Şimdi Ara

Tüketici Hakları Hakkında..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
1.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamun aleykum..

    Arkadaşlar benim Nokia N73 telefonum var.Ve 4 defa joystic sorunu verdiği için Tüketici Hakem Heyetine başvurmuştum.Telefonumu aldılar ve 10 gün sonra gel al dediler.10 günün ardından telefonumu almaya gittim ve sonucu öğrenmek istediğimde öyle hemen belli olmaz dediler.Bilir kişi inceledi onun raporuna göre kurulda verilen kararla sonucu adresinize bildireceğiz dediler.

    Sizce bu durumda imalat hatası kararı mı alınır yoksa kullanıcı hatası mı ?



  • Geçmiş olsun,
    Oldukça ilginç bir durum. Burda bilirkişinin kararı, tespiti çok önemli.
    Umarım senin lehine olur sonuç, burdan haberdar edersen başka arkadaşlara da ışık tutmuş olursun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Geçmiş olsun,
    Oldukça ilginç bir durum. Burda bilirkişinin kararı, tespiti çok önemli.
    Umarım senin lehine olur sonuç, burdan haberdar edersen başka arkadaşlara da ışık tutmuş olursun...


    Teşekkürler,elbette haber ederim sonuçlandığında.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.