Şimdi Ara

tuketici heyeti-garanti değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar selamlar.toshiba l serisi leptopun durup dururken kapanmaya baslaması ve cd rom çalısmaması üzerine garantiye gönderdim.birkaç gün sonra aradılar.hatanın benden kaynaklandığını sıvı teması ve dıstan travmaya bağlı olduğunu ve ekran kartı fanının tozlandığını o yüzden bunların olduğunu ve temizleme ve cd room değişmesi için 400 tl kadar ücret talep ettiler.tabiki kabul etmedim bir ay kadar leptopsuz kaldığım yanıma kar kaldı.neyse leptop geldi.actım uyarı verip duruyor.noluyor lan derken farkettimki ana fan çalısmıyor.dedim heralde bunlar soket moket bişe unuttular.götürdüm vatan da bi tanıdık abiye.abi dedim bole bole hallet bunu.hacı dedi bunun içi çorba gibi açarım temelli berbat etme durumu var.bunun sorumlusu servis.bu arada servis tnb.neyse tuketici haklarına basvur 3 4 ay beklersin ama dedğin gibiyse hakkını alırsın dedi.bende ertesi gün gittim basvurdum.bir bucuk ay sonra tabiki red mektubu.neyse öğrenciyim falan filan aldım heyetteki abiden raporu leptopu götürdüm bilirkişiye.bilirkişi de toshiba servisi.neyse adam dedi senin şikayetlerin sen kaynaklı değil.raporda değişim diye belirteceğim dedi.bakalım bekleyecez birazda

    neyse gelelim asıl soruya.arkadaslar ben talep de yeni ürün veya para iadesi istemiştim.yeni ürün olarak bana aynı ürünümü verecekler.yoksa son teknolojiye göre mi belirleyecekler?bilgisi olan varsa şimdiden teşekkür ederim...







  • kimsenin bir bilgisi yok herhalde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.