Olmayacaklara kampanya döneminde bölüme gelip biliyormuş gibi yorum yazanlar gerçekleri öğrenirler inşallah hayırlı olsun güle güle kullanın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (41. sayfa)
-
-
-
ben böyle rezil iş görmedim arkadaş.. kampanyaya yurtdışında olduğum için 5inde başvuru yaptım uygulama üzerinden kuryeye 14ü randevu verdim sim kartım geldi uygulama üzerinden yaptığım için aktivasyonu da oradan gerçekleştirmem gerekiyormuş. 15inde zor bela 5 tane farklı telefonda defalarca deneyerek sonunda uygulamadan aktivasyonu başarıp tamamlayabildim bi ton mesaj geldi tt ailesine hoşgeldiniz hattınız 4 gün içinde açılacak filan 4 gün geçti ses seda yok aradım müşteri hizmetlerini aktivasyonunuz iptale düşmüş yüklenen dosya büyüklüğü nedeniyle dedi dedim ben bi dosya yüklemedim kendi uygulamanız kendisi kayıt ediyor belge yüklemiyorum filan şikayet talep açtılar en kısa zamanda ilgileneceğiz diye sonra kaç kere mesaj geldi talebiniz alındı filan sonra tekrar aradım başka talep açtılar ondan da ses yok bu sabah bir daha aradım talebime talep açtılar mh deki kız bir kez daha aktivasyonu deneyin dedi kapattım tekrar deneyeyim diye bu sefer de bu numaraya ait aktivasyon yapılmıştır diyor ayın 27si oldu hiçbir halt olmadı aradığımla kalıyorum kimsenin bişey yaptığı yok kampanyayı kaçırdığımamı yanayım turkcelle fazla fatura ödemek zorunda kaldığıma mı yanayım bilemiyorum.
-
Özgürce Prime 40GB tarifesini kullanıyordum bir kaç saat önce uygulamadan Değerli Prime 50GB 12 ay taahhütlü 212 TL kampanya sunuldu ve hemen kabul ettim. Şimdi tarifeye baktım müşteri alımına durdurulmuş.
-
Kardeşim nasıl şikayet oluşturuyoruz acaba bende mağdur oldum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tuketicisikayet.btk.gov.trBTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemihttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
Adresine girin, gerisini devam edersiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fiyat ve içerik bakımından güzel, hayırlı olsun hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Umarım çifte fatura almazlar, ben ttnet'e taahutumun bitimine 3 ay kala yeni 2 senelik taahhüt vermiştim. Kalan 3 aylık faturayı peşin alırlarken, 3 ay boyunca yeni tarifenin bedelini de aldılar. Tek ve aynı hizmet ama iki fatura. Nasıl ama. Halbuki tüketici ile ilgili bir mevzuatta 1 yıldan fazla taahutlu sozlesmelerde 1 yılı geçtikten sonra cezasız, tazminatsız başka internet saglayiciya gecebiliyorsun, biz 27 aylık taahhütte 24 ayı devirip aynı operatorle taahhüt yeniliyoruz ama Telekom hazretleri çifte fatura yolluyor. Ha hakem heyetinde eski taahhutun faturasını iptal ettirdim ama.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kardeşim şikayet içeriğine ne yazmalıyım çözüme ulaşabilmek için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Derdini ozetleyip, sözleşme vs ekran görüntüsünü eklere ekle.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Faturası hatalı gelen var mı? Bana 2 TL fatura geldi 21 günlük. Güncel faturam da 0.07 kuruş gözüküyor. Sabah kayıt açtırdım konuyla ilgili. 40gb+10gb sosyal medya 305 TL olan tarifeye geçmiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mobilden basvuru yapmıştım bir sözleşme yok elimde malesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonuç ne oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben vodafone dan taşıdım numaramı, sim kart yeni geldi. 20+5gb 350tl gibi bir rakama geçtim, neden bu tarifeler bana söylenmedi?
-
Aynı numaran ile Turk Telekomda faturasızda hattında TL bakiye kalmışmıydı? TL alacağın varsa ilk faturalarından düşülür. Genellikle ilk 2 faturaya yansır.
Neden kayıt açtırdın ki,ne güzel işte.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 29 Mart 2024; 22:29:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ilk başta indirim tanımlamadıklarını düşünerek hem müşteri hizmetlerinden hem de bayiden başvuruda bulundum. Muhtemelen ikisi için de aynı indirimi tanımladılar. 2 TL'nin de tamamı vergi gibi birşey. Sistem düzeltilsin diye başvurdum. Faturam neyse onu ödemek istiyorum ne eksik ne fazla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim şikayet sonuç verdi ve bugün şükür duzeltildi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan Türk Telekom faturalı kullanan taahüt bitmek üzere olan biri 30 gb ve üstü hangi tarifeye geçebilir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar benim faturam hala yüksek geliyor. 5 martta online olarak başvuru yapmıştım 10 martta sim kartım geldi. 2 aydır aradığımda bekleyin diyorlar. Aynı durumda olan var mı ne yapmam gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X