< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 18 Nisan 2021; 14:54:1 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Turbo VTEC 1.5 182-184-193 PS Civic RS ve CR-V yağ-yakıt karıştırma
-
-
Civir ne hocam öyle bir model mı var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dsg yazınca 16 kat şikayet çıkıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çünkü olması gereken civic daha yeni geldi ülkemize
atmosferik motor ve cvt kombinasyonunu jet uçağı sanıyor alanlar :)
https://www.youtube.com/watch?v=cileoJ2yRuo&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
olması gerekn civic HB + Manuel. Oda hala gelmedi. -
İlk mesaj güncellendi.
Civic-RS ve CR-V 1.5 Turbo'lar dediğim gibi yağ-yakıt karıştırıyor. Sadece soğuk yerlerde yaşandı deyip geçiştirmeye çalıştılar ama ABD'de kış olmayan sadece yağmur yağan California'da bile yaşanmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 18 Nisan 2021; 14:56:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: commandx
Dsg yazınca 16 kat şikayet çıkıyorABD'de yaşayan biri dew bu sorunu yaşamış. Araba bize gelen 1.5 RS'le aynı motora sahip.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ciddi psikolojik sıkıntıların var senin.
2019 yılında fabrikasyon olarak çözülmüş bir sorun için bu kaçıncı başlık?
Her açtığın başlıkta yazıyorum Civic'deki motor 1.5 182 ps, Cr-v'deki motor 1.5 193 ps.
Sorun ağırlıklı olarak Cr-v araçlarda görüldü ve 2019 yılında fabrikasyon olarak çözüldü.
Türkiye'de 1 tane bile Civic'de böyle bir sorun yok.
Mal bulmuş mağribi gibi sevindiğin şikayetvar sitesindeki araçlar 2018 üretimi Cr-v.
Türkiye 20 tane filan satılmıştır herhalde.
Kullandığın vw'nin yağ yakan, piston kıran motorları, bayiden çıktıktan sonra daha eve varamadan 50 km'de patlayan DSG şanzımanı, düz viteslerindeki arızaları, tavandan su alma problemleri ile ilgili neden başlık açmıyorsun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer bu doğruysa Orta Doğu'da kartlar yeniden dağıtılır. Yer yerinden oynar, çoğu insan mevkilerinden olur. İnsanlar su bulmak için birbirlerini öldürür.
Türkiye'de bu tarz şeylerin önemsenmediğini ne zaman anlayacaksınız? Kaldı ki firmalar bile bizi önemsemiyor. 7 ileri kuru DSG'nin yurt dışında en kötü 6 sene garantisi varken bizde 2 sene garantisi var ve hala trafikteki DSGlerin %95'i 7 ileri kuru.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 18 Nisan 2021; 15:8:5 > -
Vay be,
Kendi kendine kaporta göçmesi, boya kavlaması, yüksek süratlerde bayrak gibi kaput dalgalanmasına ek olarak şimdide sıkıntılı motorlar.
100 yıllık atmosferikten, matkaptan bile torku düşük motordan başka işin içine biraz modern teknolojiler girince demek ki honda için işler kolay gözükmüyor, sonuçta turbo benzinde herkes bi TSİ yapamıyor.
2 yıldız alan dacia’ nın bile kaputunda dalgalanma olmuyor yahu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turbo ne zaman modern teknoloji oldu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet belki turbo 100 senelik teknoloji lakin son 15 senedeki gibi küçük hacimlerle aşırı sıkıştırma oranlariyla kullanip, yürürlükteki emisyonlari karşılamasını saglamak ve sakin kullanimda denk gücteki atmosferiğe göre nispeten daha tutumlu tasarlamwk gayet te yeni bir teknoloji bence.quote:
Orijinalden alıntı: nackerTurbo ne zaman modern teknoloji oldu?
Öncüsü de tsi ile vw grubu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam VW'in en önemli başarısı çok iyi reklam/pazarlama yapmak oldu bu downsized motorlar konusunda. Zaten turbo ilk icat edildiği günden beri düşük hacimden yüksek hacim performansı, sakin kullanılınca da düşük hacmin yakıt tüketimine inmeyi sağlıyordu. Yani turbonun mekaniksel olayı bu zaten. VW bunu hafif araçlar, çok verimli şanzımanlar ve yakıt tüketimini minimize etme odaklı yeri gelince oldukça agresif olabilen yazılımlarla kombine etmeyi iyi becerdi.
Zira geriye dönüp baktığımızda yine 2.5-3 litrelik turbo bir makine, 5-6 litrelik atmosferikle aynı gücü verirken sakin kullanımda ondan daha iyi yakıt tüketimi sunuyordu 30-40 sene öncesinde de. VW bu prensibi düşük hacimlere uygulama uyanıklılığını ilk gösterenlerden biri oldu sadece (artık VW değil hepsi yapıyor orası ayrı konu), takdir edersiniz bu da VW'nin değil bu prensibin sonucudur.
TSI algısının başarısı motorun uber teknolojik olmasından kaynaklanmıyor, VW'in sunduğu tamamen emisyon/tüketim odaklı araç paketinde yatıyor. Demek istediğim buydu.
-
fanatik hondacı ve vagcıların atışması artık kabak tadı verdi. bunu yapanların toptan forumdan banlanması lazım. ikinci bir nikle gelmemesi için de ip ve mac adreslerinin yasaklanması lazım.
-
Sen neden sürekli aynı konuyu açıyorsun ? Bu ne saçma bir yaklaşım ? Nasıl Bir tramva yarattı ise Honda sana...
Daha evvel cevapladık halen aynı konu, kedi mundar ilişkisi oluşmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
VW bunu hafif araçlar, çok verimli şanzımanlar ve yakıt tüketimini minimize etme odaklı yeri gelince oldukça agresif olabilen yazılımlarla kombine etmeyi iyi becerdi.quote:
Orijinalden alıntı: nackerHocam VW'in en önemli başarısı çok iyi reklam/pazarlama yapmak oldu bu downsized motorlar konusunda. Zaten turbo ilk icat edildiği günden beri düşük hacimden yüksek hacim performansı, sakin kullanılınca da düşük hacmin yakıt tüketimine inmeyi sağlıyordu. Yani turbonun mekaniksel olayı bu zaten. VW bunu hafif araçlar, çok verimli şanzımanlar ve yakıt tüketimini minimize etme odaklı yeri gelince oldukça agresif olabilen yazılımlarla kombine etmeyi iyi becerdi.
Zira geriye dönüp baktığımızda yine 2.5-3 litrelik turbo bir makine, 5-6 litrelik atmosferikle aynı gücü verirken sakin kullanımda ondan daha iyi yakıt tüketimi sunuyordu 30-40 sene öncesinde de. VW bu prensibi düşük hacimlere uygulama uyanıklılığını ilk gösterenlerden biri oldu sadece (artık VW değil hepsi yapıyor orası ayrı konu), takdir edersiniz bu da VW'nin değil bu prensibin sonucudur.
TSI algısının başarısı motorun uber teknolojik olmasından kaynaklanmıyor, VW'in sunduğu tamamen emisyon/tüketim odaklı araç paketinde yatıyor. Demek istediğim buydu.
Modernlik ve yenilik burda yatiyor zaten, sadece tek başına kuru motor bloğunda değil :))
Ayrica yine bahsettigin gibi bu teknolojiyi en düşük segmente kadar halkin ulasabilecegi seviyelerdeki araclara uygulayip hizmete sunmak ilk vw nin işi idi. Kısaca yeni nesil downsizing akımının yaratıcısı.
Yoksa turbo hala ayni turbo, 30 sene önce de ayniydi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
önceki başlık, Ülkemizde çok az görülen (crv) veya hiç görülmeyen (civic) sorun nedeniyle paylaşım yapmaktan ziyade forumda karışıklık çıkarmak ve yanıltıcı başlık nedeniyle kaldırıldı.
ama bu başlığı kaldırmayacağız, yorumlardan da görüldüğü üzere yapıcı değil ortalığı karıştırıcı bir başlık olması nedeniyle yorum yazmaya kapatacağız.
@JNG90 tekrar aynı konuda başlık açmayınız, açmanız durumunda hesabınıza işlem yapılacaktır.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Vay be,
Kendi kendine kaporta göçmesi, boya kavlaması, yüksek süratlerde bayrak gibi kaput dalgalanmasına ek olarak şimdide sıkıntılı motorlar. 100 yıllık atmosferikten, matkaptan bile torku düşük motordan başka işin içine biraz modern teknolojiler girince demek ki honda için işler kolay gözükmüyor, sonuçta turbo benzinde herkes bi TSİ yapamıyor. 2 yıldız alan dacia’ nın bile kaputunda dalgalanma olmuyor yahu |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X