Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (315. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1782

    Merhaba arkadaşlar..Ben ford kullanıcısıyım..Son çıkan Jettaları çok beğendiğimden son zamanlarda Jettalara bakıyorum...Benim aracım dizel 1.6 TDCI yakıt tüketiminden memnunum bir depo ile 900 km gidebiliyorum..Jettanın 1.4. TSI 122 modelinden yakıt tüketimi nedir acaba..Teşekkür ederim

    Eğer yakıt sarfiyatı senin için önemlisi ile sakın aracını satıpta TSI bile olsa benzinli araca tercih etme derim...
  • selam arakadaşlar;
    izmir'den katılıyorum aranıza,bende yeni bir jetta kullanıcısıyım..
    2008 model 1,4 tsi 6 ileri 140 hp comfortline,51,000 km de,camlar film,sunroof lu modelinden 30 haziran 2011 de sahibinden com aracılığıyla 37,800 tl ye istanbuldan aldım.araç şu anda 54,000 km de.
    eski aracım ise seat ibizaydı,seattan sonra jettaya binmek müthiş bir rahatlıkmış,bunun konforunu çok iyi anlıyorum binmeye başladıktan sonra,aracın içi hala tertemiz mis gibi kokuyor,yıllarca nasıl binmişim seata diyorum,ama yıne de ıhanet etmemek gerek eskı arabanıza.
    herneyse çok uzattım galiba;
    benim vw cilere sorularım olacak arkadaşlar cvblarını bekliyorum içtenlikle yardımcı olursanız sevinirim şimdiden..
    bu jettaya lpg takılabiliyormu?okudum gerçi istanbulda varmış prince diye hatta bende daha önceden duymuştum bu markayı ama 1az pahalı geldi bana 3500 tl den bahsediliyor.alternatif neler olabilir çünkü şehir içi 40 kuruş yakıyor..
    ayrıcada bu jettaların garanti süreleri kaç yıl yardımcı olursanız sevinirim çünkü 60,000 de bakıma gitmem lazım.

    teşekkürler
    saygılar




  • hayırlı olsun. aracınız 2008 model ise garantisi bitmiştir. 2 yıl oluyor garanti.
    prince tüp markaları içinde en kalitelisi bildiğim kadarıyla. mercedes, bmw vs lüks araclara bu markayı tercih ediyorlar. fiyatı 2000 tl civarlarında olması lazım. tsi motorlara tüp takılamıyor normalde. tsi a uyumlu bazı yeni uygulamalar var galiba ama ayrıntısını araştırmanız lazım. hatta bu başlık altında da geçmişti konu. normalden biraz daha pahalı oluyor galiba. dolayısıyla tsi için olan versiyon dediğiniz fiyatlarda olabilir.

    benim de sizden bi kaç istegim olacak. denerseniz sevinirim.
    aracınız dsg 6 ileri olduguna göre muhtemelen lunch control vardır. oldugunu anlamanız için şunu yapmanız gerekiyor.
    aracınızı S (sport mod)a alıp esp düğmesine basarak esp off yapmak ve sol ayagınızla frene basarken sağ ayakla gaza basmak. eger devirr artıyorsa (maksimum 4000 civarlarına kadar çıkar, daha fazla çıkmaz) aracınızda lunch kontrol var demektir.
    . freni bıraktıgınızda araç fırlayacaktır. trafik olmayan bir yerde denemenizi tavsiye ederim. alışmanız zaman alabilir. bu aracın daha seri kalkması için dsg yazılımında var olan bir durum, endişe etmenize gerek yok. ben onlarca kez denemişimdir.
    herneyse,
    tabi benim istediğim bu değil. sorum şu olacak. aracınızı 1. viteste dip gaz yaparak hızlandırmaya başlayıp 2. vitese geçişine dikkat etmek daha sonra da benzer şekilde lunch kontrolle kalktıktan sonra 1 den 2 ye geçişine bakmak ve vites geçişleri arasında fark olup olmadıgına bakmak. D modunda aracınızı 1. viteste tutmakta zorlanırsanız manuele de alabilirsiniz. o zaten 2 ye geceçektir 7000 devir civarlarında. lunch kontrolle kalktıgınız zaman 2. vitese geçiş anında araç öne doğru daha fazla atlıyor gibi geliyor bana. sizde de olacak mı acaba? (tüm denemelerde esp off olması lazım, zaten esp off yapmazsanız lunch kontrol aktif hale gelmez.)

    bu denemeyi başka 6 ileri dsg kullanıcıları da yaparsa sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roksiy

    selam arakadaşlar;
    izmir'den katılıyorum aranıza,bende yeni bir jetta kullanıcısıyım..
    2008 model 1,4 tsi 6 ileri 140 hp comfortline,51,000 km de,camlar film,sunroof lu modelinden 30 haziran 2011 de sahibinden com aracılığıyla 37,800 tl ye istanbuldan aldım.araç şu anda 54,000 km de.
    eski aracım ise seat ibizaydı,seattan sonra jettaya binmek müthiş bir rahatlıkmış,bunun konforunu çok iyi anlıyorum binmeye başladıktan sonra,aracın içi hala tertemiz mis gibi kokuyor,yıllarca nasıl binmişim seata diyorum,ama yıne de ıhanet etmemek gerek eskı arabanıza.
    herneyse çok uzattım galiba;
    benim vw cilere sorularım olacak arkadaşlar cvblarını bekliyorum içtenlikle yardımcı olursanız sevinirim şimdiden..
    bu jettaya lpg takılabiliyormu?okudum gerçi istanbulda varmış prince diye hatta bende daha önceden duymuştum bu markayı ama 1az pahalı geldi bana 3500 tl den bahsediliyor.alternatif neler olabilir çünkü şehir içi 40 kuruş yakıyor..
    ayrıcada bu jettaların garanti süreleri kaç yıl yardımcı olursanız sevinirim çünkü 60,000 de bakıma gitmem lazım.

    teşekkürler
    saygılar

    Sevgili Roksiy
    Aracını iyi günlerde kazasız belasız kullanmanı dilerim.
    LPG henüz TSI motorlar için oturmadı. Bir arkadaş burada LPG taktığını söyledi ama test sonuçlarını henüz göremedik. Ayrıca yeni çıkan bir teknolojinin kullanıcılar tarafından kullanılmadan tavsiye edilmeden kendi arabamda kullanmayı ben gerçeği söylemek gerekirse düşünmem..
    Aracın 2008 model ise 2010 da garantinin bitmiş olması lazım. Eğer 2 sene uzaltılmış garantisi yoksa aracının garantisi bulunmamaktadır. 60000 km bakımına gireceğini belirtmişsin. Bujilerin değişecek. Fren balatalarının değişme olasılığı var.




  • Sevgili Floyd..
    "D modunda aracınızı 1. viteste tutmakta zorlanırsanız manuele de alabilirsiniz. o zaten 2 ye geceçektir "
    Demişsin, denemedim ama manuelde 2 ye geçermi ? Geçerse neden manuel ?
    Bu "lunch kontrol" Nedir ? Ne işe yarar ? Neden esp kapalıyken bu uygulama devreye girer ?
    Neden ? Neden...? Aslında "Neyi merak ediyorsunuz ?" diye sorucam...Ama yanlış anlarsınız diye çekindim...(sormuş oldum)

    Ulaşmak istediğiniz yeri ben merak ettim...
    Saygılar
  • Araç ister D de ister S de isterse Manuelde olsun, devir redline a geldiğinde bir ust vitese gecer. Sadece manuelde diger modlardan farklı olarak 200 devir kadar fazla ceviriyor. mesela benim araç için D ve S de dip gaz yaparsanız 7000, manuelde ise 7200 civarı çeviriyor. lunch kontrol aracın maksimum performansta kalkış yapması için DSG şanzımanlarda bulunan bir özellik. normal şartlarda klasik şanzımanlarda frene bastıgınızda gaza basarsanız devir yukselmez, yukselemez. ama DSG de bu ozellik sayesinde aracınızı 3000-4000 artık ne uygun goruyorsanız o devre ayarlayarak kaldırabilirsiniz. aslınca manuel şanzımanlarda ayak debriyajda iken gaz vererek devri artırmak ve ardından o devirle aracı kaldırarak en iyi şekilde hızlandırmak gibi bir avantaj var biliyosun. otomatik şanzımanlarda bu olmadıgı için otomatik araçların 0-100 hızlanması aynı aracın manueline göre 1-2 sn yavaş olur. bunun nedeni ilk kalkış anında otomatik araçların rolanti devrinde kalkış yapmak zorunda olmalarıdır. DSG de bunu aşmak için boyle bir ozellik var. otomatiği manuelinden daha hızlı 0-100 hızlanma gerçekleştiren yegane şanzıman da DSG dir.
    neden esp kapalıyken devrede? çünkü zaten en iyi hızlanma için esp, asr artık ne varsa araçda kapatılması lazım. çünkü bu sistemler lastikler patinaja düştüğü anda fren yaparak lastikleri yavaşlatıyor. lunch kontrolde de esp kapatılmasını uygun görmüşler, ayrıntı için yapan muhendise danışmak lazım
    merak ettiğim şeye gelince ,
    onu zaten yazmıştım yukarıda. vites geçiş farkı diger araçlarda da var mı diye merak ediyorum. benim aracımda bariz şekilde fark ediliyor ama bu yazılımdan mı yoksa bilmediğim bir problemden mi kaynaklanıyor anlamaya çalışıyorum..




  • Arkadaşlar siz merak edin de...

    Roskiy arkadaşın aracı DSG değil ki

    Bende 6 ileri diyince DSG diye düşünmüştüm ama manuel benim anladığım kadarıyla....

    Vural bu arada geçen gün carrefour a geldim senin sergiyi açtığın gün... Baktım resimler duruyor.. Ama grafit mavi Jetta yok etrafta.. Sonra resimlere baktım.. Sen yoktun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 27 Ekim 2011; 1:31:38 >
  • Beyler 140 hp Golf ile haftaya Sivas'a gideceğiz kısmetse abimi alacağız. Askerden gelecek dağıtıma. :) Acaba aracın en az yaktığı devir aralığı ve vites durumu nedir?
  • Floyd teşekkürler...
    Muradovsky...Perşembeleri tam gün ordayım. Salı-ctesi 17 den sonra...Arada da iş sıkı olunca yer değişiyoz. Görüşmek isterdim doğrusu...
  • Selam arkadaşlar ya aklıma takıldı bir türlü çıkmıyo , golf 5 1.4 tsi 122 hp manuel araclarda çıkan o turbonun güzelim çuff sesi, golf 6 tsi 122 hp DSG de ne yaptıysam da çıkmıyor
    Dsg kullanıcıları camlar açıkken bi deneme yapıp turbonun çuff sesinin gelip gelmediğine bakabilir mi?
    Sorun bende mi yoksa dsg araçların hepsinde mi böyle? Böyle ise sebebi nedir? Denemeleri hem d hem s hem de tiptronik te yaptım..
    Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hep-Yek

    Selam arkadaşlar ya aklıma takıldı bir türlü çıkmıyo , golf 5 1.4 tsi 122 hp manuel araclarda çıkan o turbonun güzelim çuff sesi, golf 6 tsi 122 hp DSG de ne yaptıysam da çıkmıyor
    Dsg kullanıcıları camlar açıkken bi deneme yapıp turbonun çuff sesinin gelip gelmediğine bakabilir mi?
    Sorun bende mi yoksa dsg araçların hepsinde mi böyle? Böyle ise sebebi nedir? Denemeleri hem d hem s hem de tiptronik te yaptım..
    Şimdiden teşekkürler.

    Blow off olmadığı halde ise aracı s modunda biraz zorlarsam hafif bi çuf sesi duyuyorum ben araçtan 1.4 tsi 122 beygir jetta dsg şanzımanlı araçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seal05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hep-Yek

    Selam arkadaşlar ya aklıma takıldı bir türlü çıkmıyo , golf 5 1.4 tsi 122 hp manuel araclarda çıkan o turbonun güzelim çuff sesi, golf 6 tsi 122 hp DSG de ne yaptıysam da çıkmıyor
    Dsg kullanıcıları camlar açıkken bi deneme yapıp turbonun çuff sesinin gelip gelmediğine bakabilir mi?
    Sorun bende mi yoksa dsg araçların hepsinde mi böyle? Böyle ise sebebi nedir? Denemeleri hem d hem s hem de tiptronik te yaptım..
    Şimdiden teşekkürler.

    Blow off olmadığı halde ise aracı s modunda biraz zorlarsam hafif bi çuf sesi duyuyorum ben araçtan 1.4 tsi 122 beygir jetta dsg şanzımanlı araçta

    Peki vites değiştirme esnasında mı yoksa yüksek devirlerde aniden gaz kesince mi? Ben bir türlü duyamıyorum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hep-Yek

    quote:

    Orijinalden alıntı: seal05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hep-Yek

    Selam arkadaşlar ya aklıma takıldı bir türlü çıkmıyo , golf 5 1.4 tsi 122 hp manuel araclarda çıkan o turbonun güzelim çuff sesi, golf 6 tsi 122 hp DSG de ne yaptıysam da çıkmıyor
    Dsg kullanıcıları camlar açıkken bi deneme yapıp turbonun çuff sesinin gelip gelmediğine bakabilir mi?
    Sorun bende mi yoksa dsg araçların hepsinde mi böyle? Böyle ise sebebi nedir? Denemeleri hem d hem s hem de tiptronik te yaptım..
    Şimdiden teşekkürler.

    Blow off olmadığı halde ise aracı s modunda biraz zorlarsam hafif bi çuf sesi duyuyorum ben araçtan 1.4 tsi 122 beygir jetta dsg şanzımanlı araçta

    Peki vites değiştirme esnasında mı yoksa yüksek devirlerde aniden gaz kesince mi? Ben bir türlü duyamıyorum....






    Hocam mesajı attıktan sonra arabayla bi yere gidip geldim yolda gelirken özellikle denedim

    araç 20 ile giderken ani gaz tepkisiyle 60km ye kadar hızlandım s modunda sonra 2500 devir civarında gazdan ayağımı çekince hafif bi ses geliyo cam açık olursa daha net geliyo ses. O ani tepkimeden sonra her gaza sertçe basıp bıraktıkça yani ayağımı gazdan çektiğimde ses geliyor. Motor ısınmadan fazla basmamaya dikkat ettim motorun sıcaklığıyla ilgisi olabilirmi bilmiyorum ama onada dikkat edin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    hayırlı olsun. aracınız 2008 model ise garantisi bitmiştir. 2 yıl oluyor garanti.
    prince tüp markaları içinde en kalitelisi bildiğim kadarıyla. mercedes, bmw vs lüks araclara bu markayı tercih ediyorlar. fiyatı 2000 tl civarlarında olması lazım. tsi motorlara tüp takılamıyor normalde. tsi a uyumlu bazı yeni uygulamalar var galiba ama ayrıntısını araştırmanız lazım. hatta bu başlık altında da geçmişti konu. normalden biraz daha pahalı oluyor galiba. dolayısıyla tsi için olan versiyon dediğiniz fiyatlarda olabilir.

    benim de sizden bi kaç istegim olacak. denerseniz sevinirim.
    aracınız dsg 6 ileri olduguna göre muhtemelen lunch control vardır. oldugunu anlamanız için şunu yapmanız gerekiyor.
    aracınızı S (sport mod)a alıp esp düğmesine basarak esp off yapmak ve sol ayagınızla frene basarken sağ ayakla gaza basmak. eger devirr artıyorsa (maksimum 4000 civarlarına kadar çıkar, daha fazla çıkmaz) aracınızda lunch kontrol var demektir.
    . freni bıraktıgınızda araç fırlayacaktır. trafik olmayan bir yerde denemenizi tavsiye ederim. alışmanız zaman alabilir. bu aracın daha seri kalkması için dsg yazılımında var olan bir durum, endişe etmenize gerek yok. ben onlarca kez denemişimdir.
    herneyse,
    tabi benim istediğim bu değil. sorum şu olacak. aracınızı 1. viteste dip gaz yaparak hızlandırmaya başlayıp 2. vitese geçişine dikkat etmek daha sonra da benzer şekilde lunch kontrolle kalktıktan sonra 1 den 2 ye geçişine bakmak ve vites geçişleri arasında fark olup olmadıgına bakmak. D modunda aracınızı 1. viteste tutmakta zorlanırsanız manuele de alabilirsiniz. o zaten 2 ye geceçektir 7000 devir civarlarında. lunch kontrolle kalktıgınız zaman 2. vitese geçiş anında araç öne doğru daha fazla atlıyor gibi geliyor bana. sizde de olacak mı acaba? (tüm denemelerde esp off olması lazım, zaten esp off yapmazsanız lunch kontrol aktif hale gelmez.)

    bu denemeyi başka 6 ileri dsg kullanıcıları da yaparsa sevinirim..

    Hocam 7ileri DSGlerde böyle bi özellik varmıdır ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seal05

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    hayırlı olsun. aracınız 2008 model ise garantisi bitmiştir. 2 yıl oluyor garanti.
    prince tüp markaları içinde en kalitelisi bildiğim kadarıyla. mercedes, bmw vs lüks araclara bu markayı tercih ediyorlar. fiyatı 2000 tl civarlarında olması lazım. tsi motorlara tüp takılamıyor normalde. tsi a uyumlu bazı yeni uygulamalar var galiba ama ayrıntısını araştırmanız lazım. hatta bu başlık altında da geçmişti konu. normalden biraz daha pahalı oluyor galiba. dolayısıyla tsi için olan versiyon dediğiniz fiyatlarda olabilir.

    benim de sizden bi kaç istegim olacak. denerseniz sevinirim.
    aracınız dsg 6 ileri olduguna göre muhtemelen lunch control vardır. oldugunu anlamanız için şunu yapmanız gerekiyor.
    aracınızı S (sport mod)a alıp esp düğmesine basarak esp off yapmak ve sol ayagınızla frene basarken sağ ayakla gaza basmak. eger devirr artıyorsa (maksimum 4000 civarlarına kadar çıkar, daha fazla çıkmaz) aracınızda lunch kontrol var demektir.
    . freni bıraktıgınızda araç fırlayacaktır. trafik olmayan bir yerde denemenizi tavsiye ederim. alışmanız zaman alabilir. bu aracın daha seri kalkması için dsg yazılımında var olan bir durum, endişe etmenize gerek yok. ben onlarca kez denemişimdir.
    herneyse,
    tabi benim istediğim bu değil. sorum şu olacak. aracınızı 1. viteste dip gaz yaparak hızlandırmaya başlayıp 2. vitese geçişine dikkat etmek daha sonra da benzer şekilde lunch kontrolle kalktıktan sonra 1 den 2 ye geçişine bakmak ve vites geçişleri arasında fark olup olmadıgına bakmak. D modunda aracınızı 1. viteste tutmakta zorlanırsanız manuele de alabilirsiniz. o zaten 2 ye geceçektir 7000 devir civarlarında. lunch kontrolle kalktıgınız zaman 2. vitese geçiş anında araç öne doğru daha fazla atlıyor gibi geliyor bana. sizde de olacak mı acaba? (tüm denemelerde esp off olması lazım, zaten esp off yapmazsanız lunch kontrol aktif hale gelmez.)

    bu denemeyi başka 6 ileri dsg kullanıcıları da yaparsa sevinirim..

    Hocam 7ileri DSGlerde böyle bi özellik varmıdır ?

    aracın motor koduna göre tsi araçlara lpg uygulanabiliyor efendim

    ömer usta otogaz/ prins yetkili servisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    hayırlı olsun. aracınız 2008 model ise garantisi bitmiştir. 2 yıl oluyor garanti.
    prince tüp markaları içinde en kalitelisi bildiğim kadarıyla. mercedes, bmw vs lüks araclara bu markayı tercih ediyorlar. fiyatı 2000 tl civarlarında olması lazım. tsi motorlara tüp takılamıyor normalde. tsi a uyumlu bazı yeni uygulamalar var galiba ama ayrıntısını araştırmanız lazım. hatta bu başlık altında da geçmişti konu. normalden biraz daha pahalı oluyor galiba. dolayısıyla tsi için olan versiyon dediğiniz fiyatlarda olabilir.

    benim de sizden bi kaç istegim olacak. denerseniz sevinirim.
    aracınız dsg 6 ileri olduguna göre muhtemelen lunch control vardır. oldugunu anlamanız için şunu yapmanız gerekiyor.
    aracınızı S (sport mod)a alıp esp düğmesine basarak esp off yapmak ve sol ayagınızla frene basarken sağ ayakla gaza basmak. eger devirr artıyorsa (maksimum 4000 civarlarına kadar çıkar, daha fazla çıkmaz) aracınızda lunch kontrol var demektir.
    . freni bıraktıgınızda araç fırlayacaktır. trafik olmayan bir yerde denemenizi tavsiye ederim. alışmanız zaman alabilir. bu aracın daha seri kalkması için dsg yazılımında var olan bir durum, endişe etmenize gerek yok. ben onlarca kez denemişimdir.
    herneyse,
    tabi benim istediğim bu değil. sorum şu olacak. aracınızı 1. viteste dip gaz yaparak hızlandırmaya başlayıp 2. vitese geçişine dikkat etmek daha sonra da benzer şekilde lunch kontrolle kalktıktan sonra 1 den 2 ye geçişine bakmak ve vites geçişleri arasında fark olup olmadıgına bakmak. D modunda aracınızı 1. viteste tutmakta zorlanırsanız manuele de alabilirsiniz. o zaten 2 ye geceçektir 7000 devir civarlarında. lunch kontrolle kalktıgınız zaman 2. vitese geçiş anında araç öne doğru daha fazla atlıyor gibi geliyor bana. sizde de olacak mı acaba? (tüm denemelerde esp off olması lazım, zaten esp off yapmazsanız lunch kontrol aktif hale gelmez.)

    bu denemeyi başka 6 ileri dsg kullanıcıları da yaparsa sevinirim..

    aracın motor koduna göre tsi araçlara lpg uygulanabiliyor efendim

    ömer usta otogaz/ prins yetkili servisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sociolog

    Linkteki jetta nın jantını bilen duyan gören var mıdır?:)
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-fazla-soze-gerek-yok-63669057/mega-foto/?photo=3

    audi a5 jantı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimiferhat -- 14 Kasım 2011; 0:37:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seal05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hep-Yek

    quote:

    Orijinalden alıntı: seal05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hep-Yek

    Selam arkadaşlar ya aklıma takıldı bir türlü çıkmıyo , golf 5 1.4 tsi 122 hp manuel araclarda çıkan o turbonun güzelim çuff sesi, golf 6 tsi 122 hp DSG de ne yaptıysam da çıkmıyor
    Dsg kullanıcıları camlar açıkken bi deneme yapıp turbonun çuff sesinin gelip gelmediğine bakabilir mi?
    Sorun bende mi yoksa dsg araçların hepsinde mi böyle? Böyle ise sebebi nedir? Denemeleri hem d hem s hem de tiptronik te yaptım..
    Şimdiden teşekkürler.

    Blow off olmadığı halde ise aracı s modunda biraz zorlarsam hafif bi çuf sesi duyuyorum ben araçtan 1.4 tsi 122 beygir jetta dsg şanzımanlı araçta

    Peki vites değiştirme esnasında mı yoksa yüksek devirlerde aniden gaz kesince mi? Ben bir türlü duyamıyorum....






    Hocam mesajı attıktan sonra arabayla bi yere gidip geldim yolda gelirken özellikle denedim

    araç 20 ile giderken ani gaz tepkisiyle 60km ye kadar hızlandım s modunda sonra 2500 devir civarında gazdan ayağımı çekince hafif bi ses geliyo cam açık olursa daha net geliyo ses. O ani tepkimeden sonra her gaza sertçe basıp bıraktıkça yani ayağımı gazdan çektiğimde ses geliyor. Motor ısınmadan fazla basmamaya dikkat ettim motorun sıcaklığıyla ilgisi olabilirmi bilmiyorum ama onada dikkat edin

    Teşekkürler Hocam, ilk fırsatta deniycem. Zaten motor ısınık değilken felan hiç basmıyorum.
    1.4 tsi larda gelen o ses zayıf bir sesti. 4000 devir yukarısında motor gürültüsünde kaybolduğu için düşük devirlerde duymak daha kolay, ama ben vites N konumundayken bile o sesi duyamadım. Turbo hem devir hem de gazın konumuna göre hareket ediyo, boşta rölantide çalışırken birazlığına gazı köklüyorum 2500-2750 gibi çekiyorum aniden ama ses maalesef yok.. Hatta camların açık olmasından geçtim, dışarda arkadaşım sesi işitebilmek için bekliyodu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seal05

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    hayırlı olsun. aracınız 2008 model ise garantisi bitmiştir. 2 yıl oluyor garanti.
    prince tüp markaları içinde en kalitelisi bildiğim kadarıyla. mercedes, bmw vs lüks araclara bu markayı tercih ediyorlar. fiyatı 2000 tl civarlarında olması lazım. tsi motorlara tüp takılamıyor normalde. tsi a uyumlu bazı yeni uygulamalar var galiba ama ayrıntısını araştırmanız lazım. hatta bu başlık altında da geçmişti konu. normalden biraz daha pahalı oluyor galiba. dolayısıyla tsi için olan versiyon dediğiniz fiyatlarda olabilir.

    benim de sizden bi kaç istegim olacak. denerseniz sevinirim.
    aracınız dsg 6 ileri olduguna göre muhtemelen lunch control vardır. oldugunu anlamanız için şunu yapmanız gerekiyor.
    aracınızı S (sport mod)a alıp esp düğmesine basarak esp off yapmak ve sol ayagınızla frene basarken sağ ayakla gaza basmak. eger devirr artıyorsa (maksimum 4000 civarlarına kadar çıkar, daha fazla çıkmaz) aracınızda lunch kontrol var demektir.
    . freni bıraktıgınızda araç fırlayacaktır. trafik olmayan bir yerde denemenizi tavsiye ederim. alışmanız zaman alabilir. bu aracın daha seri kalkması için dsg yazılımında var olan bir durum, endişe etmenize gerek yok. ben onlarca kez denemişimdir.
    herneyse,
    tabi benim istediğim bu değil. sorum şu olacak. aracınızı 1. viteste dip gaz yaparak hızlandırmaya başlayıp 2. vitese geçişine dikkat etmek daha sonra da benzer şekilde lunch kontrolle kalktıktan sonra 1 den 2 ye geçişine bakmak ve vites geçişleri arasında fark olup olmadıgına bakmak. D modunda aracınızı 1. viteste tutmakta zorlanırsanız manuele de alabilirsiniz. o zaten 2 ye geceçektir 7000 devir civarlarında. lunch kontrolle kalktıgınız zaman 2. vitese geçiş anında araç öne doğru daha fazla atlıyor gibi geliyor bana. sizde de olacak mı acaba? (tüm denemelerde esp off olması lazım, zaten esp off yapmazsanız lunch kontrol aktif hale gelmez.)

    bu denemeyi başka 6 ileri dsg kullanıcıları da yaparsa sevinirim..

    Hocam 7ileri DSGlerde böyle bi özellik varmıdır ?

    hayır malesef. ama sizdeki S modda rolanti yukseliyor diye duydum . bu dogru mu?




  • 
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.