Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (317. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 140-170hp kullananlar motordaki sigorta panelinin fotoğrafını çekip yollarsa çok sevinirim acil olarak bakmam gerekiyo sigorta düzenine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roksiy

    exca89:PEKİ BİRŞEY DAHA SORAYIM ÇOKMU OLUYORUM ACABA BİLEMİYORUM ARTIK..
    BEN HAYATIMDA İLK DEFA OTOMATİK ARABA DSG ŞANZIMAN KULLANIYORUM..
    YOKUŞ AŞAĞIYA INERKEN MANUEL VİTESLERDEKİ GİBİ BOŞA ATMAMIZIN YAKIT AÇISINDAN BİR FAYDASI OLURMU?YOKSA VİTESDEYKEN BOŞA ORANLA GERÇEKTEN DE DAHAMI AZ YAKIYOR BU OTOMATİK ARAÇLARDA??BOŞTA KULLANMAMAKMI GEREK OTOMATIKLERİ??
    YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM..TEŞEKKÜRLER..

    *BİRŞEY DAHA SORAYIM BARİ SORMUŞKEN;;;
    BENIM JETTA DA (2008 MODEL 1,4 TSİ 140 HP 6 İLERİ DSG ŞANZIMAN) KALORİFERLE İLGİLİ Bİ SIKINTI VAR GİBİME GELİYO,DIŞARIDAN HAVA ALIYO GİBİ SANKI AŞAĞIDAN AYAKLARA SICAKLIK GELİYO,GELMEMESİ İÇİN DÜĞMELER OLUMLU YÖNDE İSTENİLEN SEVİYEDE AMA HERŞEYİ YAPIYORUM FAKAT NAFİLE..
    NEDİR NE DEĞİLDİR YARDIMCI OLURSAN SEVINIRIM
    TEŞEKKÜRLERİMİ İLETTİM ŞİMDİDEN İZMİR'DEN HER NEREDEYSEN..


    Selam,

    Öncelikle hiç bir Otomatik vitesi araç yürür halinde iken boşa almayınız. Şanzıman yağlama yapmayacağından sıkıntı oluşacaktır. Ayrıca günümüzdeki tüm araçlar otomatik veya manuel viteste iken sıfır tüketim gerçekleştirir. Sebebi de motor kendini cut off yapar ve tekerleğin dönüş kuvveti ile motoru çalıştırır. Aracın boşa alınması frenlere ekstra güç yükleyecek, yakıt tüketimini arttıracak ve otomatik şanzıman da problem yaşamanı sağlayacaktır.

    İyi sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exca89

    @sanalda: gelen ses nasıl bir ses biraz tarif edebilir misiniz?

    @roksiy : 3500 den sonra turbo devreye girer.

    Turbo her zaman devrededir.
    1500-4000 arası devirde max torkunu verdiği için bu devir aralıklarında turbodan en optimum verim alınabilir.
    Benim TSI motorum yok ama bilgi ve bilgiye ulaşma başka bişey
  • Hangi devirde kompresör hangi devirde turbonun devreye girdiğini öğrenmek için bu konunun 1. sayfasına bakmanız yeterlidir...
  • turbo devreye girerle turbo çalışır farklı şeylerdir tabi bir de o var sanırım teknik bilginin dışında. Yoksa turbonun aktif çalışması sadece 3500 devir üstünde olmaz alt devirlerde de olur gaza basış şekliniz gibi birden fazla değişkene göre..
  • Scirocco kullanıcısı pek yok sanırım burada? :)

    160HP TSI kullanıcısından selamlar.
  • İkinci el sitelerinden tsi motor golf ve jetta bakıyorum.satılan araçların çoğu garantisi biten veya bitmek üzere olanlar.Bu tsi motora garantisiz binilemiyeceği anlamına mı geliyor acaba. ben de korkar oldum bu tsi motordan. keşke 1.6 hitler jettada devam etseydi en azından tüple binerdik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciftlik37

    İkinci el sitelerinden tsi motor golf ve jetta bakıyorum.satılan araçların çoğu garantisi biten veya bitmek üzere olanlar.Bu tsi motora garantisiz binilemiyeceği anlamına mı geliyor acaba. ben de korkar oldum bu tsi motordan. keşke 1.6 hitler jettada devam etseydi en azından tüple binerdik.

    Valla bravo, bunca yazılıp çizilenden sonra yaptığınız bu yorum beni ziyadesiyle dumura uğrattı
    Heey sakin ol şampiyon, TSi güzel makinadır sorun yok, panik yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozankaracan -- 12 Aralık 2011; 10:01:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozankaracan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ciftlik37

    İkinci el sitelerinden tsi motor golf ve jetta bakıyorum.satılan araçların çoğu garantisi biten veya bitmek üzere olanlar.Bu tsi motora garantisiz binilemiyeceği anlamına mı geliyor acaba. ben de korkar oldum bu tsi motordan. keşke 1.6 hitler jettada devam etseydi en azından tüple binerdik.

    Valla bravo, bunca yazılıp çizilenden sonra yaptığınız bu yorum beni ziyadesiyle dumura uğrattı
    Heey sakin ol şampiyon, TSi güzel makinadır sorun yok, panik yok..


    Tsı motor çok güzel motor amenna ama ikinci elde garanti bittikten sonra diken üstünde oturmak da istemem. Sonuçta bu motorun tamirinin ve bakımının pahalı olduğu söyleniyor. Alırsam ya sıfır alacağım ya da en az 2 yıl garantisi olan bir ikinci el.




  • Valla ben mali ve muhasebesel durumlardan dolayı Golf GT Sport umu satacağım.
    2008 model.. Garantisini uzatmak için doğuşla çok kavga ettim ama 1950 TL 2 sene uzatmak için para isteyince yaptırmadım. Garantisi bitti. Aldığımdan beri zorunlu olmasa da sadece bir salıncak burcu değişti. Birde bizim modellerde standart bir hastalık olan ve bir çok TSI nın değiştirdiği turbo kesme valfi değişti. Toplam bedeli 600 TL tutmamıştır. Faturalarına bakmam lazım.. Aldığımdan beridir de yolda bırakacak veya çok fazla bir problem çıkarmadı.. Araç 4 yaşına gelsede hala kız gibi..
    Temiz ve durumuna göre uygun fiyata 170 lik TSI arayan varsa özel mesaj atsın bana.. Bir kolaylık yaparız.. Yalnız acil satmam lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciftlik37

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozankaracan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ciftlik37

    İkinci el sitelerinden tsi motor golf ve jetta bakıyorum.satılan araçların çoğu garantisi biten veya bitmek üzere olanlar.Bu tsi motora garantisiz binilemiyeceği anlamına mı geliyor acaba. ben de korkar oldum bu tsi motordan. keşke 1.6 hitler jettada devam etseydi en azından tüple binerdik.

    Valla bravo, bunca yazılıp çizilenden sonra yaptığınız bu yorum beni ziyadesiyle dumura uğrattı
    Heey sakin ol şampiyon, TSi güzel makinadır sorun yok, panik yok..


    Tsı motor çok güzel motor amenna ama ikinci elde garanti bittikten sonra diken üstünde oturmak da istemem. Sonuçta bu motorun tamirinin ve bakımının pahalı olduğu söyleniyor. Alırsam ya sıfır alacağım ya da en az 2 yıl garantisi olan bir ikinci el.

    Tsi motor kötü olsa idi üst üste 3 veya 4 yıl ıln motoru ödülünü almazdı. bu motorda olabilecek sorun turbo arızsıdırki turbo beslemeli motorların tamamında bu risk vardır ve ayrıca tb kullanma klavuzuna uyuldugu takdirde bu arızalara neredeyse raslanılmaz.
    ben vw in sadece dsg 7 vites şanzımanına binmezdim. onlardabazı konular hala çözülemedi ve yapımı da çok pahalı ama düz şanzımanlarda bu sorun yok




  • herkese merhabalar, 5 senelik bir volkswagen caddy'ci olaraktan volkswagenle ve gerekse kalitesi gerekse ürettiği
    araçlarla liderliğini açık ara ispat ettiğinin hepimiz farkındayız, nedenn burdayımm :)) çünkü caddy'İmi sattım 1.9 TDI
    105 PS motora sahip küheylan gibi bir arabaydı fakat artık bi otomobil alıp binme vakti dedik ve 2.0 TDI jetta'ya yöneldik
    2.elde dizel motorlarda az kilometre yapmış araç bulmak imkansızzz !! bende 1.4 TSİ motorlara yöneldim şehir dışı yakıt
    verileri hemen hemen aynı 5,5 litre civarı fakat şehir içi yakıt verisi ne alemde, Nevşehirdeyim çok aşırı araç kullanan birisi
    değilim ihtiyacım olduğu vakitler çarşı pazar için kullanırım aracımı zaten 5 senede caddy'de 49 bin km yapabildim. sizce 1.4 TSİ
    ile rahatlarmıyım bitane GOLF 6 2009 model ilk seri comfortline buldm fiyatta istenilen düzeyde 11bin km'de 1.4 TSİ 122 HP alınabilir
    bir araçmıdır saygı ve sevgilerimle...




  • bu başlık baya baya yavaş ilerliyo arkadaşlar
  • Yaklaşık 1 hafta önce 4. yaşına giren aracıma yıllık bakım yaptırdım. yağ,hava filtresi, polen karter tapası, cam suyu,vs. Bunlara ek rot ve balans ayarları. Toplamda 380 TL tuttu. İşçilik ücreti 160 TL. Bu işçilik rakkamları neden bu kadar yüksek anlayabilmiş değilim. Bana verilen kontroller çizelgesinde 30.000 km'de benzin filtresi değişimi diyor bende sadece kontrol edilmiş kısaca değiştirilmemiş. Aracın km si 27.500. Benzin filtresi değişimi gereklimi gidip değiştirtmem gerekir mi?

    Araç: 2008 Golf TSI 122 hp. Manuel.
  • Şu an çok karışık duygular yaşıyorum..
    13 senelik VW maceralarım bu gün itibariyle sona erdi..
    1998-2007 arası golf 3 gti
    2007-2011 arası golf 5 GT sport.
    Aracımı sattım biraz evvel.. Yeni sahibi GT ye kurulup gitti.. Plakası bile sanki benim için çıkmış, özel sipariş verip 3 ay beklediğim aracım gazlaya gazlaya ayrıldı benden..
    Bu mesaja en fazla mesaj atan benimdir herhalde.. Bu araba vasıtasıyla bir çok yeni dostluklar kurdum.. Hala da devam etmektedir..
    Bazen ara sıra elim hala bu foruma kayıyor..
    Bundan sonra şirket aracı kullanacağım. Ne marka filan diye sormayın sakın...
    Sizleri özleyeceğim.. VW kullanmak gerçekten bir ayrıcalık..
    Kendinize ve arabalarınıza iyi bakın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_yıldız

    herkese merhabalar, 5 senelik bir volkswagen caddy'ci olaraktan volkswagenle ve gerekse kalitesi gerekse ürettiği
    araçlarla liderliğini açık ara ispat ettiğinin hepimiz farkındayız, nedenn burdayımm :)) çünkü caddy'İmi sattım 1.9 TDI
    105 PS motora sahip küheylan gibi bir arabaydı fakat artık bi otomobil alıp binme vakti dedik ve 2.0 TDI jetta'ya yöneldik
    2.elde dizel motorlarda az kilometre yapmış araç bulmak imkansızzz !! bende 1.4 TSİ motorlara yöneldim şehir dışı yakıt
    verileri hemen hemen aynı 5,5 litre civarı fakat şehir içi yakıt verisi ne alemde, Nevşehirdeyim çok aşırı araç kullanan birisi
    değilim ihtiyacım olduğu vakitler çarşı pazar için kullanırım aracımı zaten 5 senede caddy'de 49 bin km yapabildim. sizce 1.4 TSİ
    ile rahatlarmıyım bitane GOLF 6 2009 model ilk seri comfortline buldm fiyatta istenilen düzeyde 11bin km'de 1.4 TSİ 122 HP alınabilir
    bir araçmıdır saygı ve sevgilerimle...

    Golf V 1.4 TSI 140 HP kullanıcısıyım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki uzun yolda 5.5 litre bence çok zor. 90a sabitleyip Cruise control ile gitseniz dahi gaz pedalının altındaki güç sizi basmaya itiyor. Şehir içi ise sakin kullanımda Nevşehirde trafiğin çok olmadığını varsayıyorum ortalamanın 6.5 7 litre civarlarında olması sürpriz olmaz. Genel olarak fazla üzmez ama Caddy'e göre biraz farkettirir. (Hem performans olarak hem de yakıt olarak )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Şu an çok karışık duygular yaşıyorum..
    13 senelik VW maceralarım bu gün itibariyle sona erdi..
    1998-2007 arası golf 3 gti
    2007-2011 arası golf 5 GT sport.
    Aracımı sattım biraz evvel.. Yeni sahibi GT ye kurulup gitti.. Plakası bile sanki benim için çıkmış, özel sipariş verip 3 ay beklediğim aracım gazlaya gazlaya ayrıldı benden..
    Bu mesaja en fazla mesaj atan benimdir herhalde.. Bu araba vasıtasıyla bir çok yeni dostluklar kurdum.. Hala da devam etmektedir..
    Bazen ara sıra elim hala bu foruma kayıyor..
    Bundan sonra şirket aracı kullanacağım. Ne marka filan diye sormayın sakın...
    Sizleri özleyeceğim.. VW kullanmak gerçekten bir ayrıcalık..
    Kendinize ve arabalarınıza iyi bakın...


    Sevgili Muradovskiy öncelikle hayırlısı olsun demek lazım. Sizin bu konuya olan katkılarınız aşikar. Umarım aracı sattığınız için bu konudan uzak kalmaz yazmaya devam edersiniz. En yakında yeni kasa bir golfle hatta Golf R ile sizleri aramızda görmek isterim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Şu an çok karışık duygular yaşıyorum..
    13 senelik VW maceralarım bu gün itibariyle sona erdi..
    1998-2007 arası golf 3 gti
    2007-2011 arası golf 5 GT sport.
    Aracımı sattım biraz evvel.. Yeni sahibi GT ye kurulup gitti.. Plakası bile sanki benim için çıkmış, özel sipariş verip 3 ay beklediğim aracım gazlaya gazlaya ayrıldı benden..
    Bu mesaja en fazla mesaj atan benimdir herhalde.. Bu araba vasıtasıyla bir çok yeni dostluklar kurdum.. Hala da devam etmektedir..
    Bazen ara sıra elim hala bu foruma kayıyor..
    Bundan sonra şirket aracı kullanacağım. Ne marka filan diye sormayın sakın...
    Sizleri özleyeceğim.. VW kullanmak gerçekten bir ayrıcalık..
    Kendinize ve arabalarınıza iyi bakın...


    hayılısı olsun murad bende ilan verdim durumlar şıkışık satışa cıkardım, seninle az da olsa forumdan tanıştık memnun oldum başarılar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Şu an çok karışık duygular yaşıyorum..
    13 senelik VW maceralarım bu gün itibariyle sona erdi..
    1998-2007 arası golf 3 gti
    2007-2011 arası golf 5 GT sport.
    Aracımı sattım biraz evvel.. Yeni sahibi GT ye kurulup gitti.. Plakası bile sanki benim için çıkmış, özel sipariş verip 3 ay beklediğim aracım gazlaya gazlaya ayrıldı benden..
    Bu mesaja en fazla mesaj atan benimdir herhalde.. Bu araba vasıtasıyla bir çok yeni dostluklar kurdum.. Hala da devam etmektedir..
    Bazen ara sıra elim hala bu foruma kayıyor..
    Bundan sonra şirket aracı kullanacağım. Ne marka filan diye sormayın sakın...
    Sizleri özleyeceğim.. VW kullanmak gerçekten bir ayrıcalık..
    Kendinize ve arabalarınıza iyi bakın...


    Hayırlı olsun kıymetini bilecek birine gitmiştir inşallah :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exca89

    Hayırlı olsun kıymetini bilecek birine gitmiştir inşallah :)

    Bilemiyorum.. Benim kadar titiz birine benzemiyor...
  • 
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.