Cihazımın Onarımı İçin Belirledikleri Faiş Ücreti Kullanıcı Hatası Olarak Görüp Servis Benden Talep Etti Onaylamadım Bağlı Bulunduğum Tüketici Hakem Heyetine Müracaat Ettim Ancak Kurulda Benim Israrla Bu Marka Ülkeden Çekildi Ve Servis İlgilenmiyor Dememe Rağmen Kararı:
Başvuru sahibinin talebinin ödediği taksitlerin iadesi ve geri kalan taksitlerinin iptali olduğunu ancak heyetimiz tarafından tüketicinin diğer seçimlik haklarından olan değişim hakkının uygun görüldüğünden dolayı ayıpsız misli ile değiştirilmesine değişim mümkün değilse fatura bedelinin tüketiciye iadesine sonucu çıktı
Ben 10 ocak 2020 de Bu kararın bana tebliğ edildiğini ve cihazımı size teslim etmem gerektiğini söylemek maksadıyla almış olduğum bayiye gittim karar fotokopisini kimlik fotokopimi ve irtibat numaramı bıraktım size dönüş yapılacak denildi cihazımı teslim almadılar daha sonra tekrar gittim muhasebecileri ile görüştüm yetkili servise yazı yazdıklarını ve cevap beklediklerini sizinle iletişime geçeceğiz dediler bir hafta daha bekledim ve dün cihazımı teslim ettim fakat cihazımın kvk ya gönderileceğini ve yenisinin onlar tarafından gönderileceği söylendi bu kapalı kutu cihazı teslim aldığımda siz bana fatura kesecekmisiniz ve garanti süreci bu cihaz için nasıl işleyecek ve süre olarak ne kadar olacak sorularına cevap alamadım kvk tarafından size bir belge verilir denildi
Şimdi Arkadaşlar Benim Merak Ettiğim Nokta Bu Yasal Süreç 15 Gün Olmasına Ve Dolmasına Rağmen Sonuç Alamadım Ve Ben Sürekli Gidip Bilgi Aldım Benim İcra Takibi Veya Tüketici Mahkemesine Gitme Hakkım Varmı Ne Yapmalıyım Bilgilendirirseniz Sevinirim
(Cihazımın markası sony xz premium sony markası ülkeden çekildi sıfırını bulmak imkansız belliki kvk yurt dışından talep edecek ve bu süreç en az 10 gün sürer ancak bana gelecek olan cihazın garanti dahilinde olacağına ve faturalandırma yapılacağına inanmıyorum teslim ettiğim bayi kvk sizinle iletişe geçecektir ve size kargo ile göndericektir dediler)
Cevabınız için tşk ederim zaten tüketici mahkemesine gidip heyet kararına itiraz etmek süreci hayliyle uzatırdı burda asıl söz konusu olan ne kadar bir zaman sonra icra için hak doğdugu tüketiciye böyle bir kanun maddesi yazmıyor kararda ben avukat tutup icra takibi başlatmalıyım ve cihazım gelsede teslim almamalıyım doğrumudur
batmanlıB
kullanıcısına yanıt
Zaten kararda önce cihaz , mümkün olmazsa para iadesi demiş. İcraya da basvursaniz önce cihaz talep edilecek sonra para.
İcraya başvurmak için bir süre yok karar elinize geçtiğinde başvurabilirsiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme