Şimdi Ara

Türk telekom taahhüt cayma bedeli?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar askerdeyim üs bölgesindeyim Türk Telekom çekmiyor 3 ay taahütüm kaldı ama bir tek burda Türkcell çekiyor. Acaba cayma bedelini az ödeme gibi bir imkan olur mu şebeke çekmiyor filan desem?
    İkinci olarak 1000 dk 1000 SMS 8 gb 27 TL den kullanıyordum ne kadar öderim ortalama?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Taahhüt Cayma Bedeli

    Türk Telekom'dan aldığın mobil taahhütlü hattını erken sonlandırma kararı aldıysan, cayma bedeli ödemen gerekebilir. Cayma bedeli, taahhüdün kalan süresine ve kullandığın hizmetlere göre değişir.

    Türk Telekom Mobil Cayma Bedeli Öğrenme

    Cayma bedelini öğrenmek için şu yöntemleri kullanabilirsin:

    • Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini (444 1 444) arayarak
    • Bir Türk Telekom bayisine giderek
    • Türk Telekom'un resmi web sitesinden "Hesabım" bölümüne giriş yaparak

    Cayma Bedeli Hesaplama

    Cayma bedeli, taahhüt süresinin kalan süresine ve kullandığın hizmetlere bağlı olarak değişir. Örneğin, 24 aylık bir taahhüdün 12. ayında cayma bedelinin, kalan 12 ay için ödemen gereken aylık ücretlerin toplamı olması muhtemeldir.

    İpuçları

    • Cayma bedelini öğrenmeden önce, taahhüt süresinin kalan süresini kontrol et.
    • Cayma bedelini ödemek yerine, taahhüdünü devretmeyi veya borcunu yapılandırmayı değerlendirebilirsin.
    • Cayma bedelini zamanında ödemezsen, borçlu duruma düşebilir ve yasal takiplerle karşılaşabilirsin.

    Taahhütlü bir Türk Telekom mobil hattını erken sonlandırmayı düşünüyorsan, önce cayma bedelini öğrenmekte fayda var. Böylece, bilinçli bir karar verebilir ve sürpriz maliyetlerle karşılaşmazsın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Son faturan ile beraber yüz küsür lira ödersin *124# ve temsilciden tam tutarı öğrenirsin
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Arkadaş telefon çekmiyor demiş. Tüketici kanunu gereği hizmet kusuru durumunda abone taahhüdü haklı sebeple bozabilir.

    Bu durumda konuyu açan arkadaş sinyal olmaması (dolayısı ile hizmet kusuru, ayıplı hizmet) sebebi ile doğrudan taahhüdü bozabilir. 5 kuruş dahi ödemek zorunda değil. Şayet ödemek zorunda kalırsa tüketici hakem heyetine başvurarak ödediği cayma bedelini geri alabilir. Ya da BTK şikayet sistemine yazdığında anında iade ederler parayı.

    Bilmeyenler için bilgi olsun firmanızın hizmeti kötü ise taahhudum var diye aylarca buna katlanmak zorunda değilsiniz.

    Başka bir örnek paketinizde internet kullanım hakkı da var. Ancak olduğunuz yerde sadece 2G sinyali var. Bu nedenle interneti doğru dürüst kullanamıyorsunuz. Bu da haklı taahhüt bozma sebebi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 10 Mayıs 2020; 11:2:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Son faturan ile beraber yüz küsür lira ödersin *124# ve temsilciden tam tutarı öğrenirsin
    Hocam şöyle bir mesaj geldi bu kadar mı çıkar?
    Türk telekom taahhüt cayma bedeli?
  • artist58 kullanıcısına yanıt
    Bu tutar üzerine son faturan bide vergiler gelirse gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Bu tutar üzerine son faturan bide vergiler gelirse gelir
    Yani inşallah 120 lirayı filan geçmez.
  • artist58 kullanıcısına yanıt
    Aşım yapmazsanız geçmez
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom cayma bedeli hakkında…
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.