Merhaba, 2 hafta kadar önce TTnet VDSL 35 mbps internet bağlattık eve. Kampanya dahilinde modem verdiler. Yalnız ilk günden beri sorun yaşıyorum. Bazen gün aşırı, bazen 2 günde bir belirsiz saatlerde bağlantı gidiyor. 2 kablolu pc, 2 de cep telefonu olmak üzere; 4 cihaz var evde hiçbirinden nete girilmiyor. Modem ışıkları sorunsuz yanıyor, arayüzden bakıyorum sorunsuz bağlı gözüküyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda bizde sorun gözükmüyor, sinyal alıyorsunuz diyorlar. PC'leri formatladım, driverları güncelledim, virüs taraması yaptırdım. 1 gün boyunca sadece tek cihazdan nete bağlandım yine de çözüm olmadı. Sorun sadece modemi kapatıp açınca yani resetleyince düzeliyor ve ertesi gün tekrar gidiyor. Bugün sabah ve akşam olarak 2 kez bu şekilde kesinti oldu. Modemi kapat/aç yapınca düzeldi. Sizce modem mi arızalı? Yolsa farklı bir sorun mu var? Edit: Modem değiştirdiğimiz halde sorun devam ediyor, arıza ttnet kaynaklı fakat çözüm yok şuana kadar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkin91 -- 20 Nisan 2021; 22:3:45 > |
TTnet Hergün İnternet Bağlantısı Gidiyor [Çözülmedi]
-
-
internet gittiğinde wifi ışıkları sönmüş oluyor mu ?
-
Tüm ışıklar bağlantı nasılsa aynı şekilde yanıyor hocam. PCden bağlantı var gözüküyor, telden de aynı şekilde. Birden bi bakıyoruz hop DNS PROBE STARTED... Sayfa yeniliyoruz DNS PROBE FINISHED TO INTERNET.. yazıyor. Modem resetleyince 1-2dk içinde tekrar geliyor net.
-
quote:
Orijinalden alıntı: erkin91Tüm ışıklar bağlantı nasılsa aynı şekilde yanıyor hocam. PCden bağlantı var gözüküyor, telden de aynı şekilde. Birden bi bakıyoruz hop DNS PROBE STARTED... Sayfa yeniliyoruz DNS PROBE FINISHED TO INTERNET.. yazıyor. Modem resetleyince 1-2dk içinde tekrar geliyor net.
Sorun modemden kaynaklanabilir, emanet bir modem kurup denemek lazım.
-
belki benzer sorun hatta aynı sorun, bunu bende yaşıyorum ama bazen 2 günde 1 giderken bazen haftada 1 mutlaka gidiyor, bu sorunu netspeedde yaşıyorum vdsl 75 mbit (modem asus dsl n16), ne yaptıysam çözüme ulaştıramadım, aklıma tek gelen yöntem iss değiştirmek
ayrıca bir ara ozelmusteriyonetimi diye başlayan mailleri vardı, eğer hala aktifse belki onlar yardımcı olabilir, normal müşteri hizmetlerinin çözüm olacağını sanmıyorum, ama çözülürse bana da bilgi verebilirseniz sevinirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Texassm0ke -- 4 Nisan 2021; 14:20:56 > -
Sorun devam ediyor. Modem değiştirdiğimde 1-2 gün kesilmedi. Ardından tekrar kesintiler başladı ve günde 3 kez reset atıyorum modeme.Ttnet arıza kaydı bırakıyorum sorun çözüldü diye sms atıyorlar fakat sorun devam ediyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkin91 -- 20 Nisan 2021; 22:3:2 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X