Sanırım indirimsiz hali ile kullanmaya devam edersin hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TÜRK TELEKOM ÖZGÜRCE SELFY SINIRSIZ SOSYAL MEDYALI [[Ana Konu]] (95. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Şikayet Var dan kayıt açın, ne olacak görürüz o zaman hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
selfyliye indirimli selfysize indirimsiz bir tarife değil ki bu direkt selfylilerin kullanabildiği bir tarife. selfyli olmayan şu kadar lira verir diye bir şey hiç bir yerde yazmıyor ki. nedir vereceğimiz ücret?
hoş geldin bu arada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Büyük ihtimalle 135₺, 149₺ veya 179₺ galiba hocam, nereden vardın bu sonuçlara diyecek olursan eğer hocam, 135₺ taahhütsüz hali fiyatı, 149₺ ise içeri den geçiş yapanlar için geçerli fiyatı. İçeri den geçiş yapıp taahhüt vermeyenler ise 179₺ ödüyorlar hocam, büyük ihtimalle bu 3 fiyattan birin den kullanım sağlayacaksınız eğer sorun böyle devam ederse tabii.
Hoşbuldum hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
taahhüt vermiş görünüyorum, 20 günlük fiyat 83 lira çıkmış 30 güne vurunca 125 falan yapıyor. Bu iş çözülür en kötü THH ile fazla ödenen tutar geri alınır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman doğru 135₺'e yakın çıktı, o fiyatlar dan biri ile veya o fiyatlara yakın bir fiyat ile faturalandırma gerçekleştirilecek büyük olasılıkla. Aynen hocam, çözülmeyecek birşey değil, Şikayet Var dan da durumu belirtebilirsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yokizm -- 21 Ocak 2022; 1:45:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
SELFY OZGURCE 20GB+ TC NUMARAYI yazıp 4545 'e gönderiyorsunuz değil mi?
Bir de 5555'e gönderin.
Önceki sayfalarda çevirdikleri sahtekarlıkla ilgili düşüncemi yazdım.
Paket sonuna + koymak nedir ya,iyice karıştırdılar sistemi. Ya bilerek yada beceriksizlik.
SELFY OZGURCE SOSYAL TC NUMARANIZ >> 4545 ' e gönderin. Belki hala eski isminden kayıt alıyordur sistem. Denemek lazım.
Bence bilerek yapıyorlar bunu,bu yola da düştü Turk Telekom.
Bu tarifedede sınırsız sosyal medyadan gitmesi gereken internetin bazen 100-200 MB da olsa kotadan gittiginden eminim. Nasıl beceriyorlarsa bunu ayarlıyorlar. Şikayete dönüş olarak da "arka plan" harcıyordur planlı hazır cevabını veriyorlar. Biz de acemiyiz ya,bilmiyoruz arka plan kontrolünü.
Ekran görüntüsü gönderin dediler,haftalarca günlük kontroller yaptım,yakaladım bakın ben şu günlerde sadece Youtube Premium kullandım ve kotadan 80 MB gitmiş diyorum. Şu günde de yine sadece reklamsız Youtube Premium kullandım 140 MB gitmiş diyorum. Arka plan harcamalarını da hesaplıyorum 20 MB gitmiş diyorum.
Youtube Premium arada reklam veriyordur belki eminmisiniz diyor.Tam çakal olmuşlar,ne diyecekleri öğretilmiş.
Youtube Premium reklam atsa arada,neden 3-4 gün hiç kotadan gitmiyor Youtube Premuim kullanırken..
Arka plan harcasa neden 3-4 gün hiç sorun olmuyor kotadan fazla gitmiyor.
Kaldı ki güncellemelerimin hepsi kapalı.
Arka plan çalışmaları kontrolümde. Harcansa da ne kadar harcandığını görüyorum.
Öyle bir dalavere çeviriyorlar ki 3-4 gün hiç hata olmuyor,sen de kotadan gitmiyor hata yok diyorsun tabi.
Haftada 1-2 gün çarpıyorlar. Sonuçta sistem ile oynamak,neyin nereden gidecegini belirlemek ellerinde.
%20 indirim almasam, 54 TL'ye kullanmasam 1 dakika durmazdım.
Bazı arkadaşlar kotadan hiç gitmiyor demişler ama ya ilk başlarda tarifeye geçenlerden belki gitmiyordur,yada haftada bir giden parça parça 80 MB 120 MB gibi kotaları farkedemiyorlar.
Benim diger hattımda Turkcell internet oldugu için Turk Telekomu sadece Youtube Premium kullanarak,başka hiç bir harcama yapmayarak ve hani kullanımlar anlık yansımaz 6 saat sonra yansır diyor ya Mhizmetleri,onu da garanti olsun diye 8 saat arayla ekran gòrüntüleri alarak takip ettim.
MHizmetlerine "uçak moduna al,kapat,aç" kullanımlar anlık yansıyor diyorsun. Kabul etmiyor yansımaz 6 saat diyor.
En az 3 ay oldu bu tarifeyi kullanalı,ayda en az 1,5 GB yediklerinden eminim.
Bu kontrolleri takibi yaparken de her ihtimale karşı hotspot yani mobil paylaşım da yapmadım. Kaldı ki dün 4 saat mobil paylaşım yaptım çocuklar youtubede film izlediler ben de aynı anda youtube takıldım ve kotadan 1 MB bile gitmedi. Youtube kullanmayacaksam telefondaki diger simdeki Turkcell internete geçiyorum. Zaten internetin çoğunu diger telefonumda harcıyorum,selfy paketin oldugu telefonu youtube için kullanıyorum genellikle.
Neden bu kadar uzun yazdım anlattım.
Sizler de dikkatli takip edin. Hep beraber şikayet edelim.Ben şikayet edince sadece sizden şikayet geldi diyorlar. MHizmetlerine böyle deyin denmiş çok belli. Yoksa biliyorum çok şikayet olduğunu.
Hem ekran görüntüsü istiyorlar hem bu şekilde anlayamayız diyorlar.Tabi ki ekran görüntüsüyle kanıtlanamaz,ne malum görüntüyü ne zaman aldığım.
Ancak hep beraber BTK'ya şikayet edersek belki ilerde dikkat ederler. Bakın son çıkan yasada artık kaldırılan tarifelerin o anki ilk halinin kriterlerini degistirmeden web sitesinde tutmak zorundalar. Bunlar hep müşteri şikayetleri üzerine oluyor.
Ben CİMER'e de yazacağım ve CİMER'e BTK'yı şikayet edeceğim.
Bazı arkadaşlar , körler sağırlar birbirini ağırlar" diyebilir,umutsuz olabilir ama denemek gayret etmek lazım arkadaşlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 21 Ocak 2022; 9:48:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam mesaj gönderdim dediğin tüm yerlere hala aynı hatayı veriyor. Çözülecek gibi değil.
İnternet konusunda daha dün arkadaşıma bahsettim; benim arka plan uygulamaları mobil veriye kapalı olduğu halde sadece sosyal medya kullanarak 546 mb gitti diye. İmkansız yani böyle birşeyin olması. Tarife detaylarından nereye gittiğine bakıyorum ordan birşey de görünmüyor.
Ayrıca Turk Telekom a geçtiğimden beri bana doğru düzgün uygulamalardan bildirim gelmiyor. Özellikle WhatsApp kafasına göre geliyor. Telefon ayarlarında sorun yok wifi açınca bir anda onlarcası geliyor. Paket detaylarına baktım Güvenli İnternet diye birşeyde Aile Paketindeyim. Ondan çıkmak istiyorum yine sonra deneyiniz hatası. Kafayı yedirtecekler bana..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arka plan uygulamaları mobil veriye kapalı ise WhatsApp dan mesaj gelmezki hocam. Ben bu sorunların hiç birini yaşamıyorum. Genelde sabahtan akşama kadar youtube açık bende cnn türk habertürk falan haber izliyorum iş yerinde. Kotadan yemiyor hiç.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İptal yazıp 6606'ya gönderdiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Guvenli Iptal yazıp 2500 'a gönderin. Olmazsa hem selfy için hem bu ayar için uygulamayı değil de turktelekom com tr den giriş yapın kurcalayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Guvenli Iptal yazıp 2500 gönderince oldu tşk ederim. Bildirimlerde gelmeye başladı. Benim gibi sorun yaşayanlar varsa böyle sorunu çözebilirler. Bir kaldı selfy üye olması. Şimdi şikayetvar dan başlık açacağım. İnanın buradaki arkadaşlar gibi müşteri temsilcisi yardımcı olmuyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
cepten kişisel erişim wifi paylaşımı açarak pc den yotube.com a girip şarkıları dinlediğimde vs kotadan yer dedi müşteri hizmetleri, ancak burdaki arkadaşlarımız yemez demişti.
-
Tv boxa paylaşıyorum ordan yemiyor. Pc dende yememesi lazım diye düşünüyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turbetfurzey -- 21 Ocak 2022; 13:5:19 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
mail attım müdürlükten aradılar selfy sistemlerinde sorun var arkadaşlarımız çözmeye çalışıyor, çok müşterimiz bu sorunu yaşıyor dediler. 31 ocağa kadar çözülmesini bekliyoruz dediler. sorunun farkında olmaları güzel çözülür yakında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bir tanıdığım bugün Selfy kayıt mesajını gönderip Selfy üyesi oldu,Selfy kaydı yapamayanlar denesin bi.
Yalnız Selfy kaydı yapan tanıdığın faturalı tarifesi Selfy Sosyal değil,Aşmayan faturalı tarife.
Eğer Selfy Sınırsız Sosyal kullananlar kayıt olamıyorsa diger tarifeleri kullananlar olabiliyorsa bu işte bir bit yeniği var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 3 haftadan bu yana bende Selfy üyesi olamıyordum. Her türlü yolu (sms, müşteri hizmetleri, mobil uygulama) ile denedim fakat olmadı. Size tavsiyem ilk olarak bu konu ile alakalı pc'den web online işlemler üzerinden şikayet kaydı oluşturun. Üye olamadığınızı ve indirimden faydalanamadıgınızı belirtin. Sizi arayacaklardır ve 90 gün geçerli belli bir oradan indirim verecekler. Bunun dışında ben sorunu nasıl çözdüm derseniz. Kendi tc no ile sürekli hata veriyordu. Başka bir tc no ile denedim yine hata verdi. Bu iki tc nosunun ortak yönü türk telekom ile baglantılı hatlar kullanmasıydı (türk telekom ve bimcell): En son denediğim ve sonunda üyesi olduğum 3. tc no ise başka bir hat kullanan bir arkadaşımın tc si idi. Ve en sonunda onun tc si ile indirimi alabilidm. Siz de başka bir operatör kullanan bir arkadaşınızın tc si ile deneyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife abone alımına kapandı dostum. Zamanında tarifeye geçiş sağladık. Şansa yaşıyoruz valla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇevreMühendisi -- 26 Ocak 2022; 10:47:31 > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X