Şimdi Ara

Ttnetin şu dönemde bizi internetsiz bırakması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar. Kısaca(!) sorunumu özetliyim:
    Ankara'dan İzmir'e taşındığımızda port olmamasından dolayı 1ay bekledik. Bir fırsat çıktı ve bağladık interneti. Elimizde 2 ayrı internet vardı. 1 tanesini bağlıyıp diğerini dondurduk. Bağlı olanın süresi bitince önceden dondurduğumuz paketi devreye sokacaktık. Geçen salı sözleşmem bitti, gidip imzamı attım ve işlemleri başlattım. Donuk tarife için de nakil işlemleri başlattım. Pazar gününe kurulum randevusu (sinyal, kablolar vs hepsi hazır. Kurulum dedikleri benim modem arayüzünden hızlı kurulum yapmam sanırım) verdiler. Pazar günü gelen mesaj " teknik arıza(kapasite) dolayısıyla nakil gerçekleştirilemedi". Bugün gittim ttnet müdürlüğüne ve durumdan bahsettim. 4 iş gününü geçtiği için otomatik iptal olduğunu, işlemi tekrar başlattıklarını söylediler. Eve döndüm, bi 10dk sonra yine iptal mesajı geldi. Yine ttnetin yolunu tuttum, sıramı alıp bekledim,sıram gelince durumu anlattım. Müdürlükteki hanımefendi kendi sistemlerinde bir sorun görünmediğini, beklemem gerektiğini söyledi. 2dk müsaade istiyip ttnet müşteri hizmetlerini aradım. Benimle ilgilenen beyefendi ise port probleminin olduğunu, max 6ay kadar beklemem gerekebileceğini söyledi. Görüşmeden sonra durumu müdürlükteki ttnet çalışanına ilettim. İlgileneceğini söyledi, teşekkür edip çıktım eve geçtim. Hooop bir iptal mesajı daha. Hade bakalımm lezgooo diyerek tekrar ttnet müdürlüğüne gittim. Hava zaten sıcak, elimde eldiven yüzümde maske,oruçluyum bir de. Yana yana gidiyorum, kibrit çöpü gibi hissediyorum kafam alev alıyor. Yine sıramı aldım, bana gelince durumdan bahsettim. 2gün önce ttnet ile yaptığım bir konuşmadan alıntı yaparak " Hanımefendi, 2gün önce konuştum. İptal işlemlerini yaptığım aboneliğim şu an askıdaymış, 1 telefon ile taahhütü uzatıp kullanabilirmişim. Doğru mudur" diyerekten sordum, Evet cevabını aldım. Madem böyle, nakili yapamıyorsunuz. Teknik sebepten dolayı iptal formunu verin, cayma bedelsiz iptalini gerçekleştirelim sonra da gideyim askıdaki aboneliğimin iptalinden vazgeçeyim, kullanmaya başlıyım dedim. Böyle bir hakkımın olmadığını, cayma bedelini vermek zorunda olduğumu, nakil işlemlerini tekrar başlattıklarını ve beklemem gerektiğini söylediler. Aklıma deli sorular gelmeye başladı. Bunlardan bazıları : E madem port yok, eski aboneliğimi nasıl kullanmaya başlayabiliyorum 1 telefon ile?
    Sağlayamadığı bir hizmet var ortada, nasıl iptal hakkım olmaz?
    Müdürlükteki çalışanlar kendi kafalarına göre mi iş yapıyor, neden müşteri hizmetlerine ters düşüyorlar?
    Nakil yaparken bizim portu başkasına iteledi, beni mi oyalıyor acaba? Bi şekilde halletmeye mi çalışıyor?
    1hafta yarın doluyor, askıdaki aboneliğim tamamen kapanacak. Nakil işlemi olmazsa, eski aboneliğime de geçemicem bu durumda. Ttnet telafisini yapacak mı?

    Evet arkadaşlar, durum böyle. Tavsiyelerinizi, ttnetin beni teknik bilgimin yetersizliğinden dolayı ayaküstü yiyip gönderdiği kısımları işaret etmenizi bekliyorum.,







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.