Şimdi Ara

Türk Telekom'dan hat çekemye gelmediler nasıl iptal edebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 5 Ekim'de evraklarım Türknete ulaştı ama halen telekomdan gelip hat çekmediler..Forumdaki türknet yetkilisine mesaj attım daha sonra Türknet müşteri hizmetlerinden biri aradı..Telekom kaynaklı bir sıkıntı başvurunuzu yaptık sizi telefon veya sms ile haber vericez dediler tamam dedim.3-4 gün geçti yine gelen giden yok..(kutuyu kontrol ediyorum yeni hat çekilmemiş) Bugün telekomu aradım tanıdıklarım var abi dedim bu türknet için yeni hat çekilcekmiş kim ilgileniyor diye sordum ben öğreneyim döneyim dedi.Gerek beklediğim bu süreç gerek bağlantı yapıldıktan sonra kullanıcıların olumsuz dönüşleri beni şimdiden vazgeçirdi..Allah'tan yeni taşındım buraya türktelekom üyeliğim halen eski evim üzerinde aktif onu aldırmadım her ihtimale karşı.

    Bu süreçte nasıl iptal edebiliyoruz? Gelmesinler bağlantı felan yapmaya vazgeçtim ben.







  • Hattı zaten Turk Telekom çekecek. Kapatsanız da kapatmasanız da o evde kullanabilmek için TT'nin o hattı çekmesi lazım. Biz iki senedir hat bekliyoruz. :D
  • Benimkide 1 hafta önce bağlanmış ama eve gelen olmadı.Aradım 2 gün içinde geri aracağiz dediler aramadılar.Şikayetvara yazdım cevap vermediler.Bağlatırken telefonumun ve internet bağlantısının olmadığını belirttim.1 haftadır Türknete ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum.Bugünde aramazlarsa iptal etirmeye çalışacağım.Türk Telekom bayine gidip bağlatırım en azından muhatap var ve 3 gün içinde bağlıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Hattı zaten Turk Telekom çekecek. Kapatsanız da kapatmasanız da o evde kullanabilmek için TT'nin o hattı çekmesi lazım. Biz iki senedir hat bekliyoruz. :D

    Hat çekmekten kasıt ankastrede devre etiketleme sanırım.

    @Real Woods Sorun tt kaynaklı mı, turknet kaynaklı mı öğrenmenin yolu turknet'e "xDSL otomasyon sistemindeki aktivasyon iş emri numaramı istiyorum" şeklinde bir talep oluşturmanız. Böyle bir numara verebiliyorsa tt işinizi engelliyor, veremiyorsa turknet daha aktivasyon işleminize başlamamış demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone


    quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Hattı zaten Turk Telekom çekecek. Kapatsanız da kapatmasanız da o evde kullanabilmek için TT'nin o hattı çekmesi lazım. Biz iki senedir hat bekliyoruz. :D

    Hat çekmekten kasıt ankastrede devre etiketleme sanırım.

    @Real Woods Sorun tt kaynaklı mı, turknet kaynaklı mı öğrenmenin yolu turknet'e "xDSL otomasyon sistemindeki aktivasyon iş emri numaramı istiyorum" şeklinde bir talep oluşturmanız. Böyle bir numara verebiliyorsa tt işinizi engelliyor, veremiyorsa turknet daha aktivasyon işleminize başlamamış demektir.

    Türknet mesaj atti kulanci adi ve şifreyi.Eve gelip bağlamalari için Türknete ulaşmaya çaliştim ama ulaşamiyorum.Destekten yazdim 2 gün içinde ulaşacagiz aradim 2 gün içinde geri arayacağiz ama kimsenin aradiği yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Real Woods kullanıcısına yanıt
    Turknet'in ilk gönderdiği şifre "online işlem merkezi" giriş bilgileri, bunun aktivason ile alakası yok. Size "hizmetinizi kullanabilirsiniz" diye sms ve "xxxxadsl@turk.net" şeklinde bir kullanıcı adı gelmediyse aktivasyon yapılmamış demektir.

    Cahil müşteri hizmetlerinin vermediği önemli bir bilgiyi de vereyim, sıfırdan bağlantı yapıyorsanız tt elemanı bina girişinde isminizin yazdığı ucu açık kablo çifti bırakacak. Kendi müşterisi olmadığınız için arayıp haber vermeye tenezzül etmiyorlar. Kablo bağlama işi size ait (tt'nin diğer firmalar ile anlaşması bu şekilde, bağlamaya ek ücret istiyor), imzamdaki konudan yardım alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Ekim 2017; 13:12:53 >
  • Bende geçen hafta salı günü ilk olarak arayıp başvurumu iletmeme rağmen bugün itibari ile halen bir canlılık yok.Bende bugün arayıp iptal kaydı oluşturdum,sanırım türknet ile bağlantı yapmadan iptalini gerçekleştirenlerden biri de ben olacağım malesef.Benim canımı sıkın durum ise türknet'in müşteri ile iletişim tarafı.En son olarak belgeler ellerine ulaştıktan sonra''bağlantınızda bir problem oluştu en kısa sürede gidereceğiz'' şeklinde mesaj geldikten sonra ne çağrı merkezi üzerinden ne internet üzerinden açtığım destek kayıtlarından tarafıma bilgi verilmemesi.Arayıp güzelce söylüyorum ''bağlantı uzayabilir tamam anlıyorum ama ne gibi bir problem oluştuğuna dair ekipleriniz lütfen bana ulaşsın'' diyorum,şayet türktelekom kaynaklı ise zaten onunla ilgili de kendim gerekli işlemleri yapacağım ama yok.Sadece bir problem var denilip başka bişey denmiyor.

    Yanlış anlaşılmasın türknet berbattır vs demiyorum yeterki iyi olsun ki rekabet kullanıcıya yarasın ama türknet in müşteri ile iletişim kısmını çok daha geliştirmesi lazım bu konuda ttnetden bile kötü durumda malesef.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Hattı zaten Turk Telekom çekecek. Kapatsanız da kapatmasanız da o evde kullanabilmek için TT'nin o hattı çekmesi lazım. Biz iki senedir hat bekliyoruz. :D

    Kutuya adımızı felan yazıp yeni hat çıkartıyorlar ya ondan bahsediyorum..Öteki türlü hat daha önce çekilmiş zaten telekom tarafından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deadwood -- 20 Ekim 2017; 13:26:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Turknet'in ilk gönderdiği şifre "online işlem merkezi" giriş bilgileri, bunun aktivason ile alakası yok. Size "hizmetinizi kullanabilirsiniz" diye sms ve "xxxxadsl@turk.net" şeklinde bir kullanıcı adı gelmediyse aktivasyon yapılmamış demektir.

    Cahil müşteri hizmetlerinin vermediği önemli bir bilgiyi de vereyim, sıfırdan bağlantı yapıyorsanız tt elemanı bina girişinde isminizin yazdığı ucu açık kablo çifti bırakacak. Kendi müşterisi olmadığınız için arayıp haber vermeye tenezzül etmiyorlar. Kablo bağlama işi size ait (tt'nin diğer firmalar ile anlaşması bu şekilde, bağlamaya ek ücret istiyor), imzamdaki konudan yardım alabilirsiniz.

    Çok sağol.Türknete söylemedi arıcaz dedi.TürkTelekomda haber vermedi.Tam dediğin gibi olmuş Çooooooook sağol.




  • Dün telekomdan tanıdıklar sayesinde hattı çektirtik..Şimdi kutudan binaya bağlamaya geldi..Türknetin hattı aktif etmesinimi bekliyeyim yoksa direk bağlıyayımmı? Bizim kutu karışık binaya giden hattı bulmak zor olacak
  • Ayın 6 sında başvurumu yaptım 2 haftayı geçti hala etiketleme için gelecekler.13 ünde kayıt oluşturdum 2 iş gününde yapılacak denildi 9 gün oldu hala gelen giden arayan soran yok.En son perşembe günü aradım pazara kadar yaptınız yaptınız yoksa kapattırıyorum dedim.Umursamadılar gelmediler.Biraz önce aradım hizmet iptali için adım attım.Kapattırıyorum daha fazla uğraşamam.Allah belamı verseydi de arayıp başvuru yapmasaydım Türknete.
    Ayrıca başvururken 16 ya kadar alabilirsiniz denmişti.bende sorguladım doğruydu.Cuma günü aradığımda ise 100 mb hız alabilirsiniz dendi üstüne basa basa söyledim bana 16 dediniz şimdi niye 100 diyorsunuz.Ben modemi mi ona göre aldım dedim.Görün hizmeti bi kadar amatörlük olmaz arkadaş.

    TurkNetDestek nickli arkadaşa pm atıyorum zahmet edip bir cevap atmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arno.mdr -- 22 Ekim 2017; 19:38:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Real Woods kullanıcısına yanıt
    Bağlamaya kimse gelmez. Türknet de



    Aşağıya inip ankastre kutusuna bakman lazım.



    Orada bir çift kablo göreceksin üzerinde bir kağıt yapıştırılmış senin daire numaram yazıyor.



    Onu ankastrede kendi daire numarana baglayacaksin olay bitecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.