Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU (643. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
13.260
Cevap
127
Favori
737.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 641642643644645
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bcakirr B kullanıcısına yanıt
    Hocam onlar dolandırıcı. Üçüncü port beşinci port diye bir şey yok. Beni de çokça arıyorlar. Dolandırıcı olduğunuzu biliyorum dediğimde de atarlanıyorlar :d

    Geçen yine 850li bir numara aradı. İnternetiniz şöyle böyle hızınızı ücretsiz yükseltelim vs dedi. Ben de "dolandırıcı olduğunuzu biliyorum muhabbet olsun diye açtım" dedim. Kız bir atarlandı bana! "Dolandırıcıyız öyle miii? Siz kendinize başka eğlenceler bulun biz işimizi yapıyoruz" deyip suratıma kapattı. Ama cırtlak sesiyle bağırınca kulağım gitti hocam :p Sizce müşteri temsilcisi böyle cırlayıp suratınıza kapatabilir mi?

    Siz de tongaya düşmeyin. Kullandığınız sağlayıcının telefonu haricinde 850li bir numara arıyorsa engelleyin gitsin. Gerçi engelle engelle bitmiyor ş.refsizler. BTK'nın bir el atması lazım ama kimden ne bekliyorsak biz de...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dejuf D kullanıcısına yanıt
    Evet doğrudur dolandırıcı piyasada çok başa çıkmak çok zor bitmiyorlar bir türlü … ama benim anlamadığım olay turktelekom kendi sitesinden başvuru yapıyorum bana dsmart bağlatıyor turktelekom ve bunu turktelekomu aradığımda teyitliyor anlamadığım olay bu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bcakirr B kullanıcısına yanıt
    Yılmaz Erdoğan misali hocam. Organize işler bunlar, başımıza işler bunlar...

    Web sitesinden iletişime geçtiğinizde bilgileriniz anında satılıyor. Veya dolandırıcılar da eş zamanlı olarak görüntülüyor olabilir. Bir web sitesine girince aşağıda küçücük beliren o çerezler kısmında muhtemelen belirtiliyordur da hangimiz okuyoruz ki? İzin ver deyip doğrudan geçiyoruz. Ha, öyle olmasa bile dediğim gibi bilgilerimiz anında satılıyor. Sonrası da malum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hiç bir sözleşme imzalamadım yada onay vermedim bugün dsmartnet kullanıcı adım ve sifrem geldi sapıtmış cidden bunlar yaa 😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bcakirr B kullanıcısına yanıt

    D-Smart'ın avukatlığını falan yapmaya çalışmıyorum ama onlarda şöyle bir durum söz konusu (daha önce sadece D-Smart'a neyin nasıl olduğunu anlamak için telefon açtığımda öğrendiğim...): İnternet için T. Telekom'la tamamen aynı tarifeleri uyguluyorlarmış. Sadece TV + internet için (yeni abonelik veya mevcut TV aboneliğine ek olarak internet alındığında) iki hizmetin toplamından bir miktar indirim yapıyorlar. Şimdi rakamlar aklımda kalmadı ama öyle aman aman denilecek bir indirim değildi.

  • mafaky kullanıcısına yanıt
    Ben kullanmadığım hiçbir sağlayıcıyı kötülemem yada yorum yapmam belki dsmartnet çok iyidir belli dsmartnet alacagım ucuz gelecek vs oda belli değil benim anlatmak istediğim ben türktelekom ile telefonda görüştüm benim adresime ne bağlayabiliriz altyapı neyi destekler dedim konustum bana dsmartneti önerdi ve onu bağlamaya çalışıyorlar ve adına aldanmayın tamamen biziz diyorlar benim aklımın almadığı kısım bu..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, Turktelekom altta resimde görünen kutuyu binanın altına takmış, hali hazırda 100 mbps vdsl kullanıyorum, bu kutu eve kadar fiber çekilecek anlamına mı geliyor ?

    TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ykk07 Y kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, bu kutudan eve kadar fiber kablo çekilecek. Hayırlı olsun :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dejuf D kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, 4 5 kere başvuruda bulunmuştum ise yaramış o zaman :) inşallah bir an önce tamamlarlar işlemleri o zaman,

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ykk07 Y kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
    Her gün altyapı sorgulaması yapın, yakında aktifleşir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bcakirr B kullanıcısına yanıt

    Olağan durumda T.Telekom'un size başka hiçbir alternatif operatör "tavsiye etmemesi" lazım. Zira, D-Smart hariç diğer alternatif operatörler, yani T.Telekom altyapısı altında hizmet verenler, benzer tarifelerde T.Telekom'a göre daha ucuz fiyatlar veriyorlar. Ha, bir sıkıntı (arıza vb.) oluştuğunda "T.Telekom bunlar kanalıyla gelen talep veya ihbarları hemen halletmiyor, kendi abonelerine ise hemen hizmet veriyor" tarzında söylemler de var. Sizde anlaşılması/izahı biraz zor bir durum olmuş.


    (Haklı) şüphenizi gidermek için T.Telekom MH ile değişik zamanlarda birkaç kere görüşünüz; bakalım yine size bir D-Smart önerisi gelecek mi?


    Ancak şunu peşinen biliniz ki, T.Telekom altyapısı altında hizmet veren D-Smart dahil tüm alternatif operatörlerin abonelik alma ve fatura tahsil etme dışında fazlaca bir fonksiyonları yok!... Bazılarının bazı noktalarda kendi yurtiçi/yurtdışı sunucuları var ama hepsinin değil. Bir arıza durumunda T.Telekom'a ihbarda bulunuyorlar, işi sonuçta T.Telekom hallediyor. Eğer Fibernet/G-PON FTTH abonesi oluyorsanız da yerinizde fiber hat sonlandırmasını yine T.Telekom yapıyor; ONT cihazını + Fiber modemi de yine T.Telekom gelip takıyor.





  • Arkadaşlar TT taahhüt'um 1 aya bitiyor 50mbps+tel 143tl veriyorum. Şimdi tt app'den baktığımda bana 100mbps 152tl+tel toplam 175tl teklif ediyor. Altyapı olarak maximum 86mbps alabiliyorum ve ev telefonunu kullanmıyorum. Ne yapmami tavsiye edersiniz, tt de kalayım mi yoksa etrafa bakayım mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT Sitesinden bakmayın, bir de TT MH ile (444 0 375) ile konuşun, belki daha iyice fiyat alabilirsiniz. Yakınsanız bağlı olduğunuz Telekom Md'deki Müşteri temsilcisi ile yüz yüze pazarlık tavsiye ederim.


    FiberNet/G-PON (FTTH) kullansaydınız alternatif operatörlere mutlaka bakının derdim ama VDSL'de olduğunuzdan teknik bir sıkıntı çıktığında alternatif operatörlerde bu sıkıntının her zaman çok kısa sürede giderilmesi mümkün olmayabiliyor.

  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam size de eve kadar fiber altyapı çekilmiş. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 gün önce Kablonetten Türk Telekom 50 mbps vdsl e geçtim. Ancak evde kullandığım modem (Airties5650) 2.4 ghz olmasınsan dolayı 50 mbps hız alamamaktayım. İkinci el sitelerinden uygun fiyatlı 100-200 tl arasında modemlere bakıyorum ancak zte 168a modem ilgimi çekti. Bu modeli tavsiye eder misiniz? En azından Netmaster modeme göre daha iyi performans verir mi?
    Teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bertan1907 -- 21 Kasım 2021; 0:43:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt

    Takılan bu kutu kesinlikle OFDK denilen, bina içi fiber sonlandırma ve dağıtım kutusu; yani binanız FTTH altyapıya hazırlanmış durumda. Ancak size önce kablo çeken, sonra da bu kutuyu takan kim? T. Telekom, Superonline, Turk.Net???


    Eğer kablo ve kutu Turk.Net ise, o zaman sadece Turk.Net'den 1 Gbps internet hizmeti almanız mümkün. Ancak T.Telekom veya Superonline'da henüz bu kadar yüksek bir tarife yok...


    Kapağı açık kutunun içindeki etiketi ve/veya kutunun kapağının dışında olan bir diğer etiket varsa, konuyu açıklığa kavuşturmakta faydalı olur.


    Ancak şuna dikkati çekeyim: Kutuya sadece bina dışından bir fiber hat geliyor, ancak bina içindeki dairelere çekilecek (her daireye tek tek çekilecek) OBK denilen ince fiber kablolar henüz çekilmemiş. Yani TFTTH altyapı henüz tamamlanmış değil.


    Kutuyu takanlar T.Telekom ise bazen kendileri gelip bu kabloları çekiyorlar, bazen aboneye siz çektirin diye kablo bırakıp gidiyorlar. Turk.Net & Superonline bildiğim kadarıyla kendileri çekiyor. Bu OBK'lar hassas, bükmeye, kıvırmaya, 60 dereceden fazla açı yapmaya elverişli olmayan kablolar. Bilginiz ve peşinen haberiniz olsun.





  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt

    Müracaatınızı, T.Telekom Sitesinden On-Line veya Türk Telekom MH'dan (44 0 375) ya da bağlı bulunduğunuz T.Telekom Bölge Md'lüğünden yapabilirsiniz. BTK, Cimer falan uğraşmaya gerek yok.


    Eğer binanızda aynı anda birkaç kişi daha eşzamanlı başvurursa bu daha etkin olur. Binanızın kaç daireli olduğunu, ne kadar yeni ya da eski olduğunu bilemiyorum. Genelde eski binalarda, dairelere giden bakır kabloların geçtiği kanallardan OBK geçiremiyorlar zira OBK'lar hassas kablolar. İçeriden kırılma olasılıkları yüksek. Bu nedenle eski binalarda dairelere OBK haricen, plastik kablo kanalları içine gizlenerek çekiliyor (yani abonenin çektirmesini istiyorlar) ama bunun için yeterli OBK da fazlasıyla veriliyor.


    Size verilecek Fiber Modem'e 2 hat sabit ev telefonu da dairenize gelen OBK üzerinden tanımlanıyor ve artık bakır altyapıyla işiniz bitiyor.


    Ancak dikkat: FTTH altyapı getirdikleri binaya artık burada oturan ya da gelecekte gelip oturacak kişiler bakır altyapı üzerinden kesinlikle yeni bir ADSL/VDSL aboneliği hatta sabit telefon hattı (PSTN) alamıyorlar; herşey fiber üzerinden kullanılmak durumunda. Bakır altyapı üzerinden çalışan aboneliklere şimdilik dokunulmuyor.





  • Yeni taşınacağım ev için Türk Telekom Fiber 100Mbps pakete başvurdum. Bugün ben yokken kuruluma gelmişler, bina içerisinde fiber kutu var fakat takılan modem VDSL modem eski tip Rj11 jack ile modeme kablo giriyor, modem markası tp-link VC220-G2u, müşteri hizmetlerini aradım bina içerisine kadar fiberle geldiğini ordan sonra VDSL olarak dağıtıldığını söyledi. Böyle bir uygulama hakkında bilgisi olan, bu şekilde kullanan var mı?

  • Erdem kullanıcısına yanıt
    Altyapınız VDSL hocam. Fiber kablonun binaya kadar gelip T11 kabin üzerinden dairelere dağıtıldığı sistem uygulanıyor. Binanızın bodrum/zemin katına inerseniz fotoğraflardaki gibi bir kabin göreceksiniz. Bu kabin T11 olarak geçiyor ve VDSL hizmeti veriyor. TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU TÜRK TELEKOM FİBERNET/HİPERNET - ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejuf -- 22 Kasım 2021; 20:20:31 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    Yanıt için çok teşekkür ederim. Evet, binanın altında buna benzer bir kutu var. Kutuya Fiber İnternet yazıp eve VDSL çıkarmak büyük başarı. Uzun yıllardır Türk Telekom ile yolum kesişmemişti keyfim yerindeydi, dakika 1 gol 1 oldu benim için bu. Başvuru esnasında fiber internet olarak altını çizerek söyledim, müşteri hizmetleri bu durumdan bahsetse bir değerlendirip öyle tamamlardım başvurumu. Hız olarak bir sorun yok şimdilik hız testlerinde 95+ sonuç veriyor ama henüz eve taşınmadığım için uzun süreli kullanımı test edemedim. Bakalım başımıza bir macera gelmez umarım.

  • 
Sayfa: önceki 641642643644645
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.