi değil gibi
Subap sesi değil hidrolik itici yani lifter sesi subap vursa araba motor kitler
Matheas
kullanıcısına yanıt
Bana sübap sesi dendiği için öyle dedim, sübaplar vurur mu vurmaz mı bilemem. Konu sahibinin sorusuna gelecek olursak özellikle LPGli araçlarımızda yanlış montaj, bilincsiz kullanım sonucu ortaya çıkan her LPG'li motorun er geç başına gelen bir olaydır. Daha çok yüksek devir çevirerek sübap kafası tabir edilen yerlerin deformasyona uğramasıdır. Motora göre fiyatlar değişir ancak son zamlardan sonra durum nedir bilemiyorum?
quote:
Orijinalden alıntı: cand_mag
Bana sübap sesi dendiği için öyle dedim, sübaplar vurur mu vurmaz mı bilemem. Konu sahibinin sorusuna gelecek olursak özellikle LPGli araçlarımızda yanlış montaj, bilincsiz kullanım sonucu ortaya çıkan her LPG'li motorun er geç başına gelen bir olaydır. Daha çok yüksek devir çevirerek sübap kafası tabir edilen yerlerin deformasyona uğramasıdır. Motora göre fiyatlar değişir ancak son zamlardan sonra durum nedir bilemiyorum?
İyide benim aracım 168.000 de ve bu güne kadar hep benzinde kullanılmış lpg görmemiş bi araç
quote:
Orijinalden alıntı: cand_mag
Bana sübap sesi dendiği için öyle dedim, sübaplar vurur mu vurmaz mı bilemem. Konu sahibinin sorusuna gelecek olursak özellikle LPGli araçlarımızda yanlış montaj, bilincsiz kullanım sonucu ortaya çıkan her LPG'li motorun er geç başına gelen bir olaydır. Daha çok yüksek devir çevirerek sübap kafası tabir edilen yerlerin deformasyona uğramasıdır. Motora göre fiyatlar değişir ancak son zamlardan sonra durum nedir bilemiyorum?
Sizin araçtakide subap sesi değildir hocam subap vuran araba yatak vuran araba gibidir aynı komple motor inmeden kurtarmaz
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme