Şimdi Ara

TSİ Motor Yüksek Devirde Kullanmak???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar TSi motorlu aracı yuksek devırde kullanmak zararlımıdır 3.viteste 150 km hıza cıkabılıyorsun ama devrın yuksek olması motora bısey yaparmı?



  • önemli olan yüksek devir çevirmenden ziyade yüksek devirde kalma süresidir..bunu hiç bir motor sevmez..ama arasıra basmaktanda bişi olmaz..fakat tsi, aslında sadece tsi değil bütün aşırı beslemeliler, atmosferiklere oranla daha da bi sevmez yüksek deviri
  • Daha yüksek devirin kranka, piston kollarına daha fazla yük bindirmesinin yanında turbo araçlarda turbonun çok yüksek devir ve başınca ulaşması, çok ısınması gibi sonuçlara neden olur diyebiliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    önemli olan yüksek devir çevirmenden ziyade yüksek devirde kalma süresidir..bunu hiç bir motor sevmez..ama arasıra basmaktanda bişi olmaz..fakat tsi, aslında sadece tsi değil bütün aşırı beslemeliler, atmosferiklere oranla daha da bi sevmez yüksek deviri

    arkadas herıfler 5bın devırde bı eksoz sesı koymuslar alete arabaya bınınce duymadan olmuyor ya zaralı olması cok kotu ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    önemli olan yüksek devir çevirmenden ziyade yüksek devirde kalma süresidir..bunu hiç bir motor sevmez..ama arasıra basmaktanda bişi olmaz..fakat tsi, aslında sadece tsi değil bütün aşırı beslemeliler, atmosferiklere oranla daha da bi sevmez yüksek deviri

    arkadas herıfler 5bın devırde bı eksoz sesı koymuslar alete arabaya bınınce duymadan olmuyor ya zaralı olması cok kotu ya

    Sürekli yüksek devir zararlıdır evet.
    Onun yerine tatlı uğultulu bi egzoz taktırmak daha mantıklı bence (:
  • Yüksek devir uzun vadede zararlı. Dizel ,benzinli turbolu vs fark etmez. 2000 devirde sürmek yerine 4000 devirde sürmek motor ömrünü yaklaşık 8 kat azaltığı söylenir. Bir de sizin motor düşük devirde yüksek tork veriyor o kadar basmaya gerek yok.
  • 1.4 TSİ'ler eski Polo motoruymuş doğrumudur?

    TSİ motorunu sürekli alt devirde kullanırsanız SC olduğundan kurum bağlaması ihtimal.

    Ara ara yüksek devirlere çıkın ve zorlayın makineyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazarotti -- 27 Eylül 2010; 11:19:43 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Benzinli Motor İdeal Devir
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tabi polo motoru bende öyle biliyorum
    eskiden 1.4 pololar vardı
    onu alıp geliştirince bu çıkıyor ortaya.

    burada önemli olan motor bloğunun ve aksamın kalitesi
    mesela reno lagunaların 2005 lerinde sanırım, 100.000 km teslerinde tüm parçalar dağıtıldıktan sonra,motor bloğunda kılcal çatlaklar görmüşler ve bu hiç iyi değil.

    markadan markaya birçok şey çok farkediyor. Kullanılan malzeme, aksam uyumu vs.

    Tsi zorlanmış bir motor tabiki, ama zaten 400.000 yapması gerekmiyor.
    200.000 de yapsa yeter. Yüksek düşük devir herşeye ragmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    önemli olan yüksek devir çevirmenden ziyade yüksek devirde kalma süresidir..bunu hiç bir motor sevmez..ama arasıra basmaktanda bişi olmaz..fakat tsi, aslında sadece tsi değil bütün aşırı beslemeliler, atmosferiklere oranla daha da bi sevmez yüksek deviri

    arkadas herıfler 5bın devırde bı eksoz sesı koymuslar alete arabaya bınınce duymadan olmuyor ya zaralı olması cok kotu ya

    Ben o sesi duyamıyorum..Bu sebepten dolayıda görüşünüze katılmıyorum..5000 den sonra sadece zınıldıyor tsi lar..
  • Sesi duyamıyormusunuz? peki surdugunuz aracın golf oldugundan emınmısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wreith

    Tsi zorlanmış bir motor tabiki, ama zaten 400.000 yapması gerekmiyor.
    200.000 de yapsa yeter. Yüksek düşük devir herşeye ragmen.


    yapar..170 likler için bişi diyemem ama adam gibi kullanımla 122 ve 140 lıklar çok rahat 400.000 yapar..ama vazır vazır redline yaparsan tabiki görmez 200.000 km yi, hangisi görür ki
  • Alikum Hocam naptın 400.000 km yürüyen taksı yok
  • aman diyim.
    tsi'lar n75 ve n249 valf arızası çıkarabiliyor.fazla zorlamayın derim.
  • Belki bu konunun dışında ama bugün öğrendiğim bir bilgiye göre Clio nun 1.5 dci motoru 175.000 km de bitmiş.Üstelik bu motorlara tamirde yapılamıyormuş.Yeni motor takmak gerekiyormuş.

    Tsi motor 400.000 km gidebiliyorsa helal olsun valla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Belki bu konunun dışında ama bugün öğrendiğim bir bilgiye göre Clio nun 1.5 dci motoru 175.000 km de bitmiş.Üstelik bu motorlara tamirde yapılamıyormuş.Yeni motor takmak gerekiyormuş.

    Tsi motor 400.000 km gidebiliyorsa helal olsun valla.

    bence onda farklı bir arıza vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    önemli olan yüksek devir çevirmenden ziyade yüksek devirde kalma süresidir..bunu hiç bir motor sevmez..ama arasıra basmaktanda bişi olmaz..fakat tsi, aslında sadece tsi değil bütün aşırı beslemeliler, atmosferiklere oranla daha da bi sevmez yüksek deviri



    Arkadas açıklamış kısa süreli yüksek devir aşımları sana sadece yakıt sarfiyatı olarak döner gönül rahatlığı ile kısa süreli olmak sartıyla motor sesini duyabilirsin. SAYGILARIMLA.
  • Bir defasında vites değiştirmeyi unutmuşum, ya müziğe daldım, ya da aklıma gelen bir fikir beni oyaladı. Baktım ki ibre 120 km/h'da ve 3. viteste gidiyorum, hemen 3'ten 6'ya attım, 4 ve 5'i es geçtim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Sesi duyamıyormusunuz? peki surdugunuz aracın golf oldugundan emınmısınız

    Sırasıyla söyleyeyim

    98 senesinde 1.9 TDİ passat

    00 bora TDİ

    04 golf FSİ

    08 jetta TSİ

    10 jetta TSİ DSG

    10 passat TSİ DSG

    Hiç birindende ne egzoz sesi alabildim ne motor sesi.''zınıltıya'' ses diyorsak ''EVET'' aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obt -- 28 Eylül 2010; 8:35:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: japon dostu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Sesi duyamıyormusunuz? peki surdugunuz aracın golf oldugundan emınmısınız

    Sırasıyla söyleyeyim

    98 senesinde 1.9 TDİ passat

    00 bora TDİ

    04 golf FSİ

    08 jetta TSİ

    10 jetta TSİ DSG

    10 passat TSİ DSG

    Hiç birindende ne egzoz sesi alabildim ne motor sesi.''zınıltıya'' ses diyorsak ''EVET'' aldım

    4 tane enstruman calıyorum pianoda 5 sesı aynı anda parçalayabılıyorum bu konudada tartısmak ıstemıyorum 98 1.9 passatn00 dakı boranın 04 de fsi konuyla hiç alakası yok bı japon dostu olarak almanlara fazla sempatı duyuyorsun sanırım japon dostu olmana ragmen 12 senedır hıc bı japona bınmemıssın size iyi forumlar.




  • Dostum istiyorsan 100 tane enstruman çal sana gümbür gümbür gelen ses ona belki az geliyordur ya da o senden farklı şekilde kullanıyordur. yani sonuçta motorun sesini duymak için süper bir kulağa sahip olmak gerekmiyor çıkıyorsa çıkıyordur çıkmıyorsa çıkmıyordur

    @Attraction

    Kendi gözlerimle 444000 km de hyundai taksi gördüm var yani onlarda bile
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.