Şimdi Ara

Türk Telekom altyapı yok sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba evde TürkNet kullanıyorum. Çevremdeki binalarda vdsl altyapı gözüküyor bizim binada adsl çıkıyor. Türk Telekomu arıyorum bölgenizde vdsl altyapı yok diyor. TürkNet altyapı gözükmediği için paket değişikliği yapamıyor. Hat değerlerim aşağıdaki gibi bu değerlerle vdsl alabilirmiyim saha dolabına 400 500m uzaktayım. Türk Telekom altyapı yok sorunu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Merhaba, bulunduğunuz adresin santral mesafesi 2416 metredir. Bu nedenle VDSL hizmetini desteklemiyor.
  • Siz o saha dolabına bağlı değilsiniz sanırım.
    Gerçi YAPA gibi duruyor hat ama emin olamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 3 Mart 2020; 22:50:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Yapa değil santrale 2500m uzak olsam bu hızlara ulaşılabilir mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Üstte size gönderdiğim linki inceleyin dilerseniz. Sorularınızın cevabı orada.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim inceledim. Dilekçe vermek dışında diğerlerini yaptım. Şuan yeni ameliyat oldum dışarı çıkamıyorum düzeldikten sonra dilekçe vereceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom 4.5G sorunu
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    YAPA olabilir yazma sebebim upload. TT tanımlarında 16/0.8 olarak geçer profil genelde.

    İlk ihtimal o zaman, size yakın olan dolaba bağlı değilsiniz. Devreyi bilmeden yorum yapmamız çok zor.
    Bina ankastresi üzerinde dolap kodu yazar. Bu dolap nerede? Kablo dolanarak mı geliyor? vs. vs. soruların cevaplarını bilmiyoruz.
    Ki sizin bağlı olduğunuz dolap kablo toplama dolabı mı(eski tip) yoksa dönüşüm dolabı mı?
    Kablo toplama dolaba ise ona dolap demeyelim zaten o işe yaramaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun, tamamdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Bazen dolapların üstündeki saha kodları silinebiliyor, nereye ait olduğu anlasılmıyor. Keçeli kalemle yazıyorlar genelde, kalıcı olmuyor o da maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, işlemlerinizi arka planda vdsl geçişini yaptım. Ancak ilerleme sağladığımda VDSL uyumlu port bulunmuyor. Port seçim ekranında port yok uyarısı ile de karşılaştım. Tekrar adsl olarak güncelledim. Mesafe yakın dahi olsa VDSL hizmeti alamazsınız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün btk üzerinden talep oluşturdum bugün şu şekilde cevap geldi.

    Sayın Adem T, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. 88255071 hizmet numaralı aboneliğinize ait söz konusu adreste Hipernet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda Hipernet ve Fibernet hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Çalışmaların 0.06.2020 tarihine kadar tamamlanması planlanmaktadır. Çağrı merkezi iletişim ekibimizce 04.03.2020 tarihinde 12:41’ de telefonla aranarak konuyla ilgili tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim.

    Paylaştığınız BTK kararına verilen yanıtta da VDSL altyapı olmadığı bilgisi verilmiştir. Çünkü ben birebir ilerlediğimde de VDSL kart olmadığı yanıtı ile karşılaştım. İlerleyen zamanlarda tekrar sorgulayabiliriz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Adsl olarak güncellenmişsiniz ama 8 Mbps e sabitlemişsiniz düzeltirseniz sevirinim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizi 16 Mbps'e kadar güncelledim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim kolay gelsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdmTkl A kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.