Arkadaşlar ttnet fiber kullanicisiyim ve 2 ekim cuma günü internetim aniden kesildi. wan ışığı ile internet ışığı yanmamaya başladı. Tabi hemen aradık arıza kaydı oluşturduk ve 48 saat içinde çözeceklerini söylediler ama tahmin edersiniz ki çözemediler. Bugün 5.gun oluyor ve sorun devam etmekte. İşin ilginci ise bugün kapıcı ile bu konuyu konuştuğumda cuma günü aynı saatlerde ttnet ekibinin geldiğini ve yeni bir daireye internet bağlandığını söyledi ve bu olaydan önce yine bir kaç dairede daha aynı sorun olmuş ve uzun bekleyişler sonunda çözülmüş. Bu kafasına göre çalışan saha ekibini şikayet edebileceğimiz bir yer var mı acaba? Ben parasını vererek aldığım hizmeti neden bu saha ekibinin keyfi uygulamaları sonucu kaybediyorum? Bu konuda tecrübeli biri varsa ve yardımcı olabilirse çok sevinirim. |
Bildirim