Şimdi Ara

Türk Telekom Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar.

    Yaklaşık 2 hafta önce yurtdışına çıkarken kullandığım mobil hat firması olan Türk Telekom'dan yurtdışı internet pakedi satın aldım. İhtiyaca uygun paket çeşitliliği sunmadıkları için 1 GB paket satın almak zorunda kaldım. 14 mb gibi bir aşım yapmışım. Konuyla ilgili yaklaşık 1 ay önce bilgi almak için aradığımda "aşım durumunda 1 mb/10 TL olarak ücretlendirilecek" dendi. ülkeden çıkış yapacağım gün pakedi satın almak için tekrar aradığımda bilgi verilirken tekrar "aşım durumunda 1mb/10TL olarak ücretlendirelecektir" dendi. Faturam aşımdan önce toplamda 65TL'ydi. Ancak şu an 305TL gözüküyor. Basit bir matematik yaptığımız zaman 14mbx10TL'den toplamda 140TL+65TL=205TL'lik bir fatura ödemem gerekiyor. Konuyla ilgili 2 hafta içinde müşteri hizmetlerinden defalarca şikayet dosyası oluşturdum. Faturamın 205TL gelmesi gerektiğini söyledim. Ancak döndüğümden beri görüşmelerimde "1mb/25TL olarak ücretlendirilmekte" deniyor. Yurtdışında toplam 1038 mb kullanmışım. Söylenen rakama göre de hesaplamaları yanlış. Eğer 1mb/25TL olarak ücretlendiriliyorsa, 14mbx25TL=350TL gibi ekstra bir fatura ödemem gerekiyor.

    Görüştüğüm çalışanlardan birisi "toplamda 1038mb değil pakedinizin dışında 1038mb kullanım yapmışsınız" dedi. Bu da bana vaad edilen ilk birim fiyata göre 1038mbx10TL'den 10.380TL gibi bir fatura anlamına geliyor. İddaa edilen ikinci birim fiyata göre ise 1038x25TL'den 25.950TL gibi bir fatura anlamına geliyor. Tüm çalışanların söylediği şey farklı. Kafalarına göre konuşuyorlar. Aynı firma, aynı konu hakkında nasıl bu kadar farklı ve yanıltıcı bilgilendirme yapabilir? Ayrıca pakedi yapmadan önce birim fiyatı 10TL olan şey yaptıktan sonra 25TL'ye yükseliyor. Verdikleri bilgilerin doğruluğuna tamamen inancımı yitirdim.

    Oluşturduğum tüm şikayet dosyalarının sonucunda tarafıma olumsuz dönüş yapıldı. Son oluşturduğum dosyada ise açık açık pakedi yapmak için görüştüğüm kişinin bana 1mb/10TL olarak ücretlendirileceğini ilettiğini tekrar söyledim ve şikayetimi bunun üzerine oluşturdum. Ancak bugün inceleme sonucunu bildirmek için arayan kişinin "kaydınızı dinledim ve görüştüğünüz çalışma arkadaşım 1mb/25TL olarak ücretlendireleceğini tarafınıza iletmiş" dedi. Ancak durum böyle değil. Dosya sonucunu bildirmek için arayan çalışan resmen yalan söylüyor. Böyle büyük bir firmanın çalışanı göz göre göre nasıl yalan söyleyebilir? Bana birim fiyatı 25TL denmiş bir hizmetin 10TL olduğunu neden savunayım? Neden böyle bir rakam oluşturayım kendi kafamda? Gerçekten ilginç.

    Müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmeler sırasında kendimi ifade etmek istediğimde sözümü yarıda kesip konuşmaya başlayan mı ararsınız, derdimi anlattıktan sonra cevap verirken sesini yükselten hadsiz çalışan mı ararsınız hepsi bu rezil firmanın bünyesinde. Müşteri hizmetleri çalışanlarına ses yükseltmeye ve azarlayıcı konuşmaya karşı olduğumdan mağduriyetimi her seferinde sabırla ve kibarca dile getirmeye çalıştım. Müşteri ben olduğum halde çalışanlar benden daha yüksek sesle ve saygısızca konuştular. İnanılır gibi değil gerçekten.

    Firmanın politikası tamamen "geçirebildiğimizi geçirelim"e dayalı. Bilgi almak amaçlı aradığım kişinin de, pakedi satın almak için görüştüğüm kişinin de 1mb/10TL olarak ücretlendirileceğini söylediğine eminim. Görüşme kaydının tarafıma gönderilmesini istedim. "Böyle bir paylaşım söz konusu değil" dedi.

    Konuyla ilgili hukuki süreç başlatmak istiyorum. Sormak istediklerim şunlar:
    -Söz konusu görüşme kayıtlarının hukuki süreç başlamadan önce tarafıma gönderilmesini talep etme hakkına sahip miyim?
    -Hukuki süreç başlatırken izlemem gereken prosedür nedir?
    -Taahhüt sürem dolmak üzere, operatörümü değiştirmeyi düşünüyorum. Hukuki süreç devam ederken numaramı başka bir operatöre taşıyabilir miyim?
    -Bu süreç sonuçlanana kadar söz konusu faturayı ödemem gerekiyor mu?

    Bilgilendirebilecek arkadaşlara yardımları için şimdiden teşekkür ederim.







  • Öncelikle geçmiş olsun dileklerimizi en içten temennilerimle iletmek isterim.



    Firmanın size yaşattığı sorunlar için üzgünüz. Sizin gibi sorun yaşayan binlerce müşteri bulunmakta. Şikayet sitelerinden de durumun vahimliği ortada.



    Yapılması gereken tek şey BTK ya sorununuzu bildirmeniz ve BTK dan fazlaca ümit beklemeden en kısa sürede tüketici mahkemelerine başvurmanız olacaktır.



    Faturanızıda eğer sorununuzu müşteri hizmetleri ile çözemezseniz en kısa sürede faruranızı yatırıp tüketici hakem heyetlerine başvurmanız olacaktır.



    Saygılarımızla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıyeten bahsetmeyi unutmuşum ses kayıtlarınıza mahkeme haricinde ulaşamazsınız. Müşteri temsilcilerinide şikayet etmeyi unutmayın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Soygunu!
    6 yıl önce açıldı
    Türk Telekom cimer
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.