Merhaba forumdaşlar, Almış olduğum Apple Watch SE 2 Hücresel cihazımda Turk Telekom hattı hiçbir şekilde aktifleştiremedim. Saatin ilk kurulumunda bir şekilde Türk Telekom’un tek numara adresine yönlendirip abonelik yaptırmaya çalıştı fakat son adımda başarısız oldu tekrar deneyin gibi bir mesaj aldım, akabinde Apple Watch uygulamasının içerisinde Hücresel kısmında Türk Telekom görünüyor fakat ‘Bekliyor’ olarak duruyor. Müşteri hizmetlerini aradım bayiye sordum topu birbirlerine atıyorlar ve kesin bir sonuç yok, sonucu geçtim problemi bile analiz edemiyorlar. Bu problemi çözen birisi varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir. Saati sıfırladım, eşleştirmeyi sonlandırdım, hiçbir şey fark etmedi, ilk kurulumda yeni 1 saat kurarken gelen Türk telekom sayfasına hiçbir şekilde yönlendirmiyor. İlk kurulum sabit kalmış gibi hücresel kısmında ‘Bekliyor’ mesajı duruyor. Ve bu Turk Telekom hücresel planı silmeye çalıştığımda hiçbir şekilde silinmiyor. |
Bildirim