Şimdi Ara

triger kayışı yağlanması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
11.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başına gelen var mi bilmiyorum cok ilginc bir sorunla karsi karsiyayim

    1- keceler kontrol edildi sorun yok
    2 ust kapak contasinda sorun yok gibi
    3 karter koruma komple yag olmua
    4 biraz daha kullansam subaplari.egecekmisim
    5 benden onceki sahipleri yagi bildigimiz oraya doktuler mi acaba kazayla diye suphelniyorum

    Basina gelen var mi neden olabilir,hala nerden attigini bulamadik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Triger ve V Kayışlarının Yağlanması

    Triger ve V kayışları, motorun düzgün çalışması için kritik öneme sahip bileşenlerdir. Ancak bu kayışların yağlanması, ciddi sorunlara yol açabilecek yaygın bir hatadır.

    Triger Kayışı Yağlanırsa Ne Olur?

    • Yağ, triger kayışının kauçuk malzemesine zarar vererek esnekliğini ve dayanıklılığını azaltır.
    • Yağlanmış bir triger kayışı kayabilir, bu da motorun zamanlama ayarlarının bozulmasına ve ciddi hasarlara neden olabilir.
    • Triger kayışı yağ kaçağı, kayışın aşınmasına ve erken yıpranmasına yol açarak arızaya neden olabilir.

    V Kayışı Yağlanırsa Ne Olur?

    • V kayışı yağlanırsa, kayışın kayma eğilimi artar.
    • Bu kayma, motorun verimsiz çalışmasına ve güç kaybına yol açabilir.
    • Yağlanmış bir V kayışı, aşınabilir ve erken yıpranarak arızaya neden olabilir.

    Triger ve V Kayışları Yağlanır mı?

    • Kesinlikle hayır! Triger ve V kayışları yağlanmamalıdır.
    • Yağ, kayışların malzemesine zarar verir ve kayma riskini artırır.
    • Kayışların ömrünü uzatmak ve motorun düzgün çalışmasını sağlamak için sadece özel kayış yağlayıcıları kullanılmalıdır.

    Sonuç

    Triger ve V kayışlarını yağlamak ciddi sonuçları olan bir hatadır. Bu kayışların ömrünü uzatmak için sadece özel kayış yağlayıcıları kullanmalı ve yağdan uzak tutmalısın. Bu önlemleri alarak, motorunuzun verimli ve güvenilir çalışmasını sağlayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Etraftaki yağ borularını kontrol edin, onlardada değilse şanzumana yoğunlaşın
  • araba neki ?
  • Corsa dti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk defa duydum bakalım ne olacak umarım büyük bir sıkıntı değildir.Subapların eğilse baya bir masraf çıkardı
  • Benim triger yaglanmıştı motor üst kapak contası kaçırıyordu o yüzdendi. değiştirdim tamiri yapıldı fakat halen kaçırıyor yaglanmışmıdır bilemiyorum allaha emanet :)
  • Bende merakla bekliyorum sonucu burdan yazarım,üst kapak contası sağlam duruyor ama bilemeyiz tabi açılmışken bari emme manifoldu temizletip yazılım yaptırayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇVK -- 26 Mayıs 2014; 23:21:40 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    Bende merakla bekliyorum sonucu burdan yazarım,üst kapak contası sağlam duruyor ama bilemeyiz tabi açılmışken bari emme manifoldu temizletip yazılım yaptırayım

    120hp gezmek varmış demek ki kismette
    Bizim mahallede var elemanda duz boru eksozlu 1.7dti corsa, her gecisinde, scania v8 geciyor saniyorum..

    Kecelerden olmadigina emin misiniz? Kasnaklarda var mi yağlanma? Triger dişli desen degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    Bende merakla bekliyorum sonucu burdan yazarım,üst kapak contası sağlam duruyor ama bilemeyiz tabi açılmışken bari emme manifoldu temizletip yazılım yaptırayım

    120hp gezmek varmış demek ki kismette
    Bizim mahallede var elemanda duz boru eksozlu 1.7dti corsa, her gecisinde, scania v8 geciyor saniyorum..

    Kecelerden olmadigina emin misiniz? Kasnaklarda var mi yağlanma? Triger dişli desen degil mi?


    Kısmet bugüneymiş

    Keçeler tertemiz çıktı,kayış dişli evet bildiğimiz triger,kasnaklara bakmadım,arabayı bıraktım geldim sadece kayışa baktım.

    Büyük ihtimal üst kapak contada atmış ama yağ seviyemde normaldi hep kontrol ederim o kadar yağı atmışta nasıl hala normal seviyede anlamıyorum.




  • ordan az miktar yağ atıyodur 100 ml gibi ama çamur filan onu çok gösteriyodur.
  • Cubuktan yağ ölçümü yanıltır..50mg atsa yeter o kayişa.. bende de yazılım harddayken turbo hortumu yag terlemesi yapiyordu ama cubuktan anlasilmiyordu..
    Yag dolum kapağı kayış tarafinda mi, belki dolum yaparken sıçramıştır-taşmıştır..
    O motorlarin kronigi olan mazot pompasi ne durumda, yazilim yaptirinca nuksedebilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazot pompamda soketlerde sorun yok,kontrol ediyorum.Yazılım yok aracımda.

    Yağ dolum kapağı kayışa çok yakın.Hatta kayış muhafaza kapağımda çatlak vardı belki ordan sıçradı.Çok fazla ihtimal var bakalım görücez sonucu neymiş ne değilmiş.

     triger kayışı yağlanması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇVK -- 27 Mayıs 2014; 0:02:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    ordan az miktar yağ atıyodur 100 ml gibi ama çamur filan onu çok gösteriyodur.

    Belkide öyledir hocam.Bakalım netleşicek sorun 1-2 güne.
  • Haber geldi fakat tam anlaşamadık.Üst kapak ya da silindir kapak contası.Umarım silindir contası değildir.

    Arabada ne yağ yakma var dı ne soğutma suyuna yağ karıştırma.İnşallah motoru kucağıma alıp gezmem.Strese soktun beni opel.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.