Merhaba arkadaşlar şimdi hattım faturalı 12 ay taahhütlü 2 tane paketim var biri 4gb 19 tl lik diğeri post sınırsız 4gb ben post sınırsız 4 gb yi yanlıslıkla aldım bunun taahhütünü nasıl iptal edebilirim
Merhaba;
Ev internetimde taahhüdüm bitiyordu sitelerinden bir paket baktım son tarih 31/12/2016 yazmasına rağmen kaldırıldı geçemezsiniz dendi, iyi dedim başka bir oporotöre geçtim, herşey o zaman başladı. kendilerini aradım modemle tivibu kutusunu geri vermeniz gerekiyor dendi. cumartesi çalışmadığımdan bu gün halledeyim dedim. ilk abone olduğum yere gittim(buca heykel) şirinyerde tt müdürlüğü var oraya gidin dendi yola düştüm şirinyere gittim kapı duvar türk telekomu aradım nereye teslim edebileceğimi sordum konak veya yenişehir dendi tekrar yola koyudum konağa gittim yine kapı duvar tekrar müşteri hizmetlerini aradım burasıda kapalı nereye teslim edeyim yenişehire dendim bakın gidince orasıda kapalı olmasın telefonunu verin açıklarmı sorayım dedim kendi bölge müdürlüklerinin telefonunu bilmiyor firma, bende internetten bakayım dedim hangi numarayı arasam ya kullanılmıyor yada telefonu açan yok.(bant kaydına bile razıydım) tekrar yola düşüp yenişehire gittim gene kapı duvar. Tekrar müşteri hizmetlerini arayıp çok basit bir soru sordum siz benimle dalgamı geçiyorsunuz 4-5 yere gittim modemle tivibuyu teslim edemedim, şikayette bulunacam ama sizle görüşmek istemiyorum genel müdürlüğünüzün telefonunu verin arkadaş veremeyeceğini söyledi ordan şikayette bulunabilirmişim veya görüşme bittikten sonra ankette memnuniyetsizliğimi bildirebilirmişim. Diyorum ki ben sizinle görüşmek istemiyorum bölge müdürü olur genel müdür olur ceo olur şirket sahibi olur biri ile görüşecem ve cumartesi günüm türk Telekom kapılarında modem ve tivibu teslim etmekle geçti şimdi birde hafta içi tekrar bu sırayla dolaşmaklamı geçecek bana anlatsın diyorum. Yapabilecekleri bir şey yokmuş hafta içi tekrar gelip bölge müdürlüklerine modemle tivibuyu teslim etmem gerekiyormuş teslim etmezsem cezası varmış. Kargo yapayım diyorum yok kurumsal firma olduklarından bireysel müşteri kurumsal firmaya kargo yapamazmış. Müşteri hizmetlerine tekrar sordum bölge müdürü genel müdür ceo şiket sahibi ile nasıl görüşürüm ankaradaki genel müdürlüğe gitmem gerekiyormuş. Tabi bu kadar sinirin üstüne mobil hattımda türk telekomdu bende bölge müdürü ile bile görüşemiyorsam ben bu firmaya neden para ödeyip paramla rezil olayım dedim türk telekomla bütün ilişkimi bitireyim dedim taahhüt verdiğimden ceza çıkıyormuş onu ödemem gerekiyormuş. Ayrıca firma daha hangi saatler içinde hangi gün hangi biriminin çalıştığını bilmiyor. Şimdi yolda harcadağım paraları geçtim (sanırım ben türk telekomdan zenginim) bir günüm türk telekomda kapı kapı dolaşarak geçti benden dalğa geçer gibi hafta içi tekrar gelin dedi. Firmadan bir yetkili bile müşteri ile görüşmeyi değerli bulmuyor anladığım beni ikinci bir gün kapı kapı dolaştıracaksınız. Üstüne utanmayıp taahütümden ceza çıkarıp ödüceksiniz diyemi zorluyorsunuz? Yeni müşteri olacaklara tavsiyem çok kurumsal firma olduğundan müşterilerini kapı kapı dolaştırıp şikayet için anket doldurtuyorlar. Dikkat edin.