Bilgisayarda taahhüt ekranında chromeda sıkıntı var. Ctrl ye basıp mouse tekerleğiyle zoom out yaparsanız taahhütlerin geri kalanı altta çıkıyor. Ben de göremiyordum yıldızlı günler çıktı en altta < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cycloner -- 11 Mart 2024; 11:9:35 > |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (38. sayfa)
-
-
Benimde 250 olması gerekirken 329 gözüküyor şuan
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Hocam bugün dediğiniz gibi twitterdan yazdım sonrasında TT dan aradılar.5 Martta online uğurlu 10Gb tarifesine 145Tl olarak müracat etmiştim 6 martta simkartım geldi dijital kurye elemanı kimliğimi bulanık çekmiş. Yeniden kimlik fotosu istediler maile gönderdim. Fakat sonradında gelen smsde sözleşme özeti geldi orda yıldızlı günlerle alakalı hiçbişi yok. Tarife kısmında yazan böyle.
Tarife/ Paket Detayları :
Tarife / Paket Adı :Uğurlu 10GB
Tarife / Paket Faydası :1000 DK + 10 GB + 10 GB + 250 SMS
Tarife / Paket Taahhütsüz
Ücreti :580 TL
Abonelik işleminiz gerçekleştirildikten sonra taahhüt vermeniz durumunda
tarife/paketinizin taahhütlü ücretine online işlem merkezimiz ya da çağrı merkezimiz
kanalıyla ulaşabilirsiniz.
Tarife / Paket Taahhütlü
Ücreti :290 TL
Tarife/paketiniz sosyal medya faydası içeriyorsa faydalar içerisinde yer almamaktadır.
Diğer Ücretler :
Dijital Kurye Ücreti :90 TL
Müşteri hizmetlerini aradım sorun yok dedi ama niye böyle yapmışlar falan da dedi.yıldızlı günler sonradan tanımlanacak dedi ama kafam karıştı. Size sözleşme özeti geldiyse orda yazan rakamlasizin anlaştığınız aynı mı ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben de tamamen aynı durumdayım. 6 martta kart geldi, bugün de sözleşme özeti 290tl olarak mesajla geldi. 145 liraya onay verdiğime dair konuşma ses kaydı mevcut. 2024'de bu kadar belirsiz işler garip kaçıyor.
-
Hattım 8 inde açıldı, yıldızlı günler indirimi hala yansıtılmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda yakında düzelir diyorlar. Kendiliğinden nasıl düzelecek anlamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ayni şekilde sordum bende. Basvuru fiyatiniz 145 biz görüyoruz dedi. Eğer sorun olursa yine twitter üzerinden yazinca direkt halledilir düşünüyorum. Zaten sms attiktan sonra 1 2 gun içinde ek indirim tanımlanıyor. Tanimlanmazsa yazarız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıldızlı günler tanımlanınca düzelecek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selam 5Mart akşam üzeri başvurdum, sonra gelen telefonla kayıtlar yapıldı, 9 martta hattı teslim aldım. Hattın açılacağı tarih mesaj yoluyla şuan aktif olan hattıma gelecek diye biliyorum. Mesaj henüz gelmedi, beklemedeyim hâlâ. Bi fikri olan var mıdır?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yukarıda yazdıgım twitter yöntemini dene.
-
Hattim 1 saat önce açıldı. Soz onay islemleri sonrasında 30dk içinde hediye 20gb ve hemen akabinde yıldızlı günler smsi geldi. Yani sorunsuz verdi indirimi bilginiz olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6. güne geldik hala yıldızlı günler indirim mesajı gelmedi, müşteri hizmetleri yoğunluktan falan diye saçmalıyor. Bakalım halledebilecekler mi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AsiRuhi -- 13 Mart 2024; 4:15:38 > -
2 günlük bilgileriyle Konuda yanlış ve doğru bilgi veriyormuş gibi yorum yazan
doğruyu yazdığım halde anlamayan kaju vardı .
5 Marttan sonra olmaz o işler diye zat ….
Yorumu okuyup doğruları öğrenir inşallah .
Hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aralık ayında geçiş yaptım bende. Aynı durumlar iki hattımda da yaşandı. Tarifenin fiyatı yıldızlı günler indirimine girmedi ve hatta taahhüt verirken de görünmüyordu. Taahhüt verdikten sonra gelen sms lerden birisinde geldi bilgilendirmesi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yalnız benim mesaj hala gelmedi, 8 gün oldu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hattım 8 martta açıldı 5 gün oldu geçti hala yıldızlı günler mesajı gelmedi 345 olması gerekirken 450 lira fatura görünüyor. İlla dilekçe mi vermemiz gerekiyor?
-
Telekom kime gönderip kimi uğraştıracağını gayet iyi biliyor demek ki Btk ya yazın hemen çözerler
-
Ayrıca ben olmaz demedim. Bu iş problemli, her şey olabilir, sistemsel problem olabilir dedim, mesajlarım ileriki sayfalarda duruyor. Dediğim gibi de oldu. Günlerdir insanları uğraştırıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaju waffle -- 13 Mart 2024; 13:39:1 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yok verdim hatta taahhüt ekranından da baktım.
MH yi aradım onlarda bekleyin fatura kesimine yakın düzelmezse tekrar bakalım dediler.
Sms hala gelmedi bu arada benim de aktif olalı 6. gün oldu
-
Bugün hattı açılan üye neden uğraşmıyor her şeyi tamamlanmış .
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X