Şimdi Ara

Tüketici hakkım nedir nokia?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 03.10.2008 tarihinde BALIKESİR ----- İLETİŞİM CLUB NOKİA servisine nokia 5700 telefonumu servis için bıraktım İstanbul Genpa Etiler servisine göndermişler ve 2 ay da telefonun arızası giderilmedi.
    Bende bunun üzerinde yasaql hakkım olan fatura bedelinin iadesini istedim Fakat bunu onaylanayıp 12.12.2008 tarihinDe yani servise bıraktıktan 2 ay 9 gün sonra telefonumu tamir edip kargoya vermişler.
    Banada telefondaki yetkilileri tamir edildiği için fatura bedeli isteği onaylanmadı dedi.

    Şimdi telefonum yapılmış dahi olsa ben 2 ay 9 gün süre gectiği için bu hakkımı kullanamazmıyım 690 ytl fatura bedelimi alamazmıyım telefonu geri iade edip?

    Kaymakamlıga nasıl bir dilekçe vermeliyim hangi mercisine Servise Balıkesirde verdim telefonu fakat su an konyadayım?
    Bana yardımcı olurmusunuz?







  • Bulunduğunuz yerde Tüketici Hakları için bir komisyon mevcuttur. Zannedersem kaymakamlıkta oluyor yerleri. Onlara başvurabilirsiniz... Tüketici kanununa göre 30 iş günü içerisinde sizin mağduriyetinizi gidermek durumundalar. 2 ay geçti ama biz telefonu tamir ettik demek kolay değil öyle..
  • Tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekiyor. Telefon tamir edilsede bu hakkınızı kullanabilirsiniz. Elinizde telefonu ne zaman tamire verdiğinize dair belge varsa onunlar gidip buraya harçsız ve masrafsız olarak dilekçe ile başvurun. Size hangi gerekçeyle bu hakkınızı kullandırmadıklarınıda dilekçenizde belirtin.
  • Şimdi tekrar nokia aradığımda söyle söyledim
    "Merkeziniz bana 2ay 10 gün sonunda tyelefon yapıldıgı için para iadesi yapamıyoruz demişti fakat ben önce tüketici haklarını sonra avukatımı aradığımda beni dava açmam için yönlendirdiler ve yarın açıyorum.
    Size soru soruyorum dedim nokia nın 2 ay sonunda telefonu yaptık o yüzden paranızın iadesini yapamayız deme gibi yasal hakkı varmı dedim yok dedi.


    O zaman dedim ben telefonumu almak istemiyorum paramıon iadesi yapılsın zaten mahkemeyede basvuruyorum dedim.

    Bilgileri iletiyorum dedi...

    Ne yapayım...
  • yukarıda arkadaş doğru yazmış 30 iş günü içerisinde 30 gün içerisinde değil ama iş günü olması lazım ürünü tamir edip göndermeleri lazımdı sana.o yüzden yasal olarak haklı görünüyorsun önce tüketici hakem heyeti var kaymakamlıkta oraya gideceksin onlar karar çıkartacaklar.karar lehine ise ve karşı taraf itiraz etmez ise paranı öderler ama itiraz ederlerse tüketici mahkemesi var sonunda oraya gideceksiniz orda çıkan karar bağlayıcı olacak..
    bende taa geçen ayın 8 inde bi telefon almıştım ekonomikticaret.com diye bi siteden iade ettim 7 günlük cayma hakkımı kullanıp almadılar iade bende tüketici hakem heyetine şikayet ettim bayramdan önce lehime karar verildi şimdide bu hafta bayram bitti allaha şükürde bende bakıcam karara itirazmı ettiler yoksa parayı ödemeyi kabul ettilermi..yani sen yasal olarak haklıysan git üstüne üşenme




  • birde söylemeyi unuttum tüketici mahkemesine gidersede olay masrafları almıyorlar senden ama sen tabi yinede garanti olsun diye kendi avukatını devreye sok mutlaka bende öyle yapıcam mahkemeye giderse olay
  • Hem bi türlü inanamıyorum tüketicinin üreticiye karşı haklı çıkacağına....
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • neden hakılı çıkmasınki haklı olduğu halde ben inanıyorum şu andada bu inançla savaşıyorum buyrun burdan okuyabilirsin..

    http://forum.donanimhaber.com/m_28594341/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 23 Aralık 2008; 12:42:59 >
  • Dostum seni tebrik ediyorum tüketici olarak haklarını biliyorsun ve hakkını almak için sonuna kadar uğraşıyorsun. Tüketiciyi koyun gibi gören bu satıcılar, kendilerine göre yok şöyle yapamazsın yok böyle yapamazsın gibi telkinlerde bulunuyorlar. Herkes haklarının ne olduğunu bilse ve senin gibi uygulasa, satıcı ve sağlayıcılar da daha temkinli davranacaktır.
  • Canlarına ot tıkayacagım onların
    BİLMEM ne müdürü aradı bugun nokia dan işlemi yürütüyorum dior
  • işte böyle hırsla mücadeleye devam kaybetsen bile en azından uğraştığın için vicdanın rahat olur ilerde uğraşmadığın için pişmanlık duymazsın..hayat kayıplarla ve kazançlarla geçiyor ama pişmanlıklara tahammül etmek daha zor..
  • güncel..
  • Bugün tekrar arayacagım.Nokia yı serefsizleri
  • ben kazandım davayı dostum tüketici hakem heyeti kararıyla iade ettim telefonu paramıda aldım onlarda öle rezil olduklarıyla kaldılar sende uğraş peşini bırakma
  • bi gelişme varmı?
  • Club nokia arayın, ben zamanında çok sorun yaşamıştım ve onları arayınca sorunlarımı çözmüşlerdi.(2004 yılı)

    Çözmüyorlarsa kaymakamlığa başvurun onlar sizi yonlendirsin, kesinlikle telefonu kabul etmeyin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.