< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voxah -- 9 Aralık 2018; 20:0:55 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voxah -- 9 Aralık 2018; 20:0:55 > |
Başka modem ve başka bir Türk.net bağlantısında hem kendi modemim hem başka modem denendi. Sonuç: çalışmıyor.
|
Ip adresiniz cgn'de mi? (Modem arayüzünde yer alan ip adresiniz 100 ya da 10 ile mi başlıyor? Eğer öyle ise cgn'desiniz demektir.) Cgn'de iseniz türknet online işlemlerden güvenli internet aile profiline geçip modemi kapatıp açınca cgn'den çıkabilirsiniz. Cgn'den çıkınca vowifi çalışıyor mu?
Onun dışında mesajını attığım konudaki arkadaşa sormak lazım, onda hala vowifi çalışıyor mu diye. |
Bilgi için teşekkür ederim. Ip adresim cgn'deydi. Dediğinizi yaptım; profili değiştirdim ve modemi kapatıp açtım. Yeni ip cgn'de değil ve vowifi aktif oldu. Çok ilginç bir durum zira daha önce de ip cgn'de iken vowifi sorunsuz çalışıyordu. Bu durumda tahmin ettiğim gibi muhtemelen cgn kaynaklı internet hizmetinde kısıtlamlar veya sınırlamalar yapılıyor.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 9 Aralık 2018; 20:08:06 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 9 Aralık 2018; 20:16:31 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat174 -- 24 Aralık 2019; 23:48:6 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|