Şimdi Ara

Türk.net VoWifi (Wifi Arama) Hizmetini Engelliyor (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
486
Cevap
11
Favori
26.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonda şu ayarı seçtikten sonra vowifi sürekli aktif çalışır hale geldi. Vodafone iyi çekmese bile vowifi ile çağrılar sorunsuz çalışıyor.

    Türk.net VoWifi (Wifi Arama) Hizmetini Engelliyor


    Türk.net VoWifi (Wifi Arama) Hizmetini Engelliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Wowifi bende hala olmadi. Aranabiliyorum ama arama yapamiyorum hala.
    Yaptiklarim;
    Aile paketine gectim olmadi
    Sabit ip olmadi
    Paket degisikligi yukseltme olmadi
    Port acma olmadi
    Sonunda modemide degistirsim olmadi :)
    Airties 5760 tan keenetic extra dsl e gectim bir umut dedik ama nafile.
    Yapacagim bir sey kalmadi. Sayin Türk.netlilerin cozmesini umuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vowifi çok sorunlu. Telefondan telefona değişiyor. 2-3 tipi var. Çeşit çeşit protokolleri var. Airties rt-206 da çalışmayan hatta başka modemde çalışıyor. X şehrinde cgat da sorunsuz çalışırken Y şehrinde aynı modem aynı sağlayıcı hatta aynı internet kullanıcı adı şifre ile çalışmıyor. Vowifi ye bir standart gelmeliki sorunlar çözülsün. Yoksa uğraşıp duracağız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vowifi sorunu için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturmanız durumunda teknik uzmanlarımız kontrol ederek size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    36145159 ariza koduyla destek actim. Insallah halledilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    bende de tam tersi çalışıyor. ben arıyorum ama aranamıyorum. hat Vodafone. mate 10 pro telefon. modem Asus ac-51. vae vdsl.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Wifi aramada problem var diyorum destek kismina ama yine standart msj geliyor. Sık sık kpma diye. Kopmam yokki :) sorunum cozulduye basiyorum bana hat degerleri geliyor yine kayit acik kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, farklı cihazla wifi arama yapabiliyor musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    türknete geçmeden önce aynı donanımla wifi arama yapabiliyordum. başka yerde arama yine yapabiliyorum.
  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız için kontroller devam ederken kaydınızı kapatmışsınız. Cihaz kaynaklı sorun olmadığını belirterek kaydınızı tekrar açar mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Actim tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    Kontrol ederek gelişmeleri paylaşacağız.
  • Wowifi yaziyorum sık sık kopma diye kayit aciliyor. Bir temsilci aradi sagolsun ama durum kopma degil wowifi dedim. Ileticem dedi 2 saat sonrada alttaki msj geldi.




    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 05-09-2020 16:01:31
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 08-09-2020 14:15:00
    Arıza ID :2020090600075892189
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020090800173504140
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
    İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok
    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
    08.09.2020 16:17
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_79M_8192
    Upload Çıkış Gücü : 5.0
    Download Çıkış Gücü : 13.9
    Upload Kapasite Hızı : 44186 kbps
    Download Kapasite Hızı : 95871 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8192 kbps
    Download Mevcut Hızı : 79860 kbps
    Upload Noise Margin : 31.9 dB
    Upload Attenuation : 9.8 dB
    Download Noise Margin : 10.5 dB
    DownloadAttenuation : 17.6 dB

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasinemrah Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız için teknik arkadaşıma bilgi verdim. Kendisi size dönüş sağlayacak.
  • İş yerindeki internet sağlayıcımız ttnette wifi araması yapabilirken evde turknette yapılamıyor.işin kötü yanı sokağımızda baz istasyonu davalık olunup söküldüğünden mobil olarak telefonlarımızda çekmiyor. Turknete yeni geçmeme rağmen sırf bu problem yüzünden ayrılmayı düşünüyorum.herkes bişiler yazmış biz bireysel olarak modem ayarı cart curt ile uğraşmak zorundamıyız.yapın kardeşin ana serverınızdan hangi ayar gerekiyorsa.bu durumda ciddi mağduriyetim var.Sırf bu yüzden kaç yıldır girmediğim donanım haber üyeliğimi aktifleştirdim.Yardımcı olabilecek bir yetkili varsa yardımlarını bekliyorum.Yoksa önümüz hafta ttnet'e geçip kafamı rahat ettireceğim.
  • umit85 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • sürekli arıza kayıta yönlendiriyorsunuz fakat bir çözüm ürettiğiniz yok anladığım kadarıyla. mecbur değiliz bununla uğraşmak ile genel bir düzenleme yapıp bu servşsş kullanılabilir kılmanız firma olarak asli göreviniz. Yerine getirin lütfen.
  • umit85 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • Merhabalar,

    36546951 kayıt no.su mecburen konusunu internet arıza/sık sık kopma olarak açtım

    Bilgilerinize.
  • Konu ile ilgili kimse dönüş yapacak mı ?Henüz hiç bir dönüş alamadım
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.