Şimdi Ara

Tuhaf dizel kampanyaları (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
8.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Kaç bin km 1.6 tdi bir arac kullandın?
    Kaç bin km 1.0 tsi bir arac kullandın?

    Babamın 1.6 tdi ‘12 polosu vardı. Sıfır km aldi. 50 bin km civarında en kaliteli yakıtları kullanmasına, yetkili servis bakımlı olmasına rağmen aracta çekiş dusuklugu, tüketimin artmasi(öncesinde de çok ekonomik değilmiş), duman atma gibi sebeplerle servise gidip gelmeye başladı. Yaklaşık 8-10 bin lira para harcamışlar. Enjektör arizasi olduğunu hemen tespit edememişler. Bir sürü parçasını değişmişler. O para bugünün 15-20 bini.

    Sonradan öğrendik bu motorlarda enjektörler kronik sıkıntılıymış.

    Amcamın 2.0 dizel otomatik audisinde bazı sıkıntılar olmuş. servisin bulduğu cozum “şehir icinde manuel kullanın”

    Sen 1.0 tsi de kronik ayyuka çıkmış bir sorun duydun mu?

    Ezbere konuşuyorsun. Birsey bildigin tecrübe ettiğin yok. Her tsi konusunda motoru kötülemeye çalışıyorsun. Yazık sana. İskur a başvur. Birseyler çıkar belki.

    https://www.youtube.com/watch?v=os5km3xGjbc&app=desktop

    Bak bu video o zamanlarda çok meşhurdu.

    Suan güncel tdi nin 1 litre farki var, güncel tsi ile.

    Alıntıları Göster
    Iyi de vw grup dizel motor yapmayi beceremiyorsa bunu neden dizellere genelliyorsun ki?
    Crdi motor, e-hdi motor, dci motor gayet guzel, performansli ve düşük tuketimli.
    Dizel teknolojisini gelisteremeyip yillarca eski nesil tdi motoru kendi kullanıcısına iteleyen firmayi genele yayman senin hatan.

    Ekleme yapayim.
    Ben 2005 yilinda 1.4 benzinli polo aldigimda, dizeli 3 silindirdi ve 80 hp idi.
    Hyundai bile crdi teknolojisini gelistirip 3 silindirli 110 hp dizel accent cikardi.
    Iki dizeli kiyasladiginda accent hem az yakiyor hem daha performansli idi.
    Vw grup ayni tdi motoru seat ibiza da da kullandi, skoda fabia da da... hepsi tdi ve 3 silindir.
    Sizin traktor sesi dediginiz ses iste bu araclardan cikiyor.
    Bu araclara bakip dizel soyledir dizel boyledir dersen sana gulerler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 1 Eylül 2019; 20:59:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Şu seviyesiz laflarina da cevap vereyim.
    O başvuruyu sen yap senin daha çok ihtiyacın var.
    Tabiki kötüleyecegim çünkü etki tepki olacaktır ve benim gibi düşünenler çok haklı.
    Senin öğreneceğini çok şey var. Arıza da çok. Senin bilmemen bunu değiştirmez.
    Küçük hacimli motorda yüksek sıkıştırma ve performans eşittir ariza demek.
    Piston kıran tsi lar ve piston kıran diğer turbo beslemeli benzinli bir sürü araç var.
    Şunu unutma günümüz dizeller hem daha tasarruflu hemde daha dayanıklı hemde artık çok daha sessiz, bu da net ve sabit. Yazık sana ki bunları anlaman çok zor. Fakat bunlar zerre yanlış olmayan sabit doğrular.
    Cehaletten uzak ve yazarken mantıklı olmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 1 Eylül 2019; 21:15:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B.k herifler, Avrupa da satıl(a)mayan dizelleri bizim gibi ülkelerde satmaya çalışıyorlar. 1.5 TSI gibi bir motoru doğru düzgün getirdikleri yok; yada 1.6 dizel den daha fazla fiyat çekiyorlar. Ben ne yapayım traktör sesli, Ankara gibi yerde kışın ısınmayan ve kısa mesafe git gel lerde benzinli araç kadar yakan, zehir saçan dizeli??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.