Şimdi Ara

Triger Kayışı Değişim Sonrası Değişen Motor Sesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
15.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ddsmurat

    Sanırım ki kayışı çok sıkmışlar bilyalara baskı yapıyor. Ya da gergi bilyası tam yerine oturmamış. Az bir ihtimal ki sente atlatmışlarsa ki bir tırnak bile atlatsalae bu motoru pert etmeye yeter de artar bile. Sente atlatmanı en belirgin özellikleri aracın pancar motoru gibi çalışması(vuruntu) ve rölantide dalgalanmaların olmasıdır.
    Sente atlayan motor titreyerek çalışır yanında duramazsın özellikle bu araç çift egzantrik motorun stabil çalışması iyi ritimli çalışıyor konu sahibini yanıltmayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr

    Sente atlayan motor titreyerek çalışır yanında duramazsın özellikle bu araç çift egzantrik motorun stabil çalışması iyi ritimli çalışıyor konu sahibini yanıltmayalım

    Alıntıları Göster
    Motorda titreme falan yok hatta dün gece 500 km yol yaptım herhangi bir sorun çıkarmadı
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    O zmn bilyalar ile alakalı bi durum
  • Hidrolik iticiler vuruyor ne bilyası ne sentesinden bahsediyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    Hidrolik iticiler vuruyor ne bilyası ne sentesinden bahsediyorsunuz
    Sente atlasa en belirgin özellik ne olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    Sente atlasa en belirgin özellik ne olur?

    Alıntıları Göster
    Sente atlayan motor titreyerek çalışır aşırı sarsıntı olur rolanti dalgalanır araç geç çalışır çekiş düşer ayrıca uzun yol yapamazsın sibop eğer muhtemelen iticiler vuruyor tahminimce ama bi uğultu var onu çözemedim senin araçta farklı yerlerden gelen ses var tahminlerim



    1. V kayışı sesi var

    2. Şarj dinamosu bilya sesi var

    3. Egzoz manifoldu çatlak ordan kaçırıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    Sente atlayan motor titreyerek çalışır aşırı sarsıntı olur rolanti dalgalanır araç geç çalışır çekiş düşer ayrıca uzun yol yapamazsın sibop eğer muhtemelen iticiler vuruyor tahminimce ama bi uğultu var onu çözemedim senin araçta farklı yerlerden gelen ses var tahminlerim



    1. V kayışı sesi var

    2. Şarj dinamosu bilya sesi var

    3. Egzoz manifoldu çatlak ordan kaçırıyor

    Alıntıları Göster
    Gaza basınca hırıltı var
  • Bu ses trigerin sente atlama sesi değil, aynı ses bende de var; hatta sanayi içime sinmeyince servise gösterdim arabayı. Ne triger ne de bilyalarında sorun yok dedi; sübapların vurmaya başlamış dedi, 40-50 bin daha yap değiştirelim dedi. Bu ses muhtemelen trigerden önce de vardı siz dikkat etmediniz. İlk yorumda ben sizin söylediğinize istaneden sente dedim ancak ses sente sesi değil gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cand_mag

    Bu ses trigerin sente atlama sesi değil, aynı ses bende de var; hatta sanayi içime sinmeyince servise gösterdim arabayı. Ne triger ne de bilyalarında sorun yok dedi; sübapların vurmaya başlamış dedi, 40-50 bin daha yap değiştirelim dedi. Bu ses muhtemelen trigerden önce de vardı siz dikkat etmediniz. İlk yorumda ben sizin söylediğinize istaneden sente dedim ancak ses sente sesi değil gibi
    Neden vuruyor bu subaplar peki bunun bi sebebi olmalı durduk yere başladı bu hırıltılı ses
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cand_mag

    Bu ses trigerin sente atlama sesi değil, aynı ses bende de var; hatta sanayi içime sinmeyince servise gösterdim arabayı. Ne triger ne de bilyalarında sorun yok dedi; sübapların vurmaya başlamış dedi, 40-50 bin daha yap değiştirelim dedi. Bu ses muhtemelen trigerden önce de vardı siz dikkat etmediniz. İlk yorumda ben sizin söylediğinize istaneden sente dedim ancak ses sente sesi değil gibi
    Subap sesi değil hidrolik itici yani lifter sesi subap vursa araba motor kitler
  • Matheas kullanıcısına yanıt
    Bana sübap sesi dendiği için öyle dedim, sübaplar vurur mu vurmaz mı bilemem. Konu sahibinin sorusuna gelecek olursak özellikle LPGli araçlarımızda yanlış montaj, bilincsiz kullanım sonucu ortaya çıkan her LPG'li motorun er geç başına gelen bir olaydır. Daha çok yüksek devir çevirerek sübap kafası tabir edilen yerlerin deformasyona uğramasıdır. Motora göre fiyatlar değişir ancak son zamlardan sonra durum nedir bilemiyorum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cand_mag

    Bana sübap sesi dendiği için öyle dedim, sübaplar vurur mu vurmaz mı bilemem. Konu sahibinin sorusuna gelecek olursak özellikle LPGli araçlarımızda yanlış montaj, bilincsiz kullanım sonucu ortaya çıkan her LPG'li motorun er geç başına gelen bir olaydır. Daha çok yüksek devir çevirerek sübap kafası tabir edilen yerlerin deformasyona uğramasıdır. Motora göre fiyatlar değişir ancak son zamlardan sonra durum nedir bilemiyorum?
    İyide benim aracım 168.000 de ve bu güne kadar hep benzinde kullanılmış lpg görmemiş bi araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cand_mag

    Bana sübap sesi dendiği için öyle dedim, sübaplar vurur mu vurmaz mı bilemem. Konu sahibinin sorusuna gelecek olursak özellikle LPGli araçlarımızda yanlış montaj, bilincsiz kullanım sonucu ortaya çıkan her LPG'li motorun er geç başına gelen bir olaydır. Daha çok yüksek devir çevirerek sübap kafası tabir edilen yerlerin deformasyona uğramasıdır. Motora göre fiyatlar değişir ancak son zamlardan sonra durum nedir bilemiyorum?
    Sizin araçtakide subap sesi değildir hocam subap vuran araba yatak vuran araba gibidir aynı komple motor inmeden kurtarmaz
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.