Hemen çözülmesini istiyorsanız Btk ya şikayet yazın . Fatura kesildikten sonra fazla faturayı ödeyip bir sonra ki ay indirim alabilirsiniz . |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (39. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
tamamdır az once online işlemlerden şikayet oluşturdum olumlu dönüş olmazsa btk ya yazayım
-
Bugün hattı açılan üye neden uğraşmıyor her şeyi tamamlanmış.
Peki biz niye uğraşıyoruz, hatta fazla fatura odeyebilirsin, sonraki aydan düşer deniyoruz. (Öyle bir sistemleri olmadığına da adım gibi eminim)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilmediğin şeyler hakkında böyle konuştuğun büyük konuştuğun için uğraşıyorsun
-
Süreç uzar ama çözerler .
-
Bu arada telekom ev internetinde 24 aylık taahhutumun bitmesine 3 ay kala yaptigim yeni taahhüt uzerine Telekom hem eski hem yeni faturayı yolladı 3 aylık. Yani kalan 3 ayı peşin ve yeni faturayı ödedim her ay. Aynı ve tek bir hizmet için 3 yerine 6 fatura ödemiş oldum. Demin btk'ya şikayet için başvururken gördüm ki kendi sitelerinden yaptığım şikayete 3-4 ay sonra cevap vermişler, haklıyız demişler, ben o arada hakem heyetine gidip 3 aylık mükerrer faturayı iptal ettirdim. İtiraz falan da etmediler, hatta cevap dahi vermediler hakem heyetine. Şimdi de kendi sitelerinde şikayet kaydı oluşturmuştum fakat 4-5 gündür cevap yazmamışlar, btk sayfasında görünüyor. Bir de btk sayfasından ayrıca şikayet ettim şimdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaju waffle -- 13 Mart 2024; 14:11:58 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sen TT çalışanı olarak biliyorsun tabi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Büyük konuşmadığım için biliyorum .
-
Teşekkürler hocam. Kurye isi iyiymiş böyle kampanya süresine takilmadan almak güzel oldu. Aylık ceza bedelleri 300 400 olmuşken 90tl ile kurtulduk ve hesaplı aldik 1 sene daha. Tabii aksakliklar var kurye yoluyla artik kurye şirketinden mi bilemiyorum. Ben yazinca 2 gune açıldı tt halletti en azından. 1 sene kafa rahat.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu tarifenin de cezai bedeli çok yüksek olur .Taşınmak istersen dikkatli ol .
-
8 inde açılan hattım için Yıldızlı günler indirimi için az önce mesaj geldi güncel fatura tutarı düzeldi 👍
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin613 -- 13 Mart 2024; 17:1:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
bugün mesaj yazdıktan sonra çözüldü mesaj geldi bana da :)
-
Heyacanlı bir geçişiniz oldu 😁 düzeldiyse keyfini çıkarın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba herkese ben de Türk telekom’a geçtim bir sorun yok ama evimde telefon hiç çekmiyor bunun için ben ne yapabilirim nasıl bir yol izlemeliyim ya da nelere şikayet oluşturmalıyım bana yardımcı olursanız sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattım az önce açıldı ve 15 dk içinde Yıldızlı günler tarifesinin aktif edildiğine dair sms geldi. Buradan yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.Herkese hayırlı ramazanlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notsec -- 15 Mart 2024; 11:49:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5 Marttan sonra olmaz diyenler nerede 🤣
Hayırlı olsun güle güle kullanın 👍
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gönderdiğiniz ve gelen SMS meajları ekran görüntüsünü sırasını da yansıtarak buraya atna imkanınız varsa iyi olur. Genele yardımı olacaktır.
Diğer arkadaşlardan da bunu yapabilecek varsa konuya ve foruma katkıda bulunmuş olur.
Mümkünse mesajların tarihini sırasını bozmadan yansıtarak.
Halâ Yıldızlı Günler indirimi yansımayanlar var,bir yerde ya abone hatalı ya işlemi yapan personel.
Daha önce forumda şahit olduk,yanlışlıkla başka hattından Soz mesajı gönderenler olmuştu.
Bayi personelinin hatasıyla kampanyanın seçilmediği hatalar da yaşanmıştı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X