Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (319. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
561.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Herkeslere tekrar merhabalar...

    Kısa süreliğine aranızdan ayrılmıştım.. Aralık ayının ortasında GT sportumu sattım.. 24 arlıkta gidip şirketim üzerine dizel bir araç aldım ama inanın kendimden geçtim.. yaşama umudumu kaybettim.. herşeyden bir anda soğudum....

    Aracı aldığım gün satsam mı diye sordum kendi kendime.. Taktım kafaya satmayı.. 2 ocak günü sattım..

    Satmadan evvelde düşündüm taşındım ve beni TSI dan başka bir aracın kesmediğini acı bir şekilde hissettim...

    Çarşamba günü sipariş verdim ve bu gün Seat Leon FR aldım. 1.4 TSI 125 hp liklerden.. Sattığım GT den daha fazla donanım var ve fiyatıda golf gibi uçuk değil.. Kırmızı renkli araçta stokta bulundu.. Bu gün kendime geldim tekrar.. benliğimi buldum gene.. Çok sevdim FR ı... İnanılmaz konforlu benim için. Amortisörler sert ama beni rahatsız etmedi.. Virajda yatmıyor araba ve çizgisinden de çıkmıyor..

    hayırlı olsun güle güle kullan




  • Sağol Abdülsettar.
    Araç bayağı bayağı donanımlı, stokta bulundu ve bu fiyata bu özelliklerde bir araç yok piyasada...
    Bu gün sabahtan bayağı bir kullandım. Çok zevkli kullanması..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 7 Ocak 2012; 12:27:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Sağol Abdülsettar.
    Araç bayağı bayağı donanımlı, stokta bulundu ve bu fiyata bu özelliklerde bir araç yok piyasada...
    Bu gün sabahtan bayağı bir kullandım. Çok zevkli kullanması..

    acenta aldığın cok iyi olmuş %100 bildiğin güvendiğin isteklerinin üzerinde bir araba almışsın şanşlıda sayılırsın tekrar hayırlı olsun Allah tekerleklerini düz bastırsın inşallah. peki manuelmi DSG mi.
  • Leonda DSG vites seçeneği az. Leonlarda sadece 1.6 TDI da var o da 55-56 bin TL civarı..
    Benimkisi manuel.. DSG araba almak kısmet olmayacak bana herhalde..
  • Hayırlı olsun :) Umarım sorunsuzca uzuuuuuuuuuuuuuuuun yıllar boyunca aldığın günkü keyifle binersin :))

    Ama hani diyordun ya bir daha doğuş mu Allah korusun diye Neyse senin kısmetin VW Grubundan yana devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Leonda DSG vites seçeneği az. Leonlarda sadece 1.6 TDI da var o da 55-56 bin TL civarı..
    Benimkisi manuel.. DSG araba almak kısmet olmayacak bana herhalde..

    Hayırlı olsun tekrar hoşgeldiniz Sattığınız aracı ya da herhangi bir ikinci el GT almayı düşündünüz mü ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    Hayırlı olsun :) Umarım sorunsuzca uzuuuuuuuuuuuuuuuun yıllar boyunca aldığın günkü keyifle binersin :))

    Ama hani diyordun ya bir daha doğuş mu Allah korusun diye Neyse senin kısmetin VW Grubundan yana devam

    Sevgili Emre
    Askerde bir laf vardır..
    Tecavüz kaçınılmazsa zevk almasını bileceksin diye... Benimkisi o hesaba benzedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Leonda DSG vites seçeneği az. Leonlarda sadece 1.6 TDI da var o da 55-56 bin TL civarı..
    Benimkisi manuel.. DSG araba almak kısmet olmayacak bana herhalde..

    Hayırlı olsun tekrar hoşgeldiniz Sattığınız aracı ya da herhangi bir ikinci el GT almayı düşündünüz mü ?

    Sattığım kişi arabadan inanılmaz memnun.. Yılbaşını kutlamak için aradı..
    GT almayı tekrar düşünmedim... En yeni GT 2009 model. 2 yaşında yani..
    GT de bir şey farkettim. Aracın süspansiyonları yumuşakmış.. Bu gün GT ile yanladığım virajda yeni aracımla çizgisini kaybetmeden çıktım..




  • Selam arkadaşlar.
    Bizim aletlerde turbo ne zaman devreye giriyor. bigibi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Leonda DSG vites seçeneği az. Leonlarda sadece 1.6 TDI da var o da 55-56 bin TL civarı..
    Benimkisi manuel.. DSG araba almak kısmet olmayacak bana herhalde..

    Hayırlı olsun tekrar hoşgeldiniz Sattığınız aracı ya da herhangi bir ikinci el GT almayı düşündünüz mü ?

    Sattığım kişi arabadan inanılmaz memnun.. Yılbaşını kutlamak için aradı..
    GT almayı tekrar düşünmedim... En yeni GT 2009 model. 2 yaşında yani..
    GT de bir şey farkettim. Aracın süspansiyonları yumuşakmış.. Bu gün GT ile yanladığım virajda yeni aracımla çizgisini kaybetmeden çıktım..

    uzun zamandır girmiyordum.
    gt yi sattıgınıza gerçekten çok uzuldum.,
    yeni aracınız hayırlı olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Herkeslere tekrar merhabalar...

    Kısa süreliğine aranızdan ayrılmıştım.. Aralık ayının ortasında GT sportumu sattım.. 24 arlıkta gidip şirketim üzerine dizel bir araç aldım ama inanın kendimden geçtim.. yaşama umudumu kaybettim.. herşeyden bir anda soğudum....

    Aracı aldığım gün satsam mı diye sordum kendi kendime.. Taktım kafaya satmayı.. 2 ocak günü sattım..

    Satmadan evvelde düşündüm taşındım ve beni TSI dan başka bir aracın kesmediğini acı bir şekilde hissettim...

    Çarşamba günü sipariş verdim ve bu gün Seat Leon FR aldım. 1.4 TSI 125 hp liklerden.. Sattığım GT den daha fazla donanım var ve fiyatıda golf gibi uçuk değil.. Kırmızı renkli araçta stokta bulundu.. Bu gün kendime geldim tekrar.. benliğimi buldum gene.. Çok sevdim FR ı... İnanılmaz konforlu benim için. Amortisörler sert ama beni rahatsız etmedi.. Virajda yatmıyor araba ve çizgisinden de çıkmıyor..

    hayırlı olsun Murad bey, benim de TSI motoru seçmemde bu başlığın ve sizin mesajlarınızın büyük katkısı olmuştu, bir buçuk senedir Leon 1.4 TSI style kullanıyorum ben de, FR donanım olarak da çok iyi araç, güle güle kullanın çok iyi tercih.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    Leonda DSG vites seçeneği az. Leonlarda sadece 1.6 TDI da var o da 55-56 bin TL civarı..
    Benimkisi manuel.. DSG araba almak kısmet olmayacak bana herhalde..

    Hayırlı olsun tekrar hoşgeldiniz Sattığınız aracı ya da herhangi bir ikinci el GT almayı düşündünüz mü ?

    Sattığım kişi arabadan inanılmaz memnun.. Yılbaşını kutlamak için aradı..
    GT almayı tekrar düşünmedim... En yeni GT 2009 model. 2 yaşında yani..
    GT de bir şey farkettim. Aracın süspansiyonları yumuşakmış.. Bu gün GT ile yanladığım virajda yeni aracımla çizgisini kaybetmeden çıktım..

    Aslında haklısınız, en yenisi 2 yıllık ve artık piyasada o motor seçeneği yok. (160'lık mevcut) Ayrıca kasası da değişti ve yakın zamanda yeni kasa çıkacak. Yani araç 2 eski kasa olmuş olacaktı. Bence de çok iyi bir seçim olmuş. Leon FR'yi hangi renk aldınız ve fiyat olarak ne kadara geldi acaba ?




  • iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..
    TSI motor insanda çok ciddi alışkanlık yapıyor..
    FR kırmızı renkli tabii ki de . Kırmızıdan başka renk beni açmıyor , arabaya bağlanamıyorum kesinlikle.. Seatın kırmızısıda çok hoşuma gitti.
    Fr ı 47000 TL ye aldım ama bir hayli uğraştım bu fiyatı alabilmek için..
    GT de bile olmayan lastik basınç sensörü, USB ve aux girişi, cam suyu seviye ikazı, katlanabilen aynalar gibi esktra donanımlar var. GT olup da FR da olmayan tek donanım kar modu. KAr yağdığında araç kullanmadığım için benim için olmazsa olmaz bir donanım değildi..
    FR ı çok sevdim. Koltukları çok rahat. Tek dezavantajı koltukların orta kısımı beyaz nubuk ve kirlenmeye müsait.. Sorun etmiyorum. Çok içinden çıkılamaz bir sorun olursa deri kaplattırırırım.
    Direksiyonu çok hoş. Debriyajı çok yumuşak ve vites yolları kısa.. Hoşuma gitti bayağı FR.
    2 günden beri yaklaşık 120 km yol yapmışım. Yakıt sarfiyatı yüksek şu an ama camların buğu yapması nedeniyle devamlı klima çalışıyor ve çok sıkışık istanbul trafiğinde kullanmak zorunda kaldım.
    GT de devamlı cd kabı taşırdım. USB girişi yoktu.. Orjinalliği bozulmasın diye vidasına bile dokunmadım.. FR da USB girişi olunca 16 GB lık bir memory stick aldım. Evde yaklaşık 300 CD lik bir kolleksiyonum var. 60 tanesini en kaliteli şekilde mp3 yapıp memory stick e kaydettim. Ses muhteşem. Dahada kaydedilebilecek yer mevcut stickte.
    Bu arada FR larda lastik olarak direkt pirelli pzero rosso geliyor.. Benim bu ölçüde en sevdiğim lastiktir. O da güzel oldu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 8 Ocak 2012; 21:04:56 >




  • iyi aksamlar
    adım ismet 48 yaşindayım bu güne kadar 1987 ford tanustan başlayan şöför hayatım vw 2008 sıfır aldığım pola ile devam ediyorum oğlumun isteğiyle jetta tsi 2.el almaya karar kıldık sizlere sorular sormak istiyorum TSI 122-140-160-170 hp formu ilk sayfadan başlayıp şu anda sayfa 42deyim yani sizlerin piknike gitmek için hazirliklar yaptığınız yerdeyim. Jetta comfortlıne almak niyetindeyim 122-140 hp almak üzere aramaya başladım sizlere sormak istediğim sorular şunlar 122-140 hp motorlarda 50.000-80.000 bin motorlarda yani yüksek km olması motor arızası çıkabilirmi daha önce tsi gibi atak hiç araba kullanmadım dsg veya manuel mi almam lazım bana bir fikir verirseniz sevinirim sizlerin verdiği yakıt sarfiyatı 5-10 arası sarfiyattı benim kullandığım polada 8,3/100 yazıyor benim için yakıt sarfiyatı önemli ama sizlerin yazdıklarınızı okuduktan sonra pola da çok yaktığı belli oluyor jetta 2007-2009 arası bir tane alcam ben hiç otomatik vitesli araç kullanmadım ama ist trafiğinde bence iyi gelcek dsg mi yoksa manuelmi tavsiye edersiniz şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeN_TuninG

    iyi aksamlar
    adım ismet 48 yaşindayım bu güne kadar 1987 ford tanustan başlayan şöför hayatım vw 2008 sıfır aldığım pola ile devam ediyorum oğlumun isteğiyle jetta tsi 2.el almaya karar kıldık sizlere sorular sormak istiyorum TSI 122-140-160-170 hp formu ilk sayfadan başlayıp şu anda sayfa 42deyim yani sizlerin piknike gitmek için hazirliklar yaptığınız yerdeyim. Jetta comfortlıne almak niyetindeyim 122-140 hp almak üzere aramaya başladım sizlere sormak istediğim sorular şunlar 122-140 hp motorlarda 50.000-80.000 bin motorlarda yani yüksek km olması motor arızası çıkabilirmi daha önce tsi gibi atak hiç araba kullanmadım dsg veya manuel mi almam lazım bana bir fikir verirseniz sevinirim sizlerin verdiği yakıt sarfiyatı 5-10 arası sarfiyattı benim kullandığım polada 8,3/100 yazıyor benim için yakıt sarfiyatı önemli ama sizlerin yazdıklarınızı okuduktan sonra pola da çok yaktığı belli oluyor jetta 2007-2009 arası bir tane alcam ben hiç otomatik vitesli araç kullanmadım ama ist trafiğinde bence iyi gelcek dsg mi yoksa manuelmi tavsiye edersiniz şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler ederim.

    170 lik dsg jetta kullanıyorum.
    size manuel 122 lik tavsiye ediyorum.
    122 lik hem performans açısından tatmin edici, hem yakıt olarak başarılı. piyasada en çok tercih edilen ve halen satışta olan bir seçenek. 140 lıklar satışta değil. 170 likler zaten 160 lıga dönüştü. 122 lik daha basit ve sağlam bir motor. en azından daha az karmaşık. 140, 160 ve 170liklerden (bu motorlarda ekstradan super charger var ) anlamayan ustalar mevcut. ama 122 daha bilindik bir motor. seat ve audide de 122 lik motor kullanılıyor.
    dsg şanzman gerçekten çok kullanışlı. ama sorun çıkarma ihtimali olan bir şanzıman. bundan dolayı otomatiğe özel bir ilginiz veya mecburiyetiniz yoksa manuel tercih etmenizi öneririm. illaki otomatik olmasını istiyorsanız 6 ileri versiyonları tercih edebilirsiniz. 6 ileri olanlar şu an satışta değil. ama 2007-2008 lerde mevcut. bu tiplerde şanzıman yağı var. 7 ileri olan yeni versiyonlar ise yağsız ve ekstra bakım gerektirmiyor ancak nispeten daha fazla sorun çıkartıyor.
    bütün bunların yanında eğer araç sürekli yetkili servise giriyorsa garantisi bitmiş olsa dahi dsg sorunlarında iyi niyet garantisi uygulandıgını duyuyoruz. tabi bu bilginin teyit edilmeye ihtiyacı var.
    son olarak minimum 2008 model tercih etmenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..
    TSI motor insanda çok ciddi alışkanlık yapıyor..
    FR kırmızı renkli tabii ki de . Kırmızıdan başka renk beni açmıyor , arabaya bağlanamıyorum kesinlikle.. Seatın kırmızısıda çok hoşuma gitti.
    Fr ı 47000 TL ye aldım ama bir hayli uğraştım bu fiyatı alabilmek için..
    GT de bile olmayan lastik basınç sensörü, USB ve aux girişi, cam suyu seviye ikazı, katlanabilen aynalar gibi esktra donanımlar var. GT olup da FR da olmayan tek donanım kar modu. KAr yağdığında araç kullanmadığım için benim için olmazsa olmaz bir donanım değildi..
    FR ı çok sevdim. Koltukları çok rahat. Tek dezavantajı koltukların orta kısımı beyaz nubuk ve kirlenmeye müsait.. Sorun etmiyorum. Çok içinden çıkılamaz bir sorun olursa deri kaplattırırırım.
    Direksiyonu çok hoş. Debriyajı çok yumuşak ve vites yolları kısa.. Hoşuma gitti bayağı FR.
    2 günden beri yaklaşık 120 km yol yapmışım. Yakıt sarfiyatı yüksek şu an ama camların buğu yapması nedeniyle devamlı klima çalışıyor ve çok sıkışık istanbul trafiğinde kullanmak zorunda kaldım.
    GT de devamlı cd kabı taşırdım. USB girişi yoktu.. Orjinalliği bozulmasın diye vidasına bile dokunmadım.. FR da USB girişi olunca 16 GB lık bir memory stick aldım. Evde yaklaşık 300 CD lik bir kolleksiyonum var. 60 tanesini en kaliteli şekilde mp3 yapıp memory stick e kaydettim. Ses muhteşem. Dahada kaydedilebilecek yer mevcut stickte.
    Bu arada FR larda lastik olarak direkt pirelli pzero rosso geliyor.. Benim bu ölçüde en sevdiğim lastiktir. O da güzel oldu..

    dediğiniz gibi TSI motor alışkanlık yapıyor, o düşük devirdeki tork ve istediğinizde yüksek devirlere bir anda çıkabilme şansı çok iyi kesinlikle. başka atmosferik benzinli ya da dizel araçlara bindiğimde sadece bir an önce ulaşmak istediğim yere gitme amacı var yol bitmiyor işkenceye dönüşüyor. TSI varsa altınızda yol bitsin istemiyorsunuz. dediğiniz gibi kırmızı renk gerçekten çok iyi, FR ın lansman rengi de kırmızıydı sanıyorum. çok isabetli bir karar verdiniz kesinlikle bundan gram şüpe duymayın, bugün araç alacak olsam tercihim kesinlikle ya mavi ya da kırmızı FR olurdu.

    murad bey incelemelerinizi, deneyimlrinizi, sorularınızı, leon klübü sayfasında da paylaşırsanız mutlu oluruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeN_TuninG

    iyi aksamlar
    adım ismet 48 yaşindayım bu güne kadar 1987 ford tanustan başlayan şöför hayatım vw 2008 sıfır aldığım pola ile devam ediyorum oğlumun isteğiyle jetta tsi 2.el almaya karar kıldık sizlere sorular sormak istiyorum TSI 122-140-160-170 hp formu ilk sayfadan başlayıp şu anda sayfa 42deyim yani sizlerin piknike gitmek için hazirliklar yaptığınız yerdeyim. Jetta comfortlıne almak niyetindeyim 122-140 hp almak üzere aramaya başladım sizlere sormak istediğim sorular şunlar 122-140 hp motorlarda 50.000-80.000 bin motorlarda yani yüksek km olması motor arızası çıkabilirmi daha önce tsi gibi atak hiç araba kullanmadım dsg veya manuel mi almam lazım bana bir fikir verirseniz sevinirim sizlerin verdiği yakıt sarfiyatı 5-10 arası sarfiyattı benim kullandığım polada 8,3/100 yazıyor benim için yakıt sarfiyatı önemli ama sizlerin yazdıklarınızı okuduktan sonra pola da çok yaktığı belli oluyor jetta 2007-2009 arası bir tane alcam ben hiç otomatik vitesli araç kullanmadım ama ist trafiğinde bence iyi gelcek dsg mi yoksa manuelmi tavsiye edersiniz şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler ederim.

    170 lik dsg jetta kullanıyorum.
    size manuel 122 lik tavsiye ediyorum.
    122 lik hem performans açısından tatmin edici, hem yakıt olarak başarılı. piyasada en çok tercih edilen ve halen satışta olan bir seçenek. 140 lıklar satışta değil. 170 likler zaten 160 lıga dönüştü. 122 lik daha basit ve sağlam bir motor. en azından daha az karmaşık. 140, 160 ve 170liklerden (bu motorlarda ekstradan super charger var ) anlamayan ustalar mevcut. ama 122 daha bilindik bir motor. seat ve audide de 122 lik motor kullanılıyor.
    dsg şanzman gerçekten çok kullanışlı. ama sorun çıkarma ihtimali olan bir şanzıman. bundan dolayı otomatiğe özel bir ilginiz veya mecburiyetiniz yoksa manuel tercih etmenizi öneririm. illaki otomatik olmasını istiyorsanız 6 ileri versiyonları tercih edebilirsiniz. 6 ileri olanlar şu an satışta değil. ama 2007-2008 lerde mevcut. bu tiplerde şanzıman yağı var. 7 ileri olan yeni versiyonlar ise yağsız ve ekstra bakım gerektirmiyor ancak nispeten daha fazla sorun çıkartıyor.
    bütün bunların yanında eğer araç sürekli yetkili servise giriyorsa garantisi bitmiş olsa dahi dsg sorunlarında iyi niyet garantisi uygulandıgını duyuyoruz. tabi bu bilginin teyit edilmeye ihtiyacı var.
    son olarak minimum 2008 model tercih etmenizi öneririm.

    özür dileyerek ufak bir düzeltme yapayım DSG 6 ileri olanlarda 6.5 lt DSG 7 ileri olanlar da ise 1.7lt yani yaklaşık 4 de 1 oranda az yağ bulunur tamamen de yağsız değil sadece lafın gelişi yağsız deniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    quote:

    Orijinalden alıntı: floyd

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeN_TuninG

    iyi aksamlar
    adım ismet 48 yaşindayım bu güne kadar 1987 ford tanustan başlayan şöför hayatım vw 2008 sıfır aldığım pola ile devam ediyorum oğlumun isteğiyle jetta tsi 2.el almaya karar kıldık sizlere sorular sormak istiyorum TSI 122-140-160-170 hp formu ilk sayfadan başlayıp şu anda sayfa 42deyim yani sizlerin piknike gitmek için hazirliklar yaptığınız yerdeyim. Jetta comfortlıne almak niyetindeyim 122-140 hp almak üzere aramaya başladım sizlere sormak istediğim sorular şunlar 122-140 hp motorlarda 50.000-80.000 bin motorlarda yani yüksek km olması motor arızası çıkabilirmi daha önce tsi gibi atak hiç araba kullanmadım dsg veya manuel mi almam lazım bana bir fikir verirseniz sevinirim sizlerin verdiği yakıt sarfiyatı 5-10 arası sarfiyattı benim kullandığım polada 8,3/100 yazıyor benim için yakıt sarfiyatı önemli ama sizlerin yazdıklarınızı okuduktan sonra pola da çok yaktığı belli oluyor jetta 2007-2009 arası bir tane alcam ben hiç otomatik vitesli araç kullanmadım ama ist trafiğinde bence iyi gelcek dsg mi yoksa manuelmi tavsiye edersiniz şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkürler ederim.

    170 lik dsg jetta kullanıyorum.
    size manuel 122 lik tavsiye ediyorum.
    122 lik hem performans açısından tatmin edici, hem yakıt olarak başarılı. piyasada en çok tercih edilen ve halen satışta olan bir seçenek. 140 lıklar satışta değil. 170 likler zaten 160 lıga dönüştü. 122 lik daha basit ve sağlam bir motor. en azından daha az karmaşık. 140, 160 ve 170liklerden (bu motorlarda ekstradan super charger var ) anlamayan ustalar mevcut. ama 122 daha bilindik bir motor. seat ve audide de 122 lik motor kullanılıyor.
    dsg şanzman gerçekten çok kullanışlı. ama sorun çıkarma ihtimali olan bir şanzıman. bundan dolayı otomatiğe özel bir ilginiz veya mecburiyetiniz yoksa manuel tercih etmenizi öneririm. illaki otomatik olmasını istiyorsanız 6 ileri versiyonları tercih edebilirsiniz. 6 ileri olanlar şu an satışta değil. ama 2007-2008 lerde mevcut. bu tiplerde şanzıman yağı var. 7 ileri olan yeni versiyonlar ise yağsız ve ekstra bakım gerektirmiyor ancak nispeten daha fazla sorun çıkartıyor.
    bütün bunların yanında eğer araç sürekli yetkili servise giriyorsa garantisi bitmiş olsa dahi dsg sorunlarında iyi niyet garantisi uygulandıgını duyuyoruz. tabi bu bilginin teyit edilmeye ihtiyacı var.
    son olarak minimum 2008 model tercih etmenizi öneririm.

    özür dileyerek ufak bir düzeltme yapayım DSG 6 ileri olanlarda 6.5 lt DSG 7 ileri olanlar da ise 1.7lt yani yaklaşık 4 de 1 oranda az yağ bulunur tamamen de yağsız değil sadece lafın gelişi yağsız deniyor.

    Alıntıları Göster

    özür dileyerek ufak bir düzeltme yapayım DSG 6 ileri olanlarda 6.5 lt DSG 7 ileri olanlar da ise 1.7lt yani yaklaşık 4 de 1 oranda az yağ bulunur tamamen de yağsız değil sadece lafın gelişi yağsız deniyor.

    bilmiyordum, teşekkur ederim.
    peki 7 ilerilerde de bu yağ değişimi yapıması mı gerekiyor o zaman?




  • Araç tavsiyesi isteyen arkadaşa kesinlikle 122 lik manuel tavsiye ederim...

    2. ellerde bir hayli yüksek yalnız..
  • Orijinalden alıntı: floyd


    özür dileyerek ufak bir düzeltme yapayım DSG 6 ileri olanlarda 6.5 lt DSG 7 ileri olanlar da ise 1.7lt yani yaklaşık 4 de 1 oranda az yağ bulunur tamamen de yağsız değil sadece lafın gelişi yağsız deniyor.

    bilmiyordum, teşekkur ederim.
    peki 7 ilerilerde de bu yağ değişimi yapıması mı gerekiyor o zaman?

    az önce meraktan bende ufak bir araştırma yaptım DSG6 larda yağ değişimi var ama DSG7 yağ değişim hakkında birşey bulamadım belkide ben bulamadım
    dsg hakkında genel kültüre dayalı birkaç sey buldum alıntılarımı paylaşayım maksat muhabbet olsun :)


    "Golf TSI (122BG) 7-İleri DSG eşliğinde 6-İleri DSG ye göre her 100 Km'de 0.4 Litre ekstra yakıt ekonomisi sunuyor.

    7 İleri DSG şanzımanın içinde 1.7 Litre Yağ bulunmakta. 6 ileride bu rakam 6.5 Litre

    7 İleri DSG nin ağırlığı 70 Kg. bu değer 6 İleri DSG de 93Kg.

    DSG ile kullanılan en düşük güçlü motor 105 Beygir Gücünde

    6 İleri DSG nin içinde 140 derece (maks.) sıcaklığındaki yağ mekatroniklerin kontrol edilmesini sağlıyor.

    DSG şanzıman üretiminde 226 işçi görev alıyor.

    7 İleri DSG maksimum 250 Nm Tork altında çalışabiliyor, 6 İleride bu değer 350Nm.

    VW Group bünyesinde DSG nin kullanıldığı en güçlü motor 300 Beygir Gücünde

    Kassel Fabrikasında günde 750 adet 7 İleri DSG , 1500 Adet 6 İleri DSG üretiliyor.

    İlk 6 İleri DSG VW Golf R32 modelinde kullanıldı 2003 Yılında.

    6 İleri DSG Dizel motorlarda ilk defa 2004 Yılında kullanıldı, Golf TDI ve Touran TDI modellerinde.

    2005 Yılında 150.000 adet 6 İleri DSG Şanzıman Kassel fabrikasında üretildi.

    2007 Yılında ise bu rakam 400.000 adete ulaştı toplamda.

    7 İleri DSG ile 2.000.000 Km yol katedildi üretim aşamasında.

    Golf TSI 122 B.G. Motor ve 7-İleri DSG ile "Yenilik ve Çevre" kategorisinde ADAC tarafından "Yellow Angel 2008" Ödülüne layık görüldü.

    2007 Yılında Golf GT Sport 170 B.G.TSI 6-İleri DSG eşliğinde "Yılın Teknolojik Yeniliği" Kategorisi altında Barselonada ödüllendirildi.

    Bu arada Veyron'da 7 ileri DSG kullanıyormuş"




  • 
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.