Şimdi Ara

Türk telekom çekmiyor arıza kaydı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evimde türk telekom hiç çekmiyor 1 sinyal alıyorum ve hızım 0.9 megabit
    Türk telekom çekmiyor arıza kaydı bugun işe gittim ve gelen mesaj bu bu iyileştirme ne zaman belli olur bilen varsa yardımcı olursa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Efcyln E kullanıcısına yanıt
    3G de durum nasıl

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Tek sinyal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde 2 gün içerisinde sonuçlanıyor, "O bölgeye ileri dönemlerde yatırım yapılacaktır" gibisinden bir mesaj atılıyor, taahhüt varsa cayma bedelini kontrol ediniz, yoksa eğer çeken bir operatöre geçiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zn_volkan -- 15 Nisan 2020; 14:54:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efcyln E kullanıcısına yanıt
    turkcelle taşı kurtul, şikayetle iki günde çözülecek iş değil, hele bu koronalı günlerde...
  • zn_volkan Z kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam 👌🏿

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    vodafone gecirmeyi dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yatırım sıfır. Çok birsey beklemek gerek. Şikayetlere dönüş yapılıyor ama bölgemizde bir yatırım planı yok denilip geçiliyor. Turkcell i deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efcyln E kullanıcısına yanıt
    Vodafone en kötüsü yağmurdan kaçarken doluya tutulma...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zn_volkan Z kullanıcısına yanıt
    9 senedir yatırım yapacak Türk Telekom bekliyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Okadar mı ya turkcell çok pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Ben senelerdir Vodafone kullanıyorum, bariz şekilde rahatsız edecek sıkıntı yaşamadım.

    Hatta bir yılbaşında (31 aralık günüydü) Şişli Cevahir AVM'den çıkarken konuşma esnasında hattım koptu. Sanırım içerdeki baz istasyonundan dışardaki baz istasyonuna geçerken bağlantı koptu. O kopan bağlantı sebebiyle bana hediye dakika verdiler.

    Herkes bilir, yılbaşı günlerinde alışveriş çılgınlığı olur, herkes birbirine hediye alır, alışveriş merkezlerinde yoğunluk olur.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    bu tarz bir kesinti, yoğunluk alakalı değil, dandik vodafone şebekesinin görüşmeyi bir bazdan bir baza aktaramaması yüzündendir, yoğunluk olan durumlarda arama başlatılırken call failed, arama başarısız, gibi bir hata verir yada çok uzun süre bekler ama aramayı bağlayamaz şebeke, ayrıca yılbaşı günü alışveriş konuları gsm şebekeleri için pek bir yoğunluk sayılmaz, gsm şebekesi yoğunluğu için 30-40 şehrin tek bir şehri aramaya çalışması gibi deprem-felaket durumları yoğunluk sayılır.

    ayrıca vodafone hala yapıyor mu bilmiyorum, bi dönem, vodafonedan vodafona görüşme kesilirse dediğiniz gibi ek süre hediye ediyordu, şebeke içi operatöre hiç bir maliyeti olmayan bir hediye, ayrıca bir çok kişinin paketleri bitmiyor, yanıyor bunlar dakika hediye ediyor, bi zahmet onuda yapsın yani...
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Merak ettiğim şeyler var;

    Ortalama kullanıcının aylık konuşma süresi ne kadar?

    Ortalama kullanıcının aylık internet kullanımı ne kadar?

    Bu soruların cevaplarına uygun tarife hangi operatörde var?
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    dostum beni aşan bir konu, gözlem ile cevaplanacak bir şey değil, genel istatistiksel bir veri ihtiyacın varsa btk raporlarına bakman lazım, kendi tercihin ile ilgili bir seçim yapacaksan, sitelerden tarifelere bakıp kendin karar vereceksin.
  • zn_volkan Z kullanıcısına yanıt
    Çekim sorunu varsa cayma bedeli ödemek zorunda değilsiniz. Hizmet kusuru nedeni ile yapılan taahhüt iptallerinde cayma bedeli alınamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ipli jeton kullanıcısına yanıt
    Taahhüt tüm şartlar altında karşılıklı olarak imzalanan bir anlaşmadır. Çekmiyor diye taahhüt bozulabileceğini de ilk kez sizden duyuyorum.
  • Öncelikle @ipli jeton kardeşimizin bilgilendirici mesajı için çok teşekkür ederim kendisine, mesajından sonra "ÇERÇEVE ve ABONELİK SÖZLEŞMESİ"ni indirdim okudum. Böyle bir madde var, Hatta kullanılamadığı zaman oluşan kesintilerde faturaya karşılık gelen kısmını iade alma hakkımız bile var, telekomdan kaynaklanan arızalar gibi devam eden maddeler var.

    Kestirip atınca basit görünüyor ama Ben Elaziz'de gayet iyi kullanabilirken Sinop'a tayin çıkınca çok kaliteli problemler yaşıyorum, istemeden operatör değişikliği yapmak mecburiyetindeyim. Şiddetli bir hışırtı ile görüşmeler kesiliyor, uzun görüşme yapamıyorum.

    Müşteri temsilcisine maddeyi okuduğumda 5-6 saniye sessizce bekledi, dilerseniz .com.tr'den dilekçe oluşturabilirsiniz gibi bir cevab verdi.

    Taahhüt imzaladığımız zaman şu evrakları okumayışımız var ya çok şey kaybettiriyor bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zn_volkan -- 11 Mayıs 2020; 8:23:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüketici kanunu Ayıplı Hizmet, madde 13- vd.
    https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 11 Mayıs 2020; 12:59:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.