Arkadaşlar 2-3 ay önce normalde 1.1mb ile indirme yaptığım internetim 700kblara düştüğü için türk telekomu arayıp durumu iletmiştim. Hattınızda problem var arıza kaydı oluşturduk denildikten bir kaç saat sonra hızım 340 kblara düştü.Bu olay olduktan sonra 10-15 kere arıza kaydı açtırdım ve değişen hiçbir şey olmadı. İlgisizlikleri devam ediyor.Yapamıyorsanız ekip gönderin diyorum yok.Yeter artık hakikaten bıktım zaten fiber altyapısı olmadığı için işkence çektiğimiz yetmiyormuş gibi bir de bu başımıza geliyor.Yapabileceğim en fazla ne olabilir bu konu da beni aydınlatabilecek var mı ?
Telekom müdürlüğüne gidin durumu anlatın ekip göndermelerini isteyin. Müşteri hizmetleri ile olacak iş değil. Ekip gelip baksın ankastreden ölçüm alıp eve gelen hatta sıkıntı olup olmadığına bakarlar. Hız düşüklüğünün genel sebebi apartman içi kablolarının eski olması oluyor genelde.
Eğer ekip hattı yenilemezse elektrikçi çağırıp cat5 kablo çektirin.
Lakin Telekom da ilgilenmezse BTK sitesinden şikayet bildiriminde bulunun. Gelirler her türlü.