Şimdi Ara

Turbo hortumunda yağlanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • e90 2010 model aracım var 320D, aracımın filtre ve yağını 10binde bir değiştiririm. fakat motor tezmiliği yaptırmak istedim turbo hortumunun intercoolera giren kısmı yağlanmış ve karter korumayada yaklaşık avuç içi kadar yağ atmış. aracın çekişinde bir sorun yok bastın mi gaza yaslıyor geriye yağ eksiltmiş mi bakmadım sma yaklaşık 4bin km önce yağını değiştirdim eksiltme yoktu o zamanda bakmadım hiç yağ atmış mı turbodan diye, turboda ötme yok, herhangi bir arıza ışığı yanmıyor, sabahları yaklşaık 1-1.5dk. beklyip öyle çıkarım yola ve gazlayan biride değilimdir yakıt ortalamam 7.0 daha altına düşüremedim ha yeri geldiğinde gazlarım ama araç sıcakken yaparım bunu, sizce neden böyle bir kaçak söz konusu olabilir arabamdan çok memnunum daha 137binde. yarın ustamada göstereceğim gel bi bakalım muhtemelen kelepçeler gevşemiştir dedi yarın göstereceğim ama sizlerede sormak istedim. yakıt tüketimimde dr artış yok gibi 30-32 litre yakıtla şehir içi dışı 500km yakın yol yapmıştım en son.

    mobilim yazım yanlışları için kusura bkmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fuhre -- 2 Haziran 2020; 23:37:46 >







  • Turbo yag basmaya baslamis revizyon gerekli
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    yorumun için teşekkürler ama bu kadar kısa sürede bu sorunu yapması saçma değil mi?
  • Benim aracin turbosunu 115 binde degistirdim hafif yag basma olayi vardi bide vgt karti bozuktu tamirat yaptirmadim sifir taktim
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    bmw miydi araç ne kadara değiştirdiniz?
  • Külbütör havalandırmadan gelen yağ buharıdır. Normal bir durum. Turboda ötme yoksa elletmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 12 Şubat 2020; 16:32:15 >
  • Yukarıdaki mesaja katılıyorum.

    Külbütör havalandırmadan turbo emişine bağlantı vardır, oradan yağ buharını da çeker turbo. Bu yağ buharı motor soğuduğunda yoğuşarak turbo çıkış hortumlarında zamanla terleme yapar, gayet normal bir durumdur. Yazdığınıza göre çekişte sıkıntı yok, ötme sesi yok, bariz bir yağ eksiltme de yok ise bu durumda sağlam olan turbonuzu hiç boşuna kurcalatmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 12 Şubat 2020; 16:47:40 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Motor Yağ Kapağında Köpürme
    5 yıl önce açıldı
    Lifter sesi ve yağ basıncı
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Yorumlarınız için teşekkürler, bugün ustamda aynı şeyleri söyledi bunun normal bir durum olduğunu dile getirdi motoru dinledi sorun yok dedi ama içine sinmediyse önümüzdeki günlerde gel belki bağlantı yerinde sorun olmuş gevşemiştir çatlak verdır bakalım dedi bende müsait olduğum zaman gidip göstereceğim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.