Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (184. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.904
Cevap
110
Favori
324.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telekomdan mükemmel fiber örnekleri ile karşılaştım sizlerin beğenisine sunayım Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patron12 -- 18 Kasım 2024; 10:47:22 >




  • Patron12 P kullanıcısına yanıt
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yok hocam. VDSL ile devam ediyoruz. Sokakta 15 bina var fiber olmayan bina benimle birlikte 4 tane. Saçma sapan bir durum.

  • Boromir kullanıcısına yanıt

    Sokaktaki binalar kentsel dönüşümle yeni yapılan binalar demişsiniz ya, sizin binanız yeni mi eski mi hocam? Yeni binaya mı fiber verilmedi yoksa eski binaya mı fiber vermek istemiyorlar?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Oturduğum bina 19 yıllık. O kadar eski bir bina olduğunu düşünmüyorum hocam açıkcası. Sokaktaki yeni binalara verilmiş FTTB olarak. Bize verilmeme sebebini henüz bilmiyorum. Cuma günü gittiğim zaman bunu da sorgulayacağım.

  • Boromir kullanıcısına yanıt

    Hocam açıkcası eski bina yeni bina farketmiyor. Forumdaki muhtelif konulara bakarsanız gecekondulara da ftth veriliyor örneğin. Burada şartlara göre hareket ediliyor, mesela bazen direk üzerinden ftth dağıtılıyor bazen binaların içerisine kutu konularak. Eskiden belki binan eski veremeyiz deniyordu ama son süreçlerde ben böyle bir şeyle karşılaşmadım. Zaten bunu diyen de yanlış bilgi vermiş oluyor. Zira müstakil evlere de ftth verilebiliyor.


    Siz yeni binalara fttb verilmis demissiniz ama günümüzde fttb de pek tercih edilmiyor. Ftth olmasın hocam? Eğer uygunluk olursa fotoğraf çekebilirseniz net anlamış oluruz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Dün akşam 2 binada zile basıp yönetici ile görüşmek istediğimi söyledim. Kapıyı bile açmadılar :D Görüşebilseydim derdimi anlatıp bir kutu araştırmasına girişicektim. Bina dışında herhangi birşey göremedim. Yarın tekrar diğer binalara soracağım. Bize ulaş sayfasında hem durumu anlatan bir şikayet kaydı bıraktım hem de sıradan bir mesaj atarak talebimi ilettim. Gelen cevap aşağıda;

    Bırakılan talep neticesinde gerekli inceleme yapılmıştır kontroller sonucunda Fiber hizmet talep ettiğiniz adreste fiber altyapı uygun olmadığı tespit edilmiş olup fiber altyapı uygun olması durumunda gerekli işlemler sağlanacaktır.


    :)

  • Boromir kullanıcısına yanıt

    İnşallah netice alırsınız hocam taleplerinizi işletmeciye iletmekte bir engel yok zaten.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Benim yaklaşık bir senedir internet sorunum var kısaca özet geçip fikir almak istiyorum. 100 mbit VDSL aboneliğim var bundan gelen hız ortalama 10-12 mbit. Defalarca şikayet ettim, kablo arızası var dediler ve sürekli bir tarih verip o tarihi geçiriyorlar sonra da şikayeti kapatıyorlar. Son olarak 10 Aralık'a kadar çözülecek dendi fakat biliyorum ki o tarih de pas geçecek. Bu süreç hemen hemen bir sene oldu. Btk dan yazınca da aynı şekilde 50-100 tl iade ederek şikayeti kapatıyorlar. Mahallede yaklaşık bir yıldır fiber var yan apartman karşı apartman hepsi faydalanıyor. Bizim apartmana üç ay önce fiber ankastre taktılar hiçbir gelişme yok. Bu durumda ne önerirsiniz? Şikayet işinden sonuç alamıyorum.


    Konum: İstanbul/Eyüpsultan


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadillakkk -- 25 Kasım 2024; 17:54:6 >




  • kadillakkk kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylasır mısınız?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bu şekilde mi hocam

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • kadillakkk kullanıcısına yanıt

    https://gigaspeed.com.tr/altyapi-sorgulama


    https://goknet.com.tr/internet-altyapi-sorgulama//


    Buralardan bakabilir misiniz adresinizde kaç megabit destekliyor?

  • hocam beni aradılar 2025 te yapılacak dediler bende geçen yılda 2024 de tamamlanacak dediniz artık seneye de 2026 olur dedim kadın sesini çıkarmadı ne diyorsunuz yaparlar mı ? beklemeliyim mi acaba ama geçen sene de ektiler

  • Mustafaaaxa01902 M kullanıcısına yanıt

    Yeni yıl bütçeleri belli olduğunda eğer 2025 içerisine dahil edeceklerse 2025 içerisinde yapılır. Çok anormal bir durum olursa 2026 ya kalır. İnşallah böyle durumlar yaşanmaz.


    Bir yıl içerisinde dört yatırım çeyreği var hocam. Buna göre hesaplayabilirsiniz.


    Siz talebinizi belirli aralıklarla iletebilirsiniz bunda bir mahsur yok hocam.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan adresinizi yazıp adsl/vdsl/ ftth talep ettiğinizi belirtebilirsiniz

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam normalde 80 MB destekliyordu fakat birkaç aydır altyapı yok yada hizmet verilememektedir gibi bir sonuç çıkıyor

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • kadillakkk kullanıcısına yanıt

    Adsl ve Vdsl de mi gözükmüyor? Komsu bir evi/isyerini deneyebilir misiniz?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bütün bina bu şekilde hocam

  • kadillakkk kullanıcısına yanıt

    Fiber kutuyu koydukları için komple abonelik alımını kapatmışlar. Sizin bağlantısı yapılan fiber kutusunun fotoğrafını bizimle paylaşma şansınız nedir acaba daha net konuşabiliriz o zaman.

  • Konu hakkında ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabilmesi de mümkün olmakla birlikte; tüketici hakem heyeti veya yargı sürecinin işletilmesi durumunda, süreç sonunda tesis edilen kararın ifası başvurucu ve başvurulan taraflarca genel hukuk hükümleri kapsamında gerçekleştirilmekte olup, kararın ifası hususundaki taleplerin ifaya yükümlü olan ilgili muhataba (şirket) yöneltilmesi gerekmektedir. Konunun yargıya intikali akabinde tesis edilen kararın ifası hususunda Kurumumuzun görev ve yetkisi bulunmamaktadır.


    Ayrıca, bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılması ile başvuruların ilave yazışmaya ihtiyaç olmaksızın doğrudan ilgili muhatabı tarafından ivedilikle işleme alınarak sonuçlandırılması kapsamında, sonraki tüketici şikâyeti başvurularının tüketici tarafından hizmet alınan işletmecinin internet sitesinde yer alan ve şikâyetler/işletmeci cevaplarının Kurumumuza iletildiği "Tüketici Şikâyetleri" bölümünden yapılması halinde, başvurular daha etkin ve hızlı sonuçlandırılacaktır.


    Bilgilerinize sunulur.

    ne demek bu acaba ?





  • kdk ya başvursam işe yararmı acaba yada önceki konu da gördüm şuan hakem heyetine mi yazmam gerekiyor

  • 
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.