Şimdi Ara

Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 Hp Bluemotion İle Sürüş Deneyimim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
88
Cevap
1
Favori
21.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra tekrar bir araç denedim ve foruma yazı yazıyorum.

    Başlıkta da belirttiğim üzere araç Polo 1.4 Tdi BM. Aracı Ankara Esenboğa'dan kiraladım. Günlük 80 TL. Aracı aldığımda daha 17 km'deydi. Yani araç sıfır. O yolu da sevkiyat esnasında yakıt alımında falan yapmış.

    Sürüş deneyimine geçelim.

    Aracı depo dolu olarak aldım. Full halde sabah 7.30 da yola çıktım. Öncelikle çevre yolundan Eryaman oradan Batıkent Serhat'a gittim. Bu süre zarfında araba ile ortalama 70 km yol yaptım. Batıkent'ten sonra Altındağ Örnek tarafına geçtim. Şehir içindeki son adres buydu.

    Örnek'ten Samsun yoluna çıktım. İstikamet kırıkkale üzerinden Kırşehir oradan Nevşehir Hacıbektaş ilçesi.

    Radar vardır diye 90 100 sınırını çok fazla geçmedim. Araç kiralık olduğu için sıkıntı yaşarım diyerek. Genellikle 90 100 ile Kırıkkale'ye kadar gittim. Kırıkkale'den sonra biraz daha hızlandım. 110 120 arasında idi hızım. Kırşehir'den Hacıbektaş'a kadar da aynı hız genellikle

    Araçtan bahsetmek istiyorum biraz. Bu kadar beklemiyordum açıkçası. Hem sürüş konforu olsun, hem hızlanması olsun, ses sistemi, yalıtımı. Benim için mükemmel geldi araç. Yakıtım olarak araca kesinlikle 10 üstünden 9.5 veririm. Çünkü sadece hızlanmalarda ani gaza yüklenmelerde motor sesini duyuyordum. Diğer zamanlarda kesinlikle motor sesi yoktu araçta. Vites geçişleri aracın sıfır olmasına rağmen çok rahat geçişi vardı. Ama klasik Volkswagen olduğu için bunda da debriyaj çok yukarda gekldi bana.

    5. Viteste 70'e kadar düştüğümde vites düşürmeden tekrar 110 120'ye kadar sorunsuz sessiz bir şekilde ivmelenebildi. Ara hızlanmalarda beni hiç üzmedi. Ki yol bir noktada gidiş geliş tek şeride düştü. Düğün konvoyunun arkasına takılınca haliyle sollama yapmak durumunda kaldım. Kısacası bu araba yüksek viteste bile hızlanabiliyor ve bunu vites düşürmeden yapabiliiyorsunuz.

    Araç boş donanım ama start stop özelliği var. Sis farı yok. Klima analog kumandalı. Multimedia sistemi var dokunmatik o güzel işte. Kolçak var. Aux bağlantısı var. Direksiyon çok fonksiyonlu. İşime yaradı bunlar giderken.

    Araba 5 kişilik ama biz 6 kişiydik. Ona rağmen hızlanmaları kasislerden geçişi çok iyiydi. Çok sarsmıyor eğer debriyajı iyi ayarlarsanız.

    Diğer sevdiğim özelliği ise süspansiyonları. Virajlardaki performansı. Çoğu araca güvenmem bu konuda ama Polo tam not aldı benden. Güven veriyor virajda. Bu veni en son kendi aracımız Opel Astra'da hissetmiştim.

    Dönüş yolunda biraz hızlı geldim. Hızlı dediğim 130 140 civarı. İşte burada viraj performansı ortaya çıktı. O hızlarda bile içindeki o kadar kişiye rağmen sapıtmadı araba. Çizgisinden çıkmadı. Araçta o güveni hissettiğim için ayağımı fren pedalında tutmadım. Viraja girdiğim hızla girdiğim çizgide çıktım.

    Dönüşte Kırıkkale yakınlarında belim ağrıdı biraz. Onu da yaklaşık 3 saatlik uykuya ve sabah 7.30'tan gece 22.00'a kadar arabada olmamdan kaynaklandığını düşünüyorum. Gece 12.00'da evdeydim.

    Yaklaşık 3 saat önce aracı teslim ettim. Teslim etmeden önce KM'ye baktım. 675 KM olmuş. Bunun 17 KM'sini düştüğümüzde 658 KM yol yapmışım demektir. Türkiye Petrolleri'nden aldım yakıtı. Litresi 4.19 TL. Toplamda 134.42 TL yakıt aldı araç. 100 KM'de 4.8 litre gibi birşey yakmış. Bu da KM'de 20 kuruş gibi bir paraya tekabül ediyor. O hıza içindeki o ağırlığa rağmen bu kadar az yakması şaşırttı beni.
     Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 Hp Bluemotion İle Sürüş Deneyimim Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 Hp Bluemotion İle Sürüş Deneyimim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 15 Eylül 2014; 20:03:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Burda kavga cikar vw ciler vs anti vw ciler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kesin de kavga çıkartacak bişey yok. Onu yakalabilirlerse helal olsun derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu B sınıfının fiyatları aldı başını yürüdü. Yoksa makine güzel.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Şu B sınıfının fiyatları aldı başını yürüdü. Yoksa makine güzel.
    o ağırlığa rağmen iyi yakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    o ağırlığa rağmen iyi yakmış

    Alıntıları Göster
    Güzel araba bişey dediğimiz yok ama *ıç kadar arabaya 55-60 Bin verilirmi orası tartışılır.O Kadar para bayıldıktan sonra insan 3 Litre 6 Silindir bir araca binip Kükreye kükreye Yardırmak ister en azından ben isterim6 Silindirin Rahat,rahat ivmelenmesinin keyfini Bu araçlar *ıçını yırtsa veremez.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ozkanogullari-otomotiv...2001-bmw-330-i-sedan-e46-ilk-sahibinden-177798755/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    O kesin de kavga çıkartacak bişey yok. Onu yakalabilirlerse helal olsun derim.
    olay çıkmasına gerek yok,kimse benim arabam şöyle ....... diye de başlamasın çünkü diğer rakip araçlar da hadi yaksın min 4.7 max.5.1 sonuç olarak 3 ihtimal de çok çok iyi değerler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sys3434

    olay çıkmasına gerek yok,kimse benim arabam şöyle ....... diye de başlamasın çünkü diğer rakip araçlar da hadi yaksın min 4.7 max.5.1 sonuç olarak 3 ihtimal de çok çok iyi değerler.

    Alıntıları Göster
    B sınıfının niye en çok satan aracı olduğuna şaşırmamak gerek.Makyajlı olan kasada,iç mekan işçiliği ve kalite hissi öncekine nazaran bir miktar daha artmış görünüyor.

    Yalnız dizel versiyonların 55.000 den başlayan fiyatları oldukça düşündürücü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Aracımı bakım için servise bıraktığım gün, bahsettiğiniz polo ile eve kadar bırakmışlardı. Tükettiği yakıt,ı performansı nedir elbette bilmem imkansız ama içeriye yansıyan motor gürültüsü oldukça fazlaydı. Özellikle ışıklarda beklerken tipik dizel tıkırtısı olduğu gibi içeri yansıyordu. Açıkçası yeni bir araçta böyle bir gürültülü ortam olması ben de şaşkınlık yarattı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    Güzel araba bişey dediğimiz yok ama *ıç kadar arabaya 55-60 Bin verilirmi orası tartışılır.O Kadar para bayıldıktan sonra insan 3 Litre 6 Silindir bir araca binip Kükreye kükreye Yardırmak ister en azından ben isterim6 Silindirin Rahat,rahat ivmelenmesinin keyfini Bu araçlar *ıçını yırtsa veremez.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ozkanogullari-otomotiv...2001-bmw-330-i-sedan-e46-ilk-sahibinden-177798755/detay

    Km hic inandirici değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • inceleme için teşekkürler bu arabanın en sevmediğim özelliği highline gelmiyor olması birazcık doldurmaya kalkasan golf parasına geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Araç 1.6 değil 1.4 öncelikle.

    Polo sahibi biri olarak herkes yol tutuşuna iyi diyor aracın bana niye çok güven vermiyor acaba ve bir fiesta'dan daha iyi olabileceğine bende inanmıyorum açıkcası..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    B sınıfının en çok satan aracı Polo değil öncelikle.

    Ondan sonra konuya gelecek olursak, Polo'ya binmemiş ve kullanmamış olsam, bu yazılanları mest olarak okurdum.

    70 km hıza düşüp, vites değiştirmeden 120km hıza sorunsuz atmosferik 1.2 motorlu araçlar bile çıkıyor, bırakalım da, 1.6 Turbo destekli araç da çıksın değil mi?

    Yol tutuşu yine çok abartılmış, elbette iyi yol tutuşu var ama demek ki Fiesta'ya binseniz Mercedes gibi anlatacaksınız.

    Trendline makyajlı kasa Polo'nun zaten içi ve donanımı vasatı da aşamıyor, VW'nin en büyük ayıplarından birisidir Trendline Polo.

    Ayrıca araç fazla yakmış ama bunu rodaj dönemine bağlıyorum, sürekli sabit 90km hız ile o araç 4.9 yakmaz çünkü, 3.9, 4.0 arası gider gelir.

    Araç 1.6 değil 1.4. Araç içinde 6 kişi vardı. Ağırlık çok. Ona rağmen hızlandı. Fiesta'ya da bindim merak etmeyin. Binmediğim araç kalmadı diyebilirim ultra lüksleri saymazsak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • cekimler iphone 6 ya mi ait ? son fotoda iphone 6 yansimasi gordum sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadasimda var aynı araba fakat motor sesi almıyor diyemem içeri gayet alıyordu ve hoş bir ses de değildi.Performansı da fena değildi. Ayrıca makyajlilarin iç tasarım çok hoş olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    cekimler iphone 6 ya mi ait ? son fotoda iphone 6 yansimasi gordum sanki
    klasik polo konusu

    130-140 ile viraja girmeler

    sınıfının en çok satan aracı sanmalar

    90 hp ile muazzam ara hızlanmalar

    bu konuda ek olarak donanımı yeterli gösterme gibi bir yenilik vardı (aux girişi , direksiyondan kumanda radyo büyük yenilik polo için tabi )

    konuyu açan arkadaşın opel astra ile de kıyaslaması muazzamdı

    neticede polo yerine herzaman fiesta tercih ederim bu tip konularıda samimiyetle söylüyorum gülerek okuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 16 Eylül 2014; 23:32:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomengo

    Arkadasimda var aynı araba fakat motor sesi almıyor diyemem içeri gayet alıyordu ve hoş bir ses de değildi.Performansı da fena değildi. Ayrıca makyajlilarin iç tasarım çok hoş olmuş.
    Subjektif bir değerlendirme olduğu düşüncesindeyim.

    Araçta altı kişi var.(Altı kişi nasıl sığdıysa ve rahat ettiyse...) Ve mükemmel bir performans, virajlara hızla girme ve aynı hızla çıkma, sessizlik, bütün şartlarda harika yol tutuş vb.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Subjektif bir değerlendirme olduğu düşüncesindeyim.

    Araçta altı kişi var.(Altı kişi nasıl sığdıysa ve rahat ettiyse...) Ve mükemmel bir performans, virajlara hızla girme ve aynı hızla çıkma, sessizlik, bütün şartlarda harika yol tutuş vb.



    Alıntıları Göster
    Bu konuyu açanın Ünal Bey olduğundan şüphelendim bir anda.

    Bu aracın hiç mi eksisi yok. Şaşırdım doğrusu.

    Eğer gerçekten konudaki yazılanlar gibiyse yarın gidip Polo alacağım.

    Merak etmeyin Polo, Fiesta ve Clio konusunda yeterince tecrübem var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Bu konuyu açanın Ünal Bey olduğundan şüphelendim bir anda.

    Bu aracın hiç mi eksisi yok. Şaşırdım doğrusu.

    Eğer gerçekten konudaki yazılanlar gibiyse yarın gidip Polo alacağım.

    Merak etmeyin Polo, Fiesta ve Clio konusunda yeterince tecrübem var.

    Alıntıları Göster
    Bence bu konunun en güzel tarafı şu.

    Eğer beğendiğiniz aracı almak istiyorsanız ve hiç kullanmadıysanız bir-iki günlüğüne kiralık olarak alın. 100-200 TL verin.

    Sonradan verdiğiniz binlerle ifade edilen rakama acımamak adına.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Bence bu konunun en güzel tarafı şu.

    Eğer beğendiğiniz aracı almak istiyorsanız ve hiç kullanmadıysanız bir-iki günlüğüne kiralık olarak alın. 100-200 TL verin.

    Sonradan verdiğiniz binlerle ifade edilen rakama acımamak adına.

    Alıntıları Göster
    ünal hoşgeldin eskilerden kim kalmıştım yahu

    polo gerçekten ekonomik ve performanslı bir araç ama o paraya biraz donanım olsun değilmi o da yok işte




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.