Şimdi Ara

Türk Telekom İle Girdiğim Savaşı Kazandım (Sabit Hız Sorunu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni evimizi güç bela internet bağlatmıştık. Konusu buradahttps://forum.donanimhaber.com/300-liraya-hipernet-hatti-cektirdik--126160210

    Ama her şey yeni başlıyordu. Sabit olmayan bir hızım vardı. 35 mbps'e kadar hiperner paketini kullanıyordum. Hızım belirli saatlerde yüksek, belirli saatlerde düşüktü. Örneğin akşam yoğun saatlerde hızım 5 mbps oluyor, 10 mbps oluyor. Gece 32 mbps oluyordu. Bu durum benim canımı çok sıkmıştı.

    Bana gönderilen modemi (zyxel 3312 b10b) tekrar yetkilisi servise gönderdim ve bana 3 gün sonra yeni bir modem gönderdiler. Dedim tamam sorun modemde. Kesin sorunlu modem göndermişler ve hatayı fark edince yeni bir modem gönderdiler. Ama hayır! Sorunun modemle bir ilgili yok. Sabit hız sorunum hala vardı.

    Küçük bir ihtimalde olsa bilgisayarda sorun vardır diyerek format attım. (virüs vs.) Ama hayır! Sorun bilgisayarda da değil.

    Artık sorunun bende olmadığını anladım. Tam 3 aydır bu sorunla uğraşıyordum. Defalarca Türk Telekom online işlem merkezinden şikayet yaptım, defalarca btk dan şikayet yaptım. Yalova Türk Telekom müdürlüğü beni aradı. Bursa Türk Telekom müdürlüğü defalarca beni aradı. AMA VERİLEN CEVAPLAR HEP AYNIYDI. UZUN LAFIN KISASI TÜRK TELEKOM KAYNAKLI BİR SORUN GÖRÜNMÜYOR DEDİLER.

    Bu beni daha çok delirtiyordu. Eve Türk Telekom servis ekipleri gelip bina içi kabloları bakmıştı. Sorun yok dediler. Yani bunların hepsi 3 ay içinde olan şeyler.

    Neyse devam edelim. Biraz doluyum kusura bakmayın. Şikayetlerimin ardı arkası kesilmezken eve yine ekipler geldi. Ben işte olduğum için ilgilenemedim ekiplerle ve gelip " sizin ethernet kablosu arızalı ondan hız düşüklüğü oluyor " deyip gitmiş. Eve gelince çılgına döndüm. Dedim ne alaka? Neyse yeni bir kablo taktım ve baktım sorunum hala devam ediyor. Alakası olacağını zannetmiyordum ama yinede denedim.

    Artık eve gelince sadece hız testi yapıp sinirleniyordum.

    Ne Müşteri Hizmetlerinde oturanlar bir cacık biliyor. Ne eve gelenler.

    En son yine şikayet yağdırdım. Ne olduysa 13/08.2017 tarihinde Bursa Türk Telekom müdürlüğünden bir beyefendi aradı. Evet dedi bölgenizde bir sorun tespit ediyorum ve en kısa zaman içinde ekipleri gönderip sorununuzu düzelteceğim dedi.

    İşte aradığım cevap. Sorun O GEREKSİZ ALTYAPIDAN OLDUĞUNU KABUL ETTİLER.

    15.08.2017 tarihinde yine Bursa Türk Telekom müdürlüğü aradı ve sorunuzun giderildi dedi. Bana şöyle bir mail geldi:

    Yapılan çalışmalar neticesinde; internet erişim hızınızda yaşanılan sorun giderilmiştir....

    Yani beni 3 aydır uğraştırdılar ama sorunu sonunda çözdüler. Rezalet altyapılarına sonunda baktılar. Ne yaptılar bilmiyorum. Müşteri hizmetleri de bir şey demiyor. Dedim madem sorun sizden kaynaklı neden uğraştırdınız? Cevap yok. Kem küm.

    Her akşam hızım 5 mbps falan oluyordu. Hafta sonu da gündüzler sorun oluyordu. Hep sorundu.

    Ama iki akşamdır nazar değmesin hızım çok iyi. Sabit çakılı bir durumda.

    Yani arkadaşlar her şey bunların elinde. Hiç çekinmeyin verin ayarı. Gece benim hızım 32 mbps olup, gündüz ve akşam olmuyorsa bu Türk Telekomun sorunu. Ama ben bunu 3 ayda zor anlatabildim.

    Ben verdiğim paranın karşılığını almam lazım. Alamıyorsam hiçbir anlamı yok. 2017 yılında sabit bir hız alamıyorsam yazık. Kafanızı şişirdim.

    Türk Telekom İle Girdiğim Savaşı Kazandım (Sabit Hız Sorunu)

    Türk Telekom İle Girdiğim Savaşı Kazandım (Sabit Hız Sorunu)







  • Hat 50 mb alır ayrıca o modem çok dandik bir modem her türlü sorun yaratıyor.

    Türk Telekom'da tanıdığınız yoksa internetiniz bile kötüleşebilir veya bir an ansızın Vdsl'den , Adsl'ye kafalarına göre geçişiniz yapılır ve Vdsl kartınızı başkasına takabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Hat 50 mb alır ayrıca o modem çok dandik bir modem her türlü sorun yaratıyor.

    Türk Telekom'da tanıdığınız yoksa internetiniz bile kötüleşebilir veya bir an ansızın Vdsl'den , Adsl'ye kafalarına göre geçişiniz yapılır ve Vdsl kartınızı başkasına takabilirler.

    Bunlardan her şey beklenir ama öyle bir şey yapamazlar. Topa tutarım onları. Modem şimdilik çok iyi. Hiçbir sorunu yok. Ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilinmez :) hayırlısı diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nerden saldıracağini bildikten sonra savaşı kazanıyorsun bende saldırdım kazandım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkaninn59

    nerden saldıracağini bildikten sonra savaşı kazanıyorsun bende saldırdım kazandım

    Aynen öyle. Mühim olan bunları boş bırakmamak. Ama maalesef kullanıcıların daha hız testinden bile haberi yok.

    Doğal olarak yoğun şikayet gelmiyor. Bölgede altyapı yetersizliği mevcut. Ama yoğun şikayet gelmeyince ilgilenmiyorlar. Bizim insanların bu işlerden haberi bile yok. İnternet yavaş veyahut değil bakan yok.

    Hal böyle olunca 3 ay beklemek zorunda kaldım. Tekrar sorun olması halinde bu sefer b planına geçeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YOURMOVE -- 18 Ağustos 2017; 16:36:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu yaşıyordum bugün, modemin kanalını ve frekansını değiştirince düzeldi
  • Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Bende Bursa bölgesindeyim. Ne olur ne olmaz. Sizi arayan o beyefendinin adı ve telefonu sende varsa özelden yazabilir misin. Bence senin sorunu da routing yolunu veya hattı başka bir boş porta alarak çözdüler, benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Bende Bursa bölgesindeyim. Ne olur ne olmaz. Sizi arayan o beyefendinin adı ve telefonu sende varsa özelden yazabilir misin. Bence senin sorunu da routing yolunu veya hattı başka bir boş porta alarak çözdüler, benden söylemesi.

    Teşekkür ediyorum hocam. Telefon numarasını kayıt etmedim. Ama son arayanlarda bulursam pm atarım. Çünkü işi o adam çözdü. Allah razı olsun.



    Madem bu kadar basit bir şeydi niye beni aylarca beklettiler? İşi bilen adam hemen olayı çözüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOURMOVE


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Bende Bursa bölgesindeyim. Ne olur ne olmaz. Sizi arayan o beyefendinin adı ve telefonu sende varsa özelden yazabilir misin. Bence senin sorunu da routing yolunu veya hattı başka bir boş porta alarak çözdüler, benden söylemesi.

    Teşekkür ediyorum hocam. Telefon numarasını kayıt etmedim. Ama son arayanlarda bulursam pm atarım. Çünkü işi o adam çözdü. Allah razı olsun.



    Madem bu kadar basit bir şeydi niye beni aylarca beklettiler? İşi bilen adam hemen olayı çözüyor.

    Son sorduğun sorunun cevabı basit ve yıllardır değişmiyor. Çünkü liyakat yok, cehalet var, torpille işe adam alma var. Sonuçta böyle oluyor bu yüzden. Adamı makamında ziyaret edip kartını al bence dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: YOURMOVE


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Bende Bursa bölgesindeyim. Ne olur ne olmaz. Sizi arayan o beyefendinin adı ve telefonu sende varsa özelden yazabilir misin. Bence senin sorunu da routing yolunu veya hattı başka bir boş porta alarak çözdüler, benden söylemesi.

    Teşekkür ediyorum hocam. Telefon numarasını kayıt etmedim. Ama son arayanlarda bulursam pm atarım. Çünkü işi o adam çözdü. Allah razı olsun.



    Madem bu kadar basit bir şeydi niye beni aylarca beklettiler? İşi bilen adam hemen olayı çözüyor.

    Son sorduğun sorunun cevabı basit ve yıllardır değişmiyor. Çünkü liyakat yok, cehalet var, torpille işe adam alma var. Sonuçta böyle oluyor bu yüzden. Adamı makamında ziyaret edip kartını al bence dostum.

    Dediklerinde haklısın. O yüzden yerimizde sayıklıyoruz. Yalova'da olduğum için Bursaya gidemiyorum şu an :) adam Bursa müdürlükten aradı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorunu bende yaşıyorum 1 hafta önce 45mbit alıyordum saha ekipleri sokak başlarına ne zaman arızaya gelseler benim hız parça parça kısıldı 45den 20 sonra 16 sonrasında 12 ve şuan 12 bu adamlar birşey çeviriyor ya sokak başındaki kutunun kapasitesi doldu örnek veriyorum 1000 abone alıyor bu dolap bunlar 1500 yükleyip kayırma yapıp insanların hat degerlerini düşürüyorlar yada şu adil kullnım kotasından dolayı hat degerlerini düşürüyolar çözmedim ama ısrarla ugraşıcam işin üstüne gidicem
  • iDenis kullanıcısına yanıt
    kanal frekans dediğiniz wifi dimi ?
  • adsl den vdsl ye yeni geçtim 35 mpbs hız anlaşmam var saat 20:00 itibaren hızım 2 mpbs ye kadar düşüyor 2 saat böyle dalgalanma yaşıyorum bende 444 ten çözüm alamıyorum. 16 mbit ken hızım hiç sıkıntı yoktu hat değerlerimde bana göre güzel anlaya arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.



    Türk Telekom İle Girdiğim Savaşı Kazandım (Sabit Hız Sorunu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andromeda09 -- 17 Aralık 2017; 2:3:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andromeda09

    adsl den vdsl ye yeni geçtim 35 mpbs hız anlaşmam var saat 20:00 itibaren hızım 2 mpbs ye kadar düşüyor 2 saat böyle dalgalanma yaşıyorum bende 444 ten çözüm alamıyorum. 16 mbit ken hızım hiç sıkıntı yoktu hat değerlerimde bana göre güzel anlaya arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.



    Türk Telekom İle Girdiğim Savaşı Kazandım (Sabit Hız Sorunu)

    bunlar yatırım yapmıyor düşündügüm gibi birşey var bende saha dolaplarını kapasitesi dolmuş sanırım bantı genişletmek yerine herkezin hızını düşürüyorlar haram zıkkım olsun o kadar paraya verikleri internet rezillik aslında hiç şaşırmıyorum bu kadar milleti soyan bir şirketin birde zarar verip 5 milyar dolar gibi borçlarını siliyorlar




  • Doğru yere saldırınca sonuç alıyorsun demişsin ama doğru saldırıyı yapmamışsın. Bu sorunu foruma yazdaydın bu kadar stres olmadan sana neyden kaynaklandığını söylerdik.



    Prime time saatlerinde yoğunluğa bağlı hız duşukluğu yaşıyorsanız, bağlı bulunduğunuz semt santralinin ana omurgaya bağlandığı fiber optik kablonun kapasite yetersizliğinden kaynaklanır. Adamlar sorunu daha siz ilk anlattığınızda bilir, talep bildirir, projelendirilir, yeni fiberoptik kablo çekilir, eski fiberoptik kablonun yarattığı data kapasite sorunu düzeltilir. Bu arada sizden zaman kazanmak için yok Ethernet kablosundan yok evdeki vantilatörden gibi saçma cevaplar verilir. Durum bundan ibaret

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet dial-up modem ile baglanilan zamanlarda sadece kredi karti ile satis yapiyordu diye hatirliyorum... simdi oda pastadan pay almaya calisiyor, sabit ev internetinde hizmet verenler belli artik bir duzen oturmus, isleri zor, bana 2 yil icin sözlesme önerseler ayligi da 10 TL olacak diye cazibe olustursalar genede kabul etmem



    internet konusunda herkesin ici ne kadar dolmus, yani 2 gunluk konuya tonlarca mesaj, olur böyle arada herkesin basina gelir aslinda firmalar duzgun hizmet veriyor, tek tük sorunlar cikiyor demek sanirim zügürt tesellisi olur.



    Ben 15 yildir kablo internet kullanicisiyim, malum apartmanlarin yıkılıp hizlica yenilerini yapildigi bir dönemdeyiz, bizim apartmada aynisi oldu, geri tasindiktan tam 1 ay sonra internet baglandi ve acildi ama tuhaf bir sekilde daha önce hic olmayan günlük kopmlar yasamaya basladim bu durum gunde 6-7 kere olunca, oldukca can sıkıcı oluyor 1.5 sene böyle olduktan sonra gecen gelip yer altindaki kablolari onardilar ve düzeldi. 1 ay intenetsiz sadece vinn ile idare etmek ne kadar aci bir tecube idi ondan hic bahsetmeyecegim.



    Gecen kontrat yeniledik ama eski modem yuksek hizlari desteklemedigi icin 75 mbit alamadim kaldi öyle 10 mbit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Hat 50 mb alır ayrıca o modem çok dandik bir modem her türlü sorun yaratıyor.

    Türk Telekom'da tanıdığınız yoksa internetiniz bile kötüleşebilir veya bir an ansızın Vdsl'den , Adsl'ye kafalarına göre geçişiniz yapılır ve Vdsl kartınızı başkasına takabilirler.

    Burası ilçe olduğu için ttnet 8mbit ile 16mbit hiç umurlarında değil, şöyleki hat yetmediği için kapasite full çakılı 14 olan hızımı 16lık paketteyim tabi 14 kullanırken 7ye sabitlediler arıza kaydı bıraktım ekip geldi ve ekipten birisi yanımda santrali aradı hızı artır dedi çat hız arttı şoke oldum demekki bunlar oynuyor dedim sonra bir kaç hafta sonra düştü hız 7mbpsye haram zade p..kler bunların aldığı nefes haram böyle yaparak kimi zengin edeceksin santral ekibi olan şerefsiz ttnetimi ? hat port yetmiyor diceksin yatırım yapacaklar yavşak bunlar ciddi diyorum. Ronaldoya hız lazım diye 4 5 milyon tl veriyosun? alt yapına yatırım yapma benden çal sen yokya öyle yağma yok babayı alırlar 11 sene kullandığım aboneliğimi bitirdim. Başka firmaya geçtim superonline turknet dsmart netspeed bu firmaları araştırın ttnet bunların verdikleri hızlara müdahele edemiyor bilginize:)

    Onların umurumda olmayabilir ttnet alt yapısını kullanan şirketlere geçer insanlar acımayın vede eziyet çekmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IzzeT T. -- 21 Şubat 2018; 2:44:24 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.