Şimdi Ara

TURK-NET KOTA (AKN) KALKTI ! [RESMİ KONU] (233. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.785
Cevap
38
Favori
257.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
110 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk telekom çalışanları hala gelip bağlamadı telefonu, geçen hafta geldiklerini iddia edip ankastre kutusu mantoloma altında kalmış demişlerdi. Ama öyle bir şey yok, Türknet ekip yollayacağını söyledi hala bekliyorum gelen giden yok 11 gün oldu. Eğer gelmeyeceklerse başka firmaya geçeceğim ben, uğraşamam bu kadar.
  • Psman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM'den iletmiş olduğunuz bilgilerle hizmetinize ulaşarak arkadaşlarıma gerekli bilgileri vereceğim. Hemen ilgileniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, PM'den iletmiş olduğunuz bilgilerle hizmetinize ulaşarak arkadaşlarıma gerekli bilgileri vereceğim. Hemen ilgileniyorum.

    İletişim bilgilerimi pmden attım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khiron

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iletmiş olduğunuz arıza kayıtları numaralarıyla sistem üzerinden hizmetinize ulaşacağım. Size ben yardımcı olacağım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Khiron

    %50
    16mbit olması gerekirken en iyi ihtimalle 7-8 alıyorum.

    artık %25 alıyorum. mükemmel hizmet.
    TURK-NET KOTA (AKN) KALKTI ! [RESMİ KONU]@TurkNetDestek

    D A L G A M I G E Ç İ Y O R S U N U Z ?

    TURK-NET KOTA (AKN) KALKTI ! [RESMİ KONU]

    @TurkNetDestek

    Siz ne sözünde durmaz, ne beceriksiz firmaymışsınız. Size aboneliğimi taşıdığım güne lanet olsun. En kısa sürede aboneliğimi iptal ettireceğim.
    10 lira fazla veririm ama her gün 0850li numara aramaktan kurtulurum en azından. @TurkNetDestek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ilgileniyorum.

    merhaba henüz bir değişme yok verilen hız aşağıdaki gibi

    DSL Hızı(Kb/s): 479 / 20402
  • Evraklarım dün Türknet e ulaştı ancak online işlemlerde halen evrak bekleniyor yazıyor. Türknet sitesinden canlı yardıma bastığımda beni online işlemlere atıyor, Türknet Abonesi Olmak İstiyorum dediğimde canlı yardımla görüşebiliyorum ancak o da size ben yardımcı olamam 0850... numarayı arayın diyor. Müşteri olana kadar hizmet varsa türknette hata yaptık demektir.
  • Khiron K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik destek uzmanlarımız hizmetinizi incelemiş ancak teknik bir sorunla karşılaşmamışlar. Yaşadığınız sorun donanımsal olabilir. Başka bir modem bağlayarak kontrol edin. Bildiğiniz gibi hız kayıplarınız bağlı olduğunuz santrale uzaklığınıza, modem kalitenize, ev içi tesisatınıza göre değişmektedir.
  • osmanbjk O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz için size ben yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik destek uzmanlarımız hizmetinizi incelemiş ancak teknik bir sorunla karşılaşmamışlar. Yaşadığınız sorun donanımsal olabilir. Başka bir modem bağlayarak kontrol edin. Bildiğiniz gibi hız kayıplarınız bağlı olduğunuz santrale uzaklığınıza, modem kalitenize, ev içi tesisatınıza göre değişmektedir.

    modemin performansı, apartman ve ev içi tesisat saatlik olarak değişiyor mu? ezber şeyleri yazıp geçiyorsunuz. son bir haftadır böyle. apartman ve ev içi tesisat, modem aynı. ama bir haftadır sürünüyorum. benimle ilgili değişkenler sabit. sıkıntı sizde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Khiron K kullanıcısına yanıt
    Ben isteğiniz doğrultuda arkadaşlarıma konunuzu tekrar ilettim. Size tekrar haber vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    pm attım.
  • osmanbjk O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgileniyorum.
  • herhalde kafa buluyorlar arızanız giderilmiştir diyor ama değişen birşey yok

    DSL Hızı(Kb/s): 491 / 20351



    not:

    şimdi yeniden baktım bu defada arıza kaydını kendi kafalarında kapatıp tekrar açmışlar sozde 2 iş günü içerisinde çözülmesi gerekiyor . ayın 1 inde açmışdım arıza kaydı az once kapatıp yeniden açtılar arıza kaydını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkeyStar -- 5 Ekim 2017; 20:9:55 >
  • Merhaba pazartesi günü elinize ulaşan belgeler hala sisteminize geçmedi ve benim taahhütüm cuma günü bitiyor.Umarım yardımcı olursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım muhtemelen arıza kaydınızı hizmet üzerinden başka bir arıza kaydının içine detay ekleyerek kapatmışlar, diğer arıza kaydı üzerinden takibini yapıyorlar. Bende buradan takip edeceğim. Süreç içerisinde PM üzerinden iletişimde olalım.
  • anlkrkmz A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi takip edip size bilgi verebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • PM attım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anlkrkmz -- 5 Ekim 2017; 11:31:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ilgileniyorum.

    Sayın destek ilgilendiğinize emin misiniz?
  • osmanbjk O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu aralar forum tarafı yoğun olduğu için bütün PM ileten kullanıcılarımız ile ilgileniyorum. Ancak hespine cevap veremiyorum. Sizin dün bana ilettiğiniz PM'de evrakları yolladığınızı ve kargo şirketi biz ilettik dediğini ancak sistemde gözükmediğini söylemiştiniz. Arkadaşlarıma ilettim bu durumu. 14566036 numaralı destek kaydınızla takibini sağlıyorum.
  • 5 gundur adsl isigi yok ariza kaydi biraktim aciliyetim var fakat bir dönüş yapilmis degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.