Şimdi Ara

Yeni Clio 1.0 tce touch manuel sürüş izlenimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
10.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle daha önceki kasanın bir kez 0,9 tce,2kez 1.5dci sahibi oldum ve herbirini 6ay ve 1yıl gibi sürelerle kullandım.Dolayısıyla eski kasayla daha iyi kıyaslayabiliyorum.

    Dış görünüşteki piyano blacklerin kullanılmaması,far grubunun değişmesi aracı daha modern hatlara kavuşturmuş.

    Ama asıl değişim iç mekanda kullanılan malzemelerde ve sürüş dinamiklerinde.Sert plastik devam etse de bir önceki kasadaki abartılı,bir süre sonra rahatsız eden gösterge grubu çok daha sade ve kaliteli dururken ,daha çok bilgiyi ve kişiselleştirmeyi sunuyor.Direksiyonun derisi çok daha kaliteli,koltuk kafalıkları,dış dikiz aynaları eski kasaya göre yine çok iyi.Bütün kontrol düğmeleri,hatta korna bile daha iyi.Eski kasaları da sıfır almıştım ama ilk günden tıkırtı ve çıtırtı ,sürekli geliyordu.Şu ana kadar yeni kasada böyle bir problem yok.

    Sürüşte en önemli fark eskisi kadar sert değil,çukurlarda,kasislerde yolda zıplama ,gezme yok,çok daha güven veriyor.Yol sesi,rüzgar sesi belirgin bir şekilde az.Aynaların dizaynının da önemi büyük bu konuda.Ön ve arka aksın arasının açılması sürüşte belirgin daha güvenli hissettiriyor.Yüksek hızda da yolda yüzme hissi yok.


    100 beygirlük motor 164 NM tork veriyor,bu otomatik viteslerde daha düşük torkla sunuluyor,biraz da bundan manuel aldım.

    Arabayı antalya'dan sıfır aldım,ertesi gün İskenderun'a gittim ve döndüm.Giderken 5.2lt,dönerken 5.5lt yaktı.Bence çok iyi.Şehir içi için şu anda birşey söyleyemiyorum.Tahminimce 7-8lt civarı olcak gibi.Şu anda 1500km.de.


    Eski kasayı kullanmış biri olarak,gerçekten bu kez daha iyi ve farklı bir Clio olmuş,dış görüntüde hissedilmese de.

    Araçta standart touch modele ek,RS alumünyum jantlar,ön sis farları var.

    Daha önce VW polo1.6tdi,1.0 70hp seat İbiza95hpve 115HP citroen c3 1.2 110 hp(yakıtından dolayı satttım 10lt nin altına inmiyordu.)kullandım.En beğendiğim araç Seat İbiza 1.0 115 hp'den sonra yeni Clio oldu.

    Umarım almayı düşünenlere fikir vermiştir.

    Yeni Clio 1.0 tce touch manuel sürüş izlenimleri
    Yeni Clio 1.0 tce touch manuel sürüş izlenimleri







  • Aracın bende 1.0 x tronic icon lacivert versiyonu var. Alırken performans açısından ön yargılarım vardı fakat yeni nesil motor ve turbo ikilisi beni gerçekten şaşırttı. Sürüşü rahat, manevra kabiliyeti iyi, çok yüksek hızlara çıkmıyorum ama virajlarda güvende hissettiriyor. Aracın icon versiyonu olması gerçekten dolu hissetiriyor. Sanırım ben düşük segment dolu kasa severlerdenim. Özel ışıklandırmalar gerçekten özel hissettiriyor. Kartı aktif kullanıyorum bence başarılı ve hiç düzgün çalışmadığını hissetmedim. Şehir içi 7 den aşşağı çok zor iniyor. Uzun yolda 5.9 gördüm.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerayhan

    1.0 ne ya buna neden mahkum kalıyoruz abi üstü kapalı motorsiklet 1.0 ne 0.9 ne

    Focus kullanıyorum 2007 1.6 dizel bunu arkasına bağlar çekerim.

    Konu sahibi yanlış anlamasın ona bi sözüm yok güle güle kullansın da bunlara mahkum kalmamız bir de bu paraları vermemiz çok üzücü

    Yeni teknoloji downsize motorlar hakkında genel kanı bu yönde ama eve 2. araç olarak aldığımız 1.0 turbo/benzin araç, 1.6'lık aracımdan daha iyi performans sağlarken %30-%40 daha fazla yakıt ekonomisi sağlıyor. Gelecekte daha küçük motor hacimleri görebiliriz.

    2018 in 2. Yarısi ve 2019 modellerde ciddi anlamda gelişim olmuş trım sesleri ve yalıtım ciddi anlamda gelişmiş eski çalıştıgim şirketteki 2017 icon 1.5 DCI ile 2019 0.9 tce ile aralarında yalıtım ve trım sesi anlamında 0.9 tce lehine ciddi bir iyileşme var 2013 1.2 benzinliyi kullanınca söverek giderken 2019 0.9 tce gayet sessiz ilerliyor bence yeni kasa ile 2018-2019 modeller arasında yalıtım ve trım sesi olarak ciddi bir fark yok Clio 5 daha yumuşak sürüş hissiyatı benzer
    Bana kalırsa Clio nün şuanda malzeme kalitesi ve yalıtım harici her özelliği sınıf ortalamasının üstünde
    Eski kasa polo kullanıcısıysanız kesinlikle yeni clio daha iyi.Yeni polo kullanıcısıysanız tamamen zevkinize kalmış.Yeni polo nun boyut avantajı var.Iç mekan kalitesi birbirine yakın.Dizel kadar şehir içinde az yakmaz ama şehir dışında aynı değerleri yakalar.Clio nun MTV avantajı var.Bakım masrafları polo ya göre daha düşük olur.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Clio 1.0 TCe Touch Manuel Sürüş İzlenimleri

    Renault'nun popüler Clio modeli, 1.0 litrelik üç silindirli TCe motoru ve beş ileri manuel şanzımanı ile donanmış Touch donanım paketiyle sunulmaktadır. Bu kombinasyon, kullanıcılarına dinamik ve ekonomik bir sürüş deneyimi vaat etmektedir.

    Motor Performansı

    1.0 TCe motor, 100 beygir güç ve 160 Nm tork üretmektedir. Bu değerler, günlük kullanım için yeterlidir ve şehir içi sürüşlerde hızlı manevralara olanak tanır. Motor, düşük devirlerde bile torklu bir karaktere sahiptir ve gaz tepkileri canlıdır.

    Şanzıman

    Beş ileri manuel şanzıman, hassas vites geçişleri ve net bir vites hissi sunar. Vites oranları, günlük sürüş koşulları için iyi bir şekilde ayarlanmıştır ve otomobilin hem şehir içinde hem de otoyolda verimli bir şekilde kullanılmasını sağlar.

    Yakıt Verimliliği

    Clio 1.0 TCe Touch, iddialı bir yakıt verimliliğine sahiptir. WLTP standartlarına göre, ortalama 100 kilometrede 5,1 litre yakıt tüketmektedir. Bu değer, hem şehir içi hem de otoyol sürüşleri için etkileyicidir.

    Sürüş Dinamikleri

    Clio 1.0 TCe Touch, çevik ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Direksiyon hassastır ve otomobil virajlarda iyi bir şekilde dengelenmiştir. Süspansiyon sistemi, yol tutuşunu sağlarken aynı zamanda konforlu bir sürüşü garanti eder.

    Donanım ve Özellikler

    Touch donanım paketi, Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonuna sahip 7 inçlik bir dokunmatik ekran, elektrikli camlar, klima ve hız sabitleyici gibi standart özellikler sunar. Geniş kabin, rahat koltuklar ve bolca bagaj alanı ile konforlu bir iç mekan sağlar.

    Sonuç

    Renault Clio 1.0 TCe Touch Manuel, dinamik sürüş performansı, etkileyici yakıt verimliliği ve iyi donanım özellikleri ile öne çıkan bir otomobildir. Şehir içi sürüşler için idealdir ve günlük kullanımda pratikliği ve ekonomisi ile kullanıcıların beğenisini kazanmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hocam fotoları döndürüp simage olarak yükler misin?

  • clionun bu turuncusu bir de turkuazı çok iyi, hayırlı olsun güle güle kulanın inşallah

  • 2018 in 2. Yarısi ve 2019 modellerde ciddi anlamda gelişim olmuş trım sesleri ve yalıtım ciddi anlamda gelişmiş eski çalıştıgim şirketteki 2017 icon 1.5 DCI ile 2019 0.9 tce ile aralarında yalıtım ve trım sesi anlamında 0.9 tce lehine ciddi bir iyileşme var 2013 1.2 benzinliyi kullanınca söverek giderken 2019 0.9 tce gayet sessiz ilerliyor bence yeni kasa ile 2018-2019 modeller arasında yalıtım ve trım sesi olarak ciddi bir fark yok Clio 5 daha yumuşak sürüş hissiyatı benzer
    Bana kalırsa Clio nün şuanda malzeme kalitesi ve yalıtım harici her özelliği sınıf ortalamasının üstünde
  • Her seye katilirim ama yalitim
  • B segmentinin şu an en iyi arabası oldu bence.

    1.3 edc 140hp kullanmadım ama çok keyiflidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    B segmentinin şu an en iyi arabası oldu bence.

    1.3 edc 140hp kullanmadım ama çok keyiflidir.

    140 bg yok 130 luk kullandım EDC şanzıman çok keyifli gelmedi açıkçası. Heleki sıkışık trafikte dur kalk durumunda fazlaca kararsızlık yaşıyor. Ayrıca 1 den 2 ye 2 den 1 e geçerken mekanik sesler geliyor. Kullandığım aracın km si de bayağı düşük olmasına rağmen bu beni şaşırttı.

  • Bu yoksullukta clioda beğenecek özellikler arıyoruz
  • Oturmuş clioya bakıyorum. Şaka gibi.
  • Hocam 1.6 tdi polom 6r kasa şehir içi 6.2-6.7 arası yakıyor bende clio geçmek istiyorum polodan iyi bir araçmı eski kasa clio kullandım kaliteli gelmemişti.
  • 1.0 ne ya buna neden mahkum kalıyoruz abi üstü kapalı motorsiklet 1.0 ne 0.9 ne

    Focus kullanıyorum 2007 1.6 dizel bunu arkasına bağlar çekerim.

    Konu sahibi yanlış anlamasın ona bi sözüm yok güle güle kullansın da bunlara mahkum kalmamız bir de bu paraları vermemiz çok üzücü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömerayhan -- 9 Ekim 2020; 22:31:56 >
  • Ömerayhan kullanıcısına yanıt

    Her geçen gün daha da şaşırmaya devam edicez gibi. Daha kötü ne olabilir derken, daha kötü mevzuları full hd seyretmeye devam ediyoruz.

    Sıfır araç almak artık eskisi kadar kolay değil. Şuan mevcut aracını satıp sıfır km olanını almaya kalksan eminim çok zorlarsın ve alternatiflere bakmak zorunda kalırsın.

    İlerleyen yıllarda belkide herkes 1000 cc motorlara mecbur kalacak.

  • Ömerayhan kullanıcısına yanıt
    Hocam ,yeni trend downsizing.Yani motor hacmi küçülterek,emissyonu ve yakıt tüketimini düşürerek ayüksek performans sağlayan motorlar sağlamak.Önemli olan motor hacmi değil,teknik veriler.Mercedes-'in 1.3 motorlu C serisi var.
  • Hocam c sınıfı araçla kıyaslanamaz ama konfor olarak c ye yakın mı boş c almaktansa b dolu mu alsak diye düşünüyorum 1.6 atmosferik gibi mi davraniyor performans olarak
  • Eski kasada iyi olıp da yeni kasada eksik olan tek şey bence anaktarsız giriş ve çalıştırma.Sadece icon donanımda var.
  • Vites oranları nasıl ? araç 5 vites çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mb66333

    Eski kasada iyi olıp da yeni kasada eksik olan tek şey bence anaktarsız giriş ve çalıştırma.Sadece icon donanımda var.

    ben aracımda kullanıyorum reno'nun kart sistemini ve oldukça güzel/işlevsel çalışıyor. aslında bunu orta pakette (touch) verselermiş iyi olurmuş, sadece baz pakette olmayabilirmiş.

  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt

    ben her zaman üst segmentin boşunu tercih ettim bu durumlarda hiç de pişman olmadım ama tercih meselesi

  • berkaybz27 B kullanıcısına yanıt
    Yolları kısa,şehir içi için 5vites avantajlı,daha az vites değiştiriyorsunuz.Uzun yolda 6.vites aranıyor,yakıt ekonomisi ve motor devrinin düşmesi için.5.vites 2000devirde 110km ile gidebiliyor,düz yolda.
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt
    1.6 atmosferiklerin ömrü bence bitti,birkaç firma kaldı,elindeki motorları kullanıyorlar.Onlar da turbo beslemeli küçük motora geçecekler.Turbolar bile yeni nesilleri geldikçe eskisinden iyi oluyor.VW'nin 1.0 TSI motoru (115hp)1.4 TSİ (125hp)den daha iyi performans ve yakıt tüketimi sağlıyor.(torkdan dolayı)
    Konfora gelirsek ,tabi herkesin beklentisi farklı.Sonuçta küçük araç sınıfında,boyutlarından dolayı c sınıfı boş araç kadar ferah olamaz.Yoldaki salınımı,aks mesafesi ,dingil aralığından dolayı yine c sınıfıyla aynı olmaz.Ancak sunduğu teknolojik imkanlar c sınıfıyla aynı.(ESP,cruise control,viraj aydınlatma,led farlar,ekran,park sensörü v.s.)
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.