Şimdi Ara

ttnet iptal problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • geçtiğimiz hafta çağrı merkezinden iptal talebinde bulundum. işleme aldılar ancak klasik olarak herhangi bir bayi'den ya da müdürlükten ıslak imzalı olarak talepte bulunmamı istediler. dün saat 16.30'da kadıköy'deki bir bayiye gittiğimde iptal talebi almadıklarını, müdürlüğe gitmem gerektiğini belirtti. 16.45'te müdürlüğe gittiğimde ise, mesai saatinin 16.30'da bittiğini belirttiler. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise, bayilerin iptal talebi aldıklarını özellikle belirtti. bu nedenle bayi hakkında şikayette bulundum. tekrar bayiye gittiğimde ise bu defa iptal talebi alabileceklerini ama sistemlerinde problem olduğu için almayacağını söylediler. 16 mbit'e kadar diye saçma bir uygulama ile 4mbit'e limitlendirilmiş internet kullanan biri olarak, iptal aşamasında da bu şekilde davranan ttnet ve bayilerinden sıkıldım artık. iptal etmek için bile, ayaklarına kadar götürtüyorlar ve yine de iptal etmiyorlar. telefon üzerinden müşteri hizmetleri yetkilisiyle tüm görüşmelerimi ve bayi ile yaptırdığım görüşmeleri de kayıt altına aldım. sizce de arttık ttnet'in yaptığı rezillikler yetmedi mi? bilerek port limitlendirip alt yapı yetersiz demeleri, bina içi tesisata suç atmaları, herhangi bir şekilde yazılı bildirim yapmamaları vs. rezalet üstüne rezalet. bu konuda ses çıkarmanın vakti gelmedi mi artık ?

    zamanında görüştüğüm müşteri hizmetleri yetkilisinin 16 mbit'e kadar dediğimiz 1 ile 16 mbit arasıdır. size 1 mbit bile verilebilir dediğini, paketimizde kota dolunca 3mbit'e mi arttıracaksınız dediğimde bön bön kekelemesini düşündükçe ağlıyorum.

    bugün iptal için faks çektim. zar zor işten izin alıp gidiyorum iptal için, bir de adamların keyfi ile uğraşıyorum. dilekçe işleme koyulduktan sonra tekrar aramaları için sabırsızlanıyorum. tekrar aradıklarında söyleyeceklerimi yedi sulaleleri hissedecek.







  • Her işleri ayrı dert bunların. Ttnet kullandığım zamanları hatırlıyorum da ben de bu tarz saçma sapan işlerle uğraşıyordum. Yine iyi sabır varmış sende.
  • BetterBosh B kullanıcısına yanıt
    bugün faks gönderdim zaten. ama nedir arkadaş bu ya. doğru düzgün hizmet vermiyor, iptal için ayağına kadar çağırıyor, bayi bayi dolaşıyorsun iptal almıyorlar. saat 16.30'da kepenkleri kapatan telekom müdürlüğü. bu millete yazık değil mi artık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.