Şimdi Ara

Türk Telekom Taahhüt Olmasına Rağmen Hizmet Vermiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13 Nisan'dan itibaren telefon ve internet hizmeti alamamaktayım. Bunu bildirdim ve hatanın ''iç tesisat kaynaklı olduğu'' vs. vs. yalanlarını sıktılar.

    Bu omurgasızlar yüzünden cebimden ücret ödeyerek 2 tane ayrı zamanlarda elektrikçi çağırdım ve hatanın iç tesisattan kaynaklanmadığı telekomdan kaynaklandığı belirttiler.

    Bende telekom'un kendi sitesinden, twitter adresinden, telefondan, mail adresinden her yerden şikayet oluşturdum, bağırdım, çağırdım. Fakat geri dönüş yapan bile olmadı.

    Taahhütün iptali için şu aşamada tüketici mahkemesine vermeli miyim? Nasıl bir yol izlemeliyim?



  • Hiç beklemeden ver mahkemeye.
  • Modemi ve telefonu bina girişindeki Telekom'a ait kabloya direk bağlayarak denediniz mi? Elektrikçi iç tesisatta problem olmadığına nasıl kanaat getirmiş? Yanlış anlaşılmasın, sorunu tespit edebilmek için soruyorum.
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Öncelikle daireden, binadaki telefon kutusuna kadar kontrol yapıldı. Daha sonra binadan, sitenin girişindeki telekom kutusuna kadar ki tesisat incelendi ve bir sorun olmadığı belirtildi.
  • ShaLer kullanıcısına yanıt
    İşte onu merak ediyorum :) Sorunun olmadığını nasıl anlamışlar? Bir cihaz bağlayıp gürültü seviyesini mi ölçtüler yoksa gözle bakıp "abi kablolar gayet iyi görünüyor bizce..." mi dediler? Çünkü çevir sesi dahi yoksa Telekom mutlaka düzeltir bunu.
  • Bendede sorun vardı geldiler baktılar çalışıyor.
    Gidiyorlar çalışmıyor.
    Böyle 20 gün civarı devam etti.
    Buradan bir arkadaş değişik bir modem dene dedi ve sorunu çözdüm.
    Ttnetten bedava yeni modem aldım şimdi hiçbir sorunum yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dunyanin parasini kazaniyosun ic tesisatta sorun varmismis.

    Kendileri bakamiyor mu?

    Ya da belli bir ucret karsiligi kontrol et. milleti ilave elektrikci ile falan ne ugrastiriyosun.

    Ama islerine geliyor. Cozum bulamadilar mi direk bina tesisatinda sorun var. Yoksa uc kurus icin neler yapmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Özel bir alet ile kontrol etti. Evdeki bağlantıdan santrale kadar sinyal geldiğini belirtti. Farklı zamanlarda gelen bu iki kişide sorunun iç tesisat kaynaklı olmadığını belirttiler.

    Telekom denen kuruma zerre güvenim yok.
  • ShaLer kullanıcısına yanıt
    Bence siz yine de mümkünse modemi ve telefonu yanınıza alip Telekoma ait kabloya direk bağlayarak test edin. Normal bir durum değil bu. En azından çevir sesi problemini muhakkak çözmeleri gerekir çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.