Şimdi Ara

Turk Telekom Internet Kapanma Sonrası Fatura Kesti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 2 yıllıh tahhütümün bitmesi sonucu Türk Telekom ile ilişkimi kestim. İnternetimi kapattırdım fakat 1 ay sonra yeni bir internet faturası geldi. Müşteri hizmetlerini arayıp hesap sormaya kalktığımda ise kimlik numarama ait aboneliği bulamadı. Mantıken demekki aboneliğim sonlandırıldı. Peki gelen fatura da neyin nesi?
    Hiçbir iletişim kanalından iletişime geçemiyorum. Kendi sitelerinde şikayette bulundum; şikayetvar.com üzerinden de şikayet ettim.
    Bu şirketi hangi resmi kuruma şikayet etmeliyim? bir öneriniz var mı dostlarım?



  • Son dönem faturanız çıkmıştır muhtemel. BTK'nın şikayet sisteminden TürkTelekom'a kayıt oluşturabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son dönem faturanızdır o büyük ihtimalle.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.