Herkese merhaba. 8 gün önce Turkcell hazır kart kullanırken türk telekom faturalıya geçiş yaptım . Yeni hat verdiler ama 8 gündür hattım açılmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda evraklar bize ulaşmadı bayiye gidin diyorlar. Bayiye gittiğimde ise evrakların gönderildiğini onlarla ilgili bir problem olmadığını söylüyorlar. Müşteri hizmetlerini her aradığımda aynı cevapları alıyorum. Ortada evrak olmadığı için iptal işlemi de yapılmıyor. Evrakların ulaşması normalde bu kadar uzun sürüyor mu onuda bilmiyorum. Açılması veya iptali için ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
Hattını başka bir yerden tekrar taşı neden direk faturalıya taşıdınız ki avantajlı tarife mi buldunuz ?
Taşıma işleminiz onaylandı diye ertesi gün mesaj geldi mi ?
Artık 1 buçuk 2 günde hat açılıyor
6 günü geçtiyse zaten işlem iptal olmuştur. Tekrar başvurun.
Akış açtır iptal etsinler, yoksa baya bi beklersin. Numaranı başka biryere de taşıyamazsın.
Turkcell'e taşırken böyle olmuştu.
Mh ile uğraşma twitter'dan yaz grnel merkezdekiler hallederler.
Bayiye gidip statü sorgulaması yaptırın, iptal olmuşsa bayiden başvurun. Olmadıysa iptal ettirin bayiden tekrar başvurun.
Eğer bayi iptal edemiyoruz derse, inanmayın. İptal edebiliyorlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme