Çarşamba günü fibernet için abone oldum.Cuma günü saat 3 gibi gelip TILGIN markamodem taktılar ve internetin saat 5 gibi aktif olacağını söylediler.Olmadı.Cumartesi hala kırmızı yanıyordu modemin ışıkları ttnet çağrı merkezini aradığımda internetiniz açıldı faturanıza yansıtıldı dediler.İnternet yok diye arıza bildirimi bıraktım.Bu sabah aradığımda internetinizde sinyal iyi olarak bulunmuş dediler.Ben de hala internet yok dedim.Onlarda evet sorunu görebiliyoruz internetiniz yok gözüküyor dedi..Yine arıza bildirimi aldı.saat 10 civarı aradım.Arızanın Santraldeki çalışanların ekranına düştüğünü ve sinyal var mı diye tekrar kontrol edeceklerini söylediler.
Haftalarca sinyal var mı diye kontrol mu edecekler anlamadım.Sorun ne olabilir? Çözümler nelerdir? Almadığımız internete para ödüyoruz şu an.
Nazik davranarak olarak bir yere varıl mıyor bu ülkede git konus aynı seyleri derlerse sesini yükselt.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
zaten 2 gündür en az 10 kere aradım ve sesimi yükselterek konuştum.Yarında olmazsa salı müdürlüğe gideceğim.