Şimdi Ara

Tüketici Sorunları Hakem Heyeti; Tüketici Mahkemesi ve Telpa A.Ş. hakkında (Mutlu SON)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
7.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhabalar,

    2008 Eylül de satın aldığım Samsung Sgh-U900 cep telefonu günlük temel ihtiyaçlarımı en iyi şekilde karşılarken; bu memnuniyet 2009 Nisan da bozuldu :(

    Arıza 1-1 - 2009 Nisan
    Ekran da görüntünün bozulması ve flaş'ın pil takılı iken makina kapalı bile olsa sürekli yanıp sönmesi sorunu ile Samsung Yetkili Servislerinden Ankara da Libya Caddesinde hizmet veren "Samsung Servis Merkezi - Bulut Teknik Ltd Şti" ye cihazımı teslim edebileceğimi söylemeleri üzerine ben de cihazı teslim ettim ve yaklaşık yedi gün içinde teslim aldım (Sorun yazılım güncellenmesi ile giderilmiş)

    Arıza 2-1 - 2009 Mayıs
    Cihazı Nisan ayında teslim aldıktan 3-5gün sonra; bazı gelen aramaları cevaplandırmak için kızağı açtığımda veya yine bazı görüşmelerimi sonlandırmak için kızağı kapattığımda cihazda sistemin bir anda kendini yeniden başlatması ile yaşanan sıkıntı ile ve sistemin stabil olmayan bir şekilde çalışması şikayeti ile teslim ettim (Sorun Mekanik parça değişimi ve yazılım güncellenmesi ile giderilmiş)

    Arıza 3-2 - 2009 Temmuz
    sorunsuz geçen bir kaç haftadan sonra bir anda aynı şikayetle cihazı Samsung Servis Merkezine teslim ettim (Sorun yazılım güncellenmesi ile giderilmiş)

    Arıza 3-3 - 2009 Temmuz
    cihazı teslim aldıktan üç gün sonra aynı şikayetle cihazımı teslim ettim (Test edilmesi sonucunda belirtilen arızaya rastlanamadığı için cihaz geri verildi) (teslim ettiğim gün hemencecik incelenmiş)

    tabii benim aklıma Temmuz ayı içinde, acaba dolandırıcı bir firmaya mı cihazımı teslim ediyorum diye düşünceler bile oluşmaya başladı; hatta Samsung Müşteri hattı, "evet, bizim yetkili servisimizdir" şeklinde açıklama da bulundu,

    Samsung Müşteri hattın da, "arıza olmasa ben neden cihazı ısrarla teknik servise bırakayım" şeklinde bir telefon görüşmesinden sonra cihazı başka bir yetkili servise teslim edebileceğimi ve bununla beraber detaylı bir inceleme istenebileceği ifade edildi, ben de Başarı Teknik Servisini tercih ederek cihazı teslim ettim,
    ve Çağrı merkezine eğer 3cü arıza tespiti durumunda cihazın yenisi ile değişimi hakkımı istediğimi ifade ettim

    bu arada cihaz Başarı Teknik servisinde geçirdiği günlerin sonunda, detaylı inceleme ile "evet, kendini kapatma sorununa rastlandığı ve bunun için anakart değişimi istendiği" şeklinde bir açıklamada bulundular

    Çağrı merkezi (servise aynı arıza için 1yıl içinde 2defadan fazla, farklı arızalar için ise 4defadan fazla gitmesi durumunda) yazılım güncellemesi yapıldığı için yani parça değişimi yapılmadığı için bu hakkımın oluşmadığı, teknik servisde yapılan işlemlerin dikkate alınmadığını ifade ettiler, hatta "bakın anakartı değişiyor, neredeyse yepyeni olacak şeklindeki ifadesi" ile :S
    benim de sizin "BULUT TEKNİK LTD" iz "Beceriksizse" (büyük harfler için kusura bakmayın konuyu yazınca bile cinlerim tepeme geliyor) Bulut'un bulamadığını Başarı nasıl buluyor! siz yetkili olma sıfatlarını neye göre veriyorsunuz?? şeklinde devam eden bir tartışma yaşandıktan sonra;
    ben, cihazımı teknik servisden geri alacağımı ve Tüketici Sorunları Heyetine başvuracağımı ifade ederek,
    Samsung servis merkezindeki operatör arkadaşın "elinden gelen ne ise ardına koma" şeklinde yorumlanabilecek cümlesi ile telefon görüşmesinde "karşılıklı iyi günler dileyerek" telefonu kapattım

    Tüketici sorunları heyetini aradıktan sonra, niye 2den sonra gelmedin şeklinde bir cümle ile karşılaştım ve 19 Ağustos sabahı başvurumu yapacağım, bakalım nelerle karşılacağım; konu ile ilgili tavsiyelerinize açığım; gelişmeleri paylaşacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senceryan -- 25 Nisan 2010; 17:28:27 >







  • Merhaba ,

    öncelikle geçmiş olsun zor işler bunlar

    Ürün Telpa GArantili mi ?

    Şu an ekranı kırılmış olan bir U600 var ve telpa garantili .

    Şimdiye dek 2 kez servise gitti.
    1 . Pilin az gitmesi ve ekranda çizgiler
    Pil değişimi , yazılım güncellemesi , ve ekran altında bilmem ne 2 parca değişimi - 2 gün

    2 . Düştü - kırık çatlak yoktu ama LCD ters dönüyor gidip geliyor gibi problemleri vardı. 1 gun
    Götürdüm bakalım dediler düşürdünüz mü filan bilmem bir bakın inceleyelim kullanıcı hatası çıkarsa size bilgi veririz dediler.
    Ertesi gün öğleden sonra aradılar , cihazınızdaki arıza tespit edildi ve değişimi garanti kapsamında ücretsiz oldu gelip alabilir misiniz dediler.

    Gittim aldım tertemiz sorunsuz du ve formda dokunmatik tuş takımının ve ekran baglantı noktasının değiştiği yazıyordu.

    Yani demek istediğim Samsun servis noktasını bilmem ama Samsung ve Telpa konusunda 2 kez hiç sorun yaşamadan ilgili hizmeti aldım.

    Sony ericson ve Genpa maceram sayesinde bedavaya verilse Genpa garantili telefon almıyorum tam efsane .




  • evet, ürün Telpa garantili, ama Ankara da yaşadığım için, Telpa nın Ankara da servisi yok :S
    web sitesinde belirtilen servis adresi Başarı Teknik Servisine ait,

    uzun bir beklemenin sonunda Telpa nın teknik servisinden bir arkadaşla görüştüğümde
    "cihazı Telpa'nın kendisine göndermediğiniz için, artık sorun bizi ilgilendirmez, Samsung veya Başarı ile sorunlarınız çöz!" şeklinde bir cevapla karşılaştım

    absürd bir soru sorayım "Ankara da yaşamak suç mu?"
  • Telpa - Samsung - Samsung Servis Merkezi Bulut Teknik Ltd Şti ye çektiğim mesaj aşağıdadır,
    Mesajın en altında bu mesajı bak bunlara da çektim diye eklemeyi bir borç bildim kendime


    ------------------------------------------------------

    Merhabalar,
    Sahip olduğum U900 telefonu 08/08/2008 tarihinde Teknosa - AnkaMall AVM mağazasından satın aldım.

    29/04/2009 tarihinde "ekran ve flaş problemi" ile Samsung'un web sitesi içinde yetkili servisler listesinde "Samsung Servis Merkezi - Bulut Teknik Ltd Şti" ye teslim ettim. Teknik Servis yaşadığım sorunu "yazılım güncellemesi" ile çözerek bana teslim ettiler.

    Cihazı teslim aldıktan yaklaşık 3-5gün sonra fark ettim ki; gelen çağrıların bazıların da "cevaplamak için kızağı açtığım da veya görüşmelerimin bazılarında görüşmeyi sonlandırmak için kızağı kapattığımda" makina koşulsuz kendini kapatıp yeniden başlatıyordu.
    Ben de bunun üzerine yine aynı teknik servisi tercih ederek 15/05/2009 tarihinde cihazı servise teslim ettim, 24/05/2009 tarihinde mekanik parça değişimi ve yazılım güncellemesi ile teslim aldım.

    Temmuz ayı içinde, yaşadığım kızak sorununun tekrarlaması üzerine 18/07/2009 tarihinde aynı servise teslim ettim. 23/07/2009 tarinde yazılım güncellenmesi ile sorun çözülmüş bir şekilde teslim aldım.

    Yine teslim aldıktan 1-2 gün sonra şikayetimin tekrarlaması üzerine, yine yine aynı servise 29/07/2009 tarihinde teslim ettim, ama artık servis bir arıza tesbit edemediği için arızaya rastlanamadı şeklinde bir ifade ile cihazı teslim etti.

    Cihaz en son 29 Temmuz tarihinde Samsung Servis Merkezi - Bulut Teknik Ltd Şti'ye teslim ettiğim günlerde Telpa İstanbul teknik servisinden bir arkadaş ile görüşütüğümde yaşadığım sorunu anlattığım da, cihazı "Telpa Teknik Servisine" göndermemiş olduğum için, yaşadığım yaşayacağım sorunları Samsung ve teslim ettiğim teknik servis ile çözmem gerektiğini ifade ettiler.
    Bu teefon görüşmesi şaşkınlığı ile, Samsung Çağrı Merkezini aradım (444 77 11); ilk görüşmem de bana cihazı teslim almamla beraber, başka bir teknik servisi tercih edebileceğimi ve hatta detaylı inceleme yapılabileceğini ifade ettiler; ben de bunun üzerine 08/08/2008 tarihinde Başarı Teknik Servisine teslim ettim.

    18/0872009 tarihinde Başarı Teknik Servisi ile görüşmemde cihazın incelenmesinde, arızaya rastlandığı için, anakart değişimi için malzeme beklenmesi durumunda olduğu ifade edildi.

    444 77 11 i tekrar aramamla beraber, cihazda detaylı inceleme istediğimi ve arızanın tesbiti dahilinde "cihazın yenisi ile değiştirilmesi" istediğimi ifade ettim; ve operatör arkadaş ifadesi ile "teknik servis de yapılan işlemlerde, yazılım güncellemesini, gerekli değişim prosedürüne yetmediğini" hatta "anakart değişimi olacağı için neredeyse yepyeni bir telefon olacağını" ifade ettiler;
    ben de bunun üzerine "Samsung Servis Merkezlerine veya diğer firmalara, siz yetkili olma sıfatını neye göre veriyorsunuz, Samsung Servis Merkezi - Bulut Teknik BECERİKSİZSE suç benim, ne hakla benim zamanımı çalıyorsunuz" şeklinde bir telefon görüşmesi yaşandı.

    19/08/2009 tarihinde Ankara - Çankaya Kaymakamlığında bulunan, Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvuruda bulunmak ve bilirkişiye teslim edebilmek için Başarı Teknik Servisinden teslim aldım ve
    "Çankaya Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Bürosu 19/08/2009 tarihli 7395 sayı numarası" ile "Telpa Telekomünikasyon Tic A Ş" den "Para İadesi" istemi ile başvuruda bulundum.

    Samsung Servis Merkezi Kayıt Numaraları
    29/04/2009 - 4000383195
    15/05/2009 - 4000398385
    18/07/2009 - 4000454550
    29/07/2009 - 4000464180

    Başarı Teknik Servisi Kayıt Numarası
    08/08/2009 - 303465652

    Bu mesajı Samsung Servis Merkezi Bulut Teknik Ltd Şti, Samsung'a ve Telpa Destek Merkezine gönderiyorum.


    ------------------------------------------------------




  • gönderdiğim mail üzerine ertesi gün, Samsung'dan aradılar.
    Tüketici Sorunları H.H.'nin para iadesi kararının onaylanması durumunda, telefonu en yakın yetkili servise teslim ederek, Samsung Türkiye'ye ulaştırmamı istediler ve kendi onay sistemlerinden de geçtikten sonra, belirttiğim bir hesap numarasına "fatura tutarının" geçeceğini ifade ettiler.

    bakalım sonrasında neler olacak
  • 17 Eylül günü, Tüketici Soruları H.H.den "fatura tutarındaki bahsi geçen para iadesi" nin onaylandığına dair cevap yazısı geldi,
    Samsung cihazı en iyisi siz, Telpa ya gönderin dediler, onaylayıp paranızın iadesini yapalım dediler

    benim başımdan geçen sorunların benzerleri mutlaka başka arkadaşlarımından da başından geçiyordur, umarım faydası olur
  • Evet benzer durumlar benimde başıma geldi. Telpa garantili cep telefonumu bir hata yapıp Samsung Teknik Servisine bıraktım. 14 günde cihazımı aldım aldım ama nasıl aldım ne sen sor ne ben söyliyim.

    Telefonum 32. günlüktü eğer 2 gün önce arızalanmış olsa koşulsuz ayıplı mal olduğu için geri alıcaktım ama olmadı. 12 güne kadar telefonumum akıbeti hakkında hiç bir bilgiye ulaşamadım. Bana denilen sadece Ana kart bekliyoruz.

    12. günün sonunda yetti artık dedim. Ve Samsung Global'a ingilizce mail gönderdim. Derdimi anlattım. Siz neden bu parçayı Türkiye'ye göndermiyorsunuz şeklinde...

    Ertesi gün bir telefon geldi. Beyfendi telefonunuz yarın hazır olucak denildi gittim aldım. Bu 14 günlük sürede şunu öğrendim Telpa'daki yetkililerle görüşmemde keşke bize bıraksaydınız. Parça önce bize gelip sonra Samsung Teknik Servisi ve diğer servislere gidiyor. Haliyle öncelik bizde denildi.

    Neyse öğrenmiş oldum. Bir dahakine Telpa'ya gider derdimi anlatırım.




    quote:

    Orijinalden alıntı: senceryan

    17 Eylül günü, Tüketici Soruları H.H.den "fatura tutarındaki bahsi geçen para iadesi" nin onaylandığına dair cevap yazısı geldi,
    Samsung cihazı en iyisi siz, Telpa ya gönderin dediler, onaylayıp paranızın iadesini yapalım dediler

    benim başımdan geçen sorunların benzerleri mutlaka başka arkadaşlarımından da başından geçiyordur, umarım faydası olur




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aynı problemleri şuan bende yaşıyorum samsung global hakknda bilgi alabilirsem çok işime yarar. 30 gündür mağdurum 0 telefon aldım bozk çıktı ve telefonn fiyatı 1 ayda 100 ytl düştü.. yardmlarnz için şimdiden teşekrr ederm
  • bildiğim kadarı ile ne alırsan al, alış-verişini yaptıktan sonra
    ilk bir ay için de memnuniyetsizlik ya da herhangi bir kusuru varsa, yasal hakkın olarak
    "al şu cihazını, geri ver paramı" diyebiliyorsun

    mutlaka, en kısa sürede, yaşadığın il, ya da ilçe'nin kaymakamlığına git! ve Tüketici Sorunları Hakem Heyetine mutlaka danış, gerekiyorsa başvurunu yap,

    mesela Çankaya Kaymakamlığı için bu adrese bir göz atabilirsin
    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/index.asp?id=TuketiciHaklari
    sahip olduğun cihazın fiyatı ile ilgili olarak aralıklar var ona bağlı olarak farklı yerler bakıyor, aynı şekilde sen de kaymakamlığına ya da yetkili yerden ulaşmaya çalışabilirsin

    http://hukuki.net/forum/forumdisplay.php?f=67
    Hukuki.net isimli web sitesinin forumunda da Tüketici Sorunları ile ilgili bir başlık bulunmakta, foruma bir göz atmanı tavsiye ederim

    benim yaşadığım son durum u ifade edeyim;
    Samsung call-center 4447711 dekiler ile "benden uzak, Allah'a yakın olsunlar" durumundayım, çünkü medeni bir şekilde konuşsam bile en sonunda sinirimi bozup bağırıp çağırmaya başlıyorum onlarla konuşurken

    sanırım Call Center a alınan elemanlara eğitim de herhalde, "müşteriye; ne yap, ne et, ama para veya iade konusunda taviz verme!" diye şartlandırıyorlar

    Telpa, Tüketici Hakem H.H. kararına, yasal hakkı olarak, 15gün içerisinde itiraz edecek
    Telpa Hukuk Biriminden avukat "biz buna itiraz edeceğiz" diye emailini attı

    ben de Samsung Call Center ı aradım elemanın cevabı ise en sonunda "ne yani, senin lehine karar alındı diye, biz de buna olur mu diyecez" dedi

    bende Hakem Heyetini tekrar aradım, adliyeden kağıt gelecek icra yolu ile hakkını arayacaksın; sen kağıdını bekle dediler

    diyorum işte, beni asıl kızdıran grup Call Center daki elemanlar

    inş. icra ile bile olsa ben paramı geri aldığımda,
    Anadolu Elektronik, Telpa, Başarı, Samsung Türkiye ve mutlaka "Samsung-Kore" ye
    "sizin yaptığınız Sahtekarlıktır ve elimden geldiğince heryere şikayetimi dile getireceğim" diye email'mi göndereceğim




  • Tüketici Sorunları Hakem Heyetinden; lehimde karar çıkması üzerine; Telpa Tel. AŞ yasal hakları olan itiraz haklarını değerlendirdiler;
    Bunun üzerine Ankara 2. Tüketici Mahkemesi'nde 2009/624 sayılı mahkeme, Davacı Telpa tarafından davalı (mağdur olan) bana açıldı.
    Duruşmada; yazılı ifadem (kendim yazdım) cihazın kendisi ve elimdeki dökümanlarla Mahkemeye sunumumu yaptım.
    Telpa yı temsil eden sayın avukatlar, sanırım "ne için" duruşma salonun da olduklarını bilmeden temsili bir şekilde varlıklarını gösterdiler.
    Telpa benim cep telefonumu defalarca teknik servis e götürdüğümü ve işlemler yapıldığı hakkında en ufak fikri yoktu. Sunduğum dökümanlar sayesinde bunu görmüş oldular.
    Mahkeme de toplam beş (5) duruşma yapıldı. Bu da süre de Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurumla beraber yaklaşık dokuz (9) aylık bir süre etmekte.
    Davacı taraf mahkemeye mazeretleri ile katılmadığı için; cep telefonunun bilirkişi tarafından incelenmesi ücretini ödemedikleri gibi nedenlerden dolayı bu kadar uzun sürdü.

    13 Nisan 2010 tarihinde; Davacı tarafın, bilirkişi raporları ve Hakem Heyeti kararı itirazlarına rağmen Ankara 2. Tüketici Mahkemesi tarafından haklı bulundum ve seçimlilik hakkımı değerlendirmem konusunda engel olmadığına karar verildi (ben ürüne ait para iadesi istemiştim)

    Uzun lafın kısası Telpa Telekomünikasyon Tic AŞ ve sanırım diğer ithalatçı firmaların genelde uyguladığı

    "arızalı olan cep telefonu için, arızanın tespiti ve çözümü için teknik servisde yazılım güncellemesi işlemi, tüketicinin seçimlilik hakkını değerlendirmesi için yeterli değildir" şeklinde bir savunmaları vardı.
    Sanırım bunun haksız olduğu yönünde sanırım emsal olabilecek bir davadır.

    Umarım bu entry i okuyup; biraz sabırlı bir şekilde hakkınızı arayıp, müşteri memnuniyetinizi sağlayabilirsiniz.




  • işte ben bunu anlamıyorum.
    bu hukuk kesin ve kati kurallar bütünü değilmi?aynı olay benim başıma geldi,özetle darty den aldığım n82 2 hafta sonra arıza yaptı , darty değiştirmedi , teknik servis teli tamir etti , tüketici heyetine başvurdum , para iadesi kararı çıktı, darty ye gittim , paramı aldım, kararı aldığımda heyetteki görevli eğer paranı vermezler sorun çıkarırlarsa direk oranın icra dairesine git demişti.şimdi bu adamlar nasıl itiraz hakkını kullandılar da bir mahkeme süreci daha başladı , bunu anlamıyorum , buadamların itiraz hakkı varsa benim durumumda niye itiraz etmediler.veya etseler di ve ben icra dairesine gitseydim ne olacaktı? edebiliyolarsa icra dairesi niye hemen mahkeme kararına göre olaya el koyuyor anlamadım. Siz ,onlar itiraz etmeden önce icra dairesine gittiniz mi?
  • TC Çankaya Kaymakamlığı 1 Tüketici Sorunları Hakem Heyeti; 07/09/2009-2899 nolu kararında

    ".... iş bu kararın yönetmeliğin 24.maddesi uyannca ilan edilmesine tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Tüketici
    Mahkemelerine itiraz yolu açık olmak üzere Oy Birligi ile karar verilmiştir."


    şeklinde bir yazı var.

    Zaten yukardaki yazılarımda (anlık kızgınlıklarımı) Samsung Türkiye ile yaşadıklarımı, Telpa ile Samsung TR arasında pin-pon topu gibi gidip geldiğimi görebilirsin.

    Çankaya Kaymakamlığı hakem heyeti; bana bekle; onlar itiraz ederler dedi; mahkeme olur; sen de mahkemeden sonra icra yolu ile paranı alırsın, mahkeme senden yana karar verir dedi.
    15 gün içinde onlar mahkemeye başvurdu, mahkeme davetiyesi geldi, süreç devam etmişti.

    Son duruşmaya kadar herhangi bir profesyonel destek almamıştım;
    ama Telpa; mahkemenin bilirkişisi hiçbir şey bilmiyor; tüketici KÖTÜ NİYETLİDİR şeklinde;
    bilirkişi nin raporuna itirazı ile ben çekinmiştim, vekaleten avukatım katıldı; bildiğim kadarı ile vekaleten avukatımın katılması ekstra dan yaklaşık 500 tl ve üzerine paranın faiz tutarına mal olacak, mahkeme masrafları ve bilirkişi ücretlerini saymıyorum daha.

    Cep telefonu fatura tutarı 839,00 tl olduğu için (sanırım 2.500,00 tl idi) bu çıtanın altında olduğu için, temyiz yolu kapalı, şahsi görüşüm; bu hakları olsaydı onu da değerlendirirlerdi.

    Bendeki durumda;
    Ankara da; Başarı'nın ve anlaşmalı Samsung servisleri var; Telpa için İstanbul a göndermedim; anlaşmalı Samsung Servis Merkezlerini tercih ettim ve Telpa bundan haberi yok; en sonunda bir defa da Başarı ya götürdüm telefonumu (toplamda 5 defa servis e gitti) uzun süre ısrarla; BİR defa teknik servis gitti bu ürün; nesine para ödeyeyim diye tutturdular.
    Daha sonra da; servis de yapılan; yazılım güncellemesi ile ürün teslim edildiği için; parça değişimi olmadığından ürünün değişimi için yeterli değildir diye tutturdular.

    Onlar ısrar etti ben pes etmedim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: femrebbbb

    işte ben bunu anlamıyorum.
    bu hukuk kesin ve kati kurallar bütünü değilmi?aynı olay benim başıma geldi,özetle darty den aldığım n82 2 hafta sonra arıza yaptı , darty değiştirmedi , teknik servis teli tamir etti , tüketici heyetine başvurdum , para iadesi kararı çıktı, darty ye gittim , paramı aldım, kararı aldığımda heyetteki görevli eğer paranı vermezler sorun çıkarırlarsa direk oranın icra dairesine git demişti.şimdi bu adamlar nasıl itiraz hakkını kullandılar da bir mahkeme süreci daha başladı , bunu anlamıyorum , buadamların itiraz hakkı varsa benim durumumda niye itiraz etmediler.veya etseler di ve ben icra dairesine gitseydim ne olacaktı? edebiliyolarsa icra dairesi niye hemen mahkeme kararına göre olaya el koyuyor anlamadım. Siz ,onlar itiraz etmeden önce icra dairesine gittiniz mi?

    tarafların tüketici hakem heyeti kararlarına karşı 15 günlük süre içinde itiraz hakları vardır. karara itiraz edildiği anda hakem heyetinin kararını icraya koyamazsın, mahkemenin sonucunu beklemek zorundasın. hukuk biraz teknik bir alan o yüzden bu işlerden anlayan birilerinden teknik destek almak lazım.




  • senin avukatını sen mi tuttun , baromu atadı ,
    avukat senden para aldımı?
    birde ben gittim kararı verdim , anında paramı vermişlerdi
    şirket politikası sanırım.
  • son dakika da avukata ihtiyacım oldu; hep ben ilgilendim; herhangi birisi bana avukata ihtiyacın var mı demedi :)

    hakem heyeti bekle, onlar da yasal haklarını kullansın itiraz etsin dediği için bu mahkeme süreci oldu yaşandı bitti.

    Telpa nın hukuk birimi ile görüşmem de biz bunu ödemeyiz, Samsung kabul etmez diye manasız bir cevap verdiler,
    Onlar itiraz hakkını değerlendirdiği için, DAVACI oldular, ben de davalı; onlar kaybettiği için ben istesem bile bana masraf yokmuş.
    Telpa nın web sitesinde, tüketici ile nasıl mücadele edilir diye bir sayfa vardı
    "Bilgi" isimli başlıkta "THHK Dilekçeleri" isimli sayfayı görebilirsiniz.
    Ben son dakika, işlerimin yoğunluğu, onlara biraz daha tuzlu olsun, ve İcra dairesinden para tahsilatı ile uğraşamayacağım için,
    şirketimiz için beraber çalıştığımız avukatımıza dosyayı verdim, benden para isteği olmadı, (bu da benim şansım)

    Telefon görüşmeleri; ilgisizlikleri, nasılsa pes eder tavırları, üstü kapalı laf sokmaları, bugüne kadar çok az şeyden bu kadar tiksindim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senceryan -- 25 Nisan 2010; 20:08:18 >




  • General Mobile Discovery cihazımı garanti süresi içerisinde microfon arızası sebebiyle Profilo AVM içerisindeki Telpa teknik servisine bıraktım. Teknik servis cihazın yetkisiz işlem sebebiyle garanti dışı kaldığını, tamiri içinde 311 TL ücret talep etti. Ben de cihazın ilk defa arıza yaptığını, garantisi olan bir cihazı başka bir yerde açtırmadığımı belirttim. Tüketici mahkemesine vereceğimi söyleyince de cihazda sıvı teması var diye yalan beyanda bulundular. Ben de mahkemeye verdim. Mahkeme heyeti bilirkişi raporuna göre cihazda herhangi bir sıvı teması, oksitlenme ve yetkisiz işlem olmadığını kanaat getirerek bedel iadesi yapılmasına karar verdi.

    Telpa, garantisi olan cihazları haksız nedenlerle garanti dışı olduğu suçlaması yaparak para koparmaya çalışan dolandırıcı bir şirkettir. Benim gibi mağdur ettikleri bir çok kullanıcı ile konuşma fırsatım oldu.

    General Mobile almayın ve aldırmayın. Bu markadan kesinlikle uzak durun.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.