Bildirim
Türk Telekom Faturalıda 15GB 35TL (39TL Oldu) Tarifesi Kullananlar Kulübü (14. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Az önce Türk Telekom'dan taahhüdü 12 ay boyunca mevcut fiyattan %15 indirimle yenileme teklifi geldi ve tabii ki kabul ettim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam 555 555 15 00 numarasından mı geldi?quote:
Orijinalden alıntı: recebim59
Az önce Türk Telekom'dan taahhüdü 12 ay boyunca mevcut fiyattan %15 indirimle yenileme teklifi geldi ve tabii ki kabul ettim.
Beni de aradılar lakin türk telekomun böyle bir numarası yokmuş. Ben şüphelendim kabul etmedim. Zaten böyle bir şey olsa telesekreter yerine normal bi insan arardı bence
Edit: numaramın belirsiz kişilerle neden paylaşıldığını öğrenmek için yeniden aradığımda %15 indirimi doğruladılar
12 fatura dönemi boyunca aynı tarife %15 indirimli kullanılmaya devam edilecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEAME -- 1 Temmuz 2019; 16:46:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taahhutte kaçıncı aydasın? 35TL üzerinden bir indirim daha olacagini sanmiyorum,taahhudu biten aboneye eski aboneye sunulan taahhutlu fiyat uzerinden %15 indirim teklif ediliyor buna dikkat edin. Taahhudu biten abone 45 TL'den taahhut uzatabiliyor ve 45 TL'ye %15 indirim uygulanıyor taahhut yenileniyor.quote:
Orijinalden alıntı: recebim59
Az önce Türk Telekom'dan taahhüdü 12 ay boyunca mevcut fiyattan %15 indirimle yenileme teklifi geldi ve tabii ki kabul ettim.
Senin durumun bu şekildedir kesin demiyorum ama bu detaya dikkat edilsin mhizmetlerinden telefonda indirimle birlikte ayda kaç TL fatura gelecegi bizzat rakam söylenerek teyit ettirilsin.
Turk Telekomda aynı şekilde teklif sunulup faturası yuksek gelenler oldu,siz yanlış anlamışsınız denmiş ama BTK'ya itirazlar ve uzun süreçler sonunda ancak BTK istegiyle konuşma kayitlarinin dinlenmesi sonucunda iadeler yapıldı. Mutlaka musteri hizmetlerine indirim ile kaç tl fatura yansiyacagini bizzat soylettirin. Bizzat ben de yaşadım önceki yıllarda. %25 indirim veriyoruz dediler ama zaten şuan taahhutlu kullandigim fiyat uzerinden degil taahhut bitince eski aboneye taahhut uzerinden indirimmiş. İtiraz ettim,ses kaydi var dedim,mhizmetleri yanlış bilgilendirmiş deyip geçiştirdiler ben de anne kizlik soyadini yanlis verip numara tasima blöfü yaptım,%40 indirim teklif ettiler ve taktik işe yaradı. Yoksa %25'den fazla vermiyorlardı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 1 Temmuz 2019; 18:47:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam ben de uzattım taahhüdü. Lakin söylediğiniz gibi bir hile hurda çevirecekleri aklıma gelmedi. Benim taahhüt gelecek ay bitiyor.quote:
Orijinalden alıntı: Emekli Komutan
Taahhutte kaçıncı aydasın? 35TL üzerinden bir indirim daha olacagini sanmiyorum,taahhudu biten aboneye eski aboneye sunulan taahhutlu fiyat uzerinden %15 indirim teklif ediliyor buna dikkat edin. Taahhudu biten abone 45 TL'den taahhut uzatabiliyor ve 45 TL'ye %15 indirim uygulanıyor taahhut yenileniyor.
Senin durumun bu şekildedir kesin demiyorum ama bu detaya dikkat edilsin mhizmetlerinden telefonda indirimle birlikte ayda kaç TL fatura gelecegi bizzat rakam söylenerek teyit ettirilsin.
Turk Telekomda aynı şekilde teklif sunulup faturası yuksek gelenler oldu,siz yanlış anlamışsınız denmiş ama BTK'ya itirazlar ve uzun süreçler sonunda ancak BTK istegiyle konuşma kayitlarinin dinlenmesi sonucunda iadeler yapıldı. Mutlaka musteri hizmetlerine indirim ile kaç tl fatura yansiyacagini bizzat soylettirin. Bizzat ben de yaşadım önceki yıllarda. %25 indirim veriyoruz dediler ama zaten şuan taahhutlu kullandigim fiyat uzerinden degil taahhut bitince eski aboneye taahhut uzerinden indirimmiş. İtiraz ettim,ses kaydi var dedim,mhizmetleri yanlış bilgilendirmiş deyip geçiştirdiler ben de anne kizlik soyadini yanlis verip numara tasima blöfü yaptım,%40 indirim teklif ettiler ve taktik işe yaradı. Yoksa %25'den fazla vermiyorlardı.
Alıntıları Göster
Yine de dediğiniz gibi 45 liradan hesaplansa 38,25 e denk geliyor. Diğer operatörlerle karşılaştırınca yine uygun geldi bana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu konunun 1.sayfasındaki 2.yazımda Turk Telelomdan arayıp teklif sunan numaraları,yani Turk Telekom numaralarını yazdım.
0555 555 1 500 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine ait bir numara. Daha çok teklif bölümü ve şikayet çözüm bölümü kullanıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O numara kampanya ve destek biriminin numarası. Genelden twitter'dan destek istendiğinde 1500'dan arıyorlar. Birde normal numaralardan arıyorlar (belli bi numara değil) onlarda genel merkezde ki yetkililerin numarası. Onlarda indirim vs. tanımlıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet mesajı editledim arkadaşlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konunun ilk sayfasında 2.yazımda sebebini ve çözümünü yazdım. Uygula 2 saat sonra düzelir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ilk türktelekoma geçtiimde bende bu kampanyadan yararlandım 35 tl 15 gb filan lakin şimdi 20 gb 80 tl ödüyorum ve vodofona geçmeyi düşünüyorum tahattum bitmesine az kaldı -
Bu kampanya devam ediyor mu hala?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell Lifecell Sarı Günler 15GB 59TL kampanyasını degerlendiriniz derim. Turkcell hediye araçları sistemiyle ilk ay ayda en az +40 hediye internet,sonraki aylar en az +5GB hediye internet gelir. Hepsi ücretsiz hepsi Turkcell kampanyası.
Şu yazımda ve diger sayfalarda kampanyayı,içerigini ve turkcell hediye internet sistemini anlattım.
>>https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=138849717
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4.5G pasife geçmiş olabilir,onu kontrol ediniz online işlemlerden,pasifse aktif yapınız.quote:
Orijinalden alıntı: Dis3c
Bu mesaj silindi.
4.5G Hazir yazıp 5555'e gönderiniz .
Sonra *100# yaparak internet ayar mesajini alip kurunuz. Sonra telefonu kapatip açınız,1 saat içinde normale döner.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, iyi niyetle yardımcı olmak için yazıyorsunuz, ben öyle görüyorum. Teşekkürler. Yalnız bunlar iyi niyetli değil. Bu dediklerinizi ben yaptım. 4.5g aktif. Çünkü arada çekiyor. O da çekip çekmemek arasında. Mesaj ile internet ayarlarında ise Telekom internet bağlantısı geliyor ve internet bağlantısı iptal oluyor. Bendeki ise Avea İnternet bağlantısı. Bu bakımdan bakacak olursak tarife ile kaliteli hizmeti, sınıflandırma yapmışlar. 3. Sınıf internet bağlantısı kullandığımı düşünüyorum. Siz sanırım telekomünikasyon üzerine iş yapıyorsunuz? Bilginize şüphe yok. Lakin bir de kağıt üzerinde olmayan kuralları var bu ülkenin firmaları ve bireylerinin. Sanki bu tarife ile müşteri çekip, mobbing çalışması yapılıyor. Buradan bunalıp prime tarifelere geçilsin mantığı var gibi geliyor. Ben geçmişte buradan böyle ucuz bir tarife kullandım ama bitiminde ise prime tarifelere zorunlu geçiştirme yaptılar. Gelen haklar arttı ama fatura da iki katı artmıştı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Birader senin durum ayrı. Sizi ayrı tutuyorum.
Ben bu forumda faturaliya gecince 4.5G interneti giden bir sürü kişiye hem özelden hem forumdan bu dediklerimi yaptiriyorum aylardir ve düzeliyor. Bu normal bir durum,faturasizdan faturaliya gectiginde ilk 2 saat ayarlar default olur. Malesef mhizmetleri bazen bunu soyluyor bazen soylemiyor. İnsanlar magdur olmasin kisa surede normale dönsün diye yardimci oluyorum. 100 kişiden 2 yada 3 kişinin düzelmedigi oluyor. Forumda bir sürü örnegi var. Bu normal bir süreç.
Sizin telefonunuz elimde olsa ihtimalleri tek tek inceleyerek sorunu tespit edecegimden eminim.
Forumda çok şey gördük şahit olduk. Kimisinim simkarti sorunlu çıktı,degistirince duzeldi,kimisinin telefonu uyumsyzdu,kimisinin evinde Turk Telekom gercekten cekmiyordu. Biz burada yardimci olarak baz istasyonu kurulmasini da sagladik.Çok kalabalik olan bir üniversite KYK yurdunda Turk Telekom iyi çekmedigini tespit ettik mesela,ben mail attırdım,2 hafta sonra baz istasyonu kurulmuş mail üzerine. Çocuk burada teşekkür etti anlattı. Turk Telekom da kendisine teşekkûr etmiş sorunu bildirdigi için. Burada zaman gecirmek icin takılmıyorum,zamanım yoğun geciyor zaten.
Sundugum çözümlerden bir sürü kişi yararlanıyor teşekkür ediyor. Ben ne yaptigimin farkindayim. Siz de işe yaramayabilir ama tekrar yazıyorum,faturasızdan faturaliya geçince 4.5G sorunu normal bir süreç ve dediklerim yapilirsa birkaç saat erken düzelir,yada düzelmesi beklenerek bir zaman sonra düzelir. Son 2 haftada forumdan en az 20 kişi bu tarifeye geçti,özelden yazmayın desem de herkes özelimde,hergün bir çok kisiyle yazışıyorum özelden. Adam geliyor özelden soruyor,ne yapayım okumamış gibi mi yapayım. Cevap yazıp anlatıyorum. Sonra tesekkurler oldu düzeldi yazıyor. Bizzat yaşıyoruz süreci.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 2 Temmuz 2019; 14:28:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Selamlar. Benim herhangi bir taahhüdüm bulunmuyor. Yaz festivali 8 gb taahhüdüm bir kaç ay önce bitti. Çok pahalı teklifler aldım hep ve kabul etmedim. Fakat faturalarım da çok pahalı geliyor, 65 gibi. Bana 12gb prime eksper 65 teklif edip duruyorlar ama zaten sitede de aynı bu. Yani bir teklif değil. Konuşuyoruz ne dediysem bir sonuç alamadım. 15 gb makul bir fiyatla bunlarla nasıl anlaşma yapabilirim acaba? -
Acele Turkcell faturali yada faturasız bir tarife-pakete numaranizi tasiyiniz. Daha fazla zaman kaybetmeyin. Profilimde imzamda Turkcell tavsiyeleri konusu var,açın okuyun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X