Merhaba, Amazon sitesinde Grundig firmasından bir ürün aldım ve stok yok gerekçesi ile siparişi 3-4 gün sonra iptal ettiler. Bu nedenle itiraz ettim ve şu anda en son işlem olarak "Savunma Verildi" gözüküyor. Son işlem dün yapılmış ve bugün Arçelik Genel Müdürlükten aradılar ve hediye kodunuzu iletmemi istediler diye bir kod paylaştılar. Fakat telefonda da böyle bir talebim olmadığını söyledim. Yakın zamanda başka bir sorunla Grundig firmasının servisi ile iletişime geçmiş ve beni mağdur ettikleri için özür anlamında yaptıklarını düşünmüş ve kodu almıştım. Sonrasında THH sürecinin devam ettiği aklıma geldi ve kontrol ettiğimde söylediğim gibi dün savunma verildiğini gördüm. Mahkemeye, "müşteriyle anlaştık, hediye kodu verdik" diyebilirler mi? Böyle bir şey söyleseler bile mahkeme direkt anlaşmışlar deyip, konuyu kapatır mı yoksa benden de bilgi ister mi? Böyle bir sahtekarlık yapılması olası mıdır? Tecrübelerinize ihtiyaç duyuyorum. Şimdiden teşekkürler. |
Tüketici Hakem Heyeti sürecinde indirim kodu teklifi hk.
-
-
çok büyük yanlış yapmışsınız diyecekler tabii
-
Geçmiş olsun. Konu tüketici mahkemesine taşınırsa zaten mağduriyetini giderdik diyecekler. Thh ye verdikleri savunmada da bundan bahsedecekleri aşikar. Bahsetmeseler bile buna yakın bir savunma olacağını tahmin ediyorum.
Eğer verilen kodun tl karşılığı sizi tatmin etti ise ortada mesele yok demektir. Yok etmedi derseniz kabul etmeyecektiniz. Yine de thh kararına itiraz edilebilir her iki taraf da elbette ama niye kabul ettin ki hocam onu anlamadım.
-
Dediğim gibi yakın tarihte servisle alakalı bir memnuniyetsizliğim vardı ona istinaden yapıldı sandım. İş yerinde olduğum için çok fazla odaklanamadım telefona. Telefonda herhangi bir bilgilendirme olmadı, kayıt gösteremezler. 300 liralık çek tanımlamışlar alacağım ürün 10bin lira. En kötü itiraz açarım.
Arçelik merkeze talepte bulunmuştum, böyle bir telefon açıldı ve kampanya kodu verildi nedir diye. Aradılar, bizde böyle bir şey gözükmüyor dediler. Durumlar karışık bakalım ne olacak?
-
Merhaba. Satın aldığınız ürünü firmalar ancak haklı neden oldukça iptal edebilir. Stok olmadığı gerekçesi ile iptal bir haklı neden değildir.
Hediye çeki verilmesi THH başvurunuzu etkilemez. Özellikle iptal tarihinden sonra ürünün satışa konduğunu ispat ederseniz olumlu sonuç almanız kolaylaşır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.chaLi -- 4 Ekim 2023; 15:50:47 > -
Sevgili hocam, unutmamak gerekir ki THH sonucu kazansanız bile ilgili firma süreci tüketici mahkemesine götürerek itiraz edebiliyor. Yani burada attığınız her adımı kayıt altında tutmanız iyi olur. Mesela ne bileyim size gelen sms ler, ya da arayan numaralar gibi. Ya da elinize ulaşan belgeler, mailler vesaire.
Sürecin tamamlanmasını bekleyin, THH kararını da buraya eklersiniz detaylıca inceler herkes hocam. Eklerken mutlaka kişisel yerleri siliniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 4 Ekim 2023; 22:1:57 > -
Desteğiniz ve bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Aslında iptal sonrası ürünü tekrar satışa koydular bunu da bir görsel ile başvuruya eklemiştim. Büyük olasılıkla her şey benim lehime. Sadece şu telefon ve kampanya kodu tedirgin etti beni. Ama en kötü ona da itiraz edip, durumu açıklayarak üstesinden gelebilirim.
-
Tekrar merhaba, uzun bekleyiş sonucunda sonuç çıktı ama hiç beklemediğim şekilde oldu. Ürünü Grundig Türkiye'den almıştım ve doğal olarak şikayeti de Arçelik'e yapmıştım. Çünkü Satış Sözleşmesinde direkt Arçelik bilgileri bulunuyor. Fakat kararda şikayet edilen firma (Arçelik) uyuşmazlığa taraf olmaması sebebiyle husumetin ürünün satıcısına yapılması gerekmektedir. Bu gerekçe ile reddetmek gerekmiştir yazıyor. Savunmayı Arçelikten istemişler ve sistemsel hata falan demiş. Ürün bize ait değildir dememiş ki.
İtiraz yolu açıktır diyor ama itirazı anladığım kadarıyla edevlet üzerinden yapamıyoruz, fiziki olarak başvurmak gerekiyor. Doğru mudur? Sıfırdan yeni bir şikayet açmak mı yoksa itiraz mı önerirsiniz?
Teşekkürler.
-
sıfırdan başvuru yapıp bu dosya numarasını da örnek gösterip devam et
-
selam arkadaşlar.
2016 yılından itibaren 1500 tl toplamda kredi kartı aidatı tahsil eden yapı krediyi thh şikayet ettim.
bana yapı krediden mail geldi.
1354,00 TL tutar, Bankamızca,Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun, Resmi Gazete'de yayımlanan 03 Ekim 2014 tarih ve 29138 sayılı Finansal Tüketicilerden Alınacak Ücretlere İlişkin Usûl ve Esaslar Hakkindaki yönetmeliğe uygun olarak tahsil edilmiştir.
95,00 TL tutar daha önce tarafınıza ödenmiştir.
Yukarıda belirtilen itiraz nedeni/nedenleri dikkate alınarak önerimiz ilgili Hakem Heyeti'ne ekte tarafınıza gönderilen feragatname ile müracaat ederek şikayetinizden feragat etmeniz ve ilgili feragatnamenin bir nüshası en yakın şubemize bırakmanızdır.
İşbirliğiniz için teşekkür ederiz.
diye mesaj geldi.
bu aşamada ne yapmam gerekli diye sizin fikirlerinizi almak istedim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: GOXINTekrar merhaba, uzun bekleyiş sonucunda sonuç çıktı ama hiç beklemediğim şekilde oldu. Ürünü Grundig Türkiye'den almıştım ve doğal olarak şikayeti de Arçelik'e yapmıştım. Çünkü Satış Sözleşmesinde direkt Arçelik bilgileri bulunuyor. Fakat kararda şikayet edilen firma (Arçelik) uyuşmazlığa taraf olmaması sebebiyle husumetin ürünün satıcısına yapılması gerekmektedir. Bu gerekçe ile reddetmek gerekmiştir yazıyor. Savunmayı Arçelikten istemişler ve sistemsel hata falan demiş. Ürün bize ait değildir dememiş ki.
İtiraz yolu açıktır diyor ama itirazı anladığım kadarıyla edevlet üzerinden yapamıyoruz, fiziki olarak başvurmak gerekiyor. Doğru mudur? Sıfırdan yeni bir şikayet açmak mı yoksa itiraz mı önerirsiniz?
Teşekkürler.
İtiraz için neresi gösterilmiş? Bir ekran görüntüsü ekleyebilir misiniz kararla ilgili? Bu arada Grundig iletişim sayfasındaki adres ile sizin karşı muhatabın adresi aynı mı?
-
Bahsettiğiniz ek dosyasını kişisel yerleri silerek paylaşabilir misiniz?
-
-
-
Bunu @sertosman hocamız yorumlarsa daha iyi olur hocam.
-
Maile cevap olarak "hayatta başarılar" yazıp cevap gönderin
-
quote:
Orijinalden alıntı: sertosmanMaile cevap olarak "hayatta başarılar" yazıp cevap gönderin
bana aidatsız kar seçenegi sunmadınız.
hesabıma ödemeyi bekliyorum diye ilettim
-
Merhaba,
Şikayet sayfasında çok fazla bilgi isteniyor ve Grundig Turkiye sitesinde sadece açık adres var. Araştırdığımda her yer Arçelik firmasını gösterdiği için bende direkt bu bilgileri kullanmıştım. Benim anlamadığım eğer böyle bir sorun varsa neden Arçelikten savunma istediniz? Arçelik de konu bizle alakalı dememiş ki. İtiraz için kararın tarafıma ibrazını beklemeliyim değil mi? Henüz bana teslim edilen bir karar yok, sadece siteden kararı gördüm. Teşekkürler.
EDİT: Grundig Türkiye sitesinin Hakkımızda sayfasında direkt olarak Arçelik şirketi olarak faaliyet göstermektedir yazıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GOXIN -- 6 Kasım 2023; 15:19:28 >
-
Banka bunu niye göndermiş hocam sebebi nedir tam olarak bizi bilgilendirir misiniz? Teşekkürlerimi sunuyorum.
-
Hocam en güzeli şöyle yapmak hem içiniz rahat edecektir. Bu tüketici hakem heyeti sizin bağlı olduğunuz kaymakamlıkta yer alır. Oraya gidip bu kararı açıklar mısınız dediğinizde ve Grundig ile Arçelik in aynı firma olduğunu belirtirseniz size yardımcı olacaklarını düşünüyorum. Müsait olduğunuzda başvuru oluştururken seçmiş olduğunuz kaymakamlığın tüketici hakem heyeti birimine gidebilirseniz eminim çok detay bilgiler alabilirsiniz. Buraya da yazarsınız hocam aldığınız bilgileri.
Benzer içerikler
- telefonda evet dedim ne yapmalıyım
- kiracı çok ucuza oturuyor ne yapmalıyım
- askerden firar ettim
- bahçedeki çam ağacı kesmek için nereye basvuracagim
- faili firar ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X