Şimdi Ara

Türk Telekom Talep Beklemede

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Şu anda adsl kullanıyoruz ve vdsl ye geçelim dedik. Normalde türk telekomu arayınca boş port yok dediler. Sonra sosyal medyadan ulaştım, o da türk telekom müdürlüğünü arayıp 1 adet port rezerve ettirmiş. Neyse işte port için başvuru yaptık il müdürlüğünden. Geriye paket tanımlaması kaldı fakat sistem sanırım takılı kalmış. Yaklaşık 10 gündür online işlem merkezinde talep beklemede diyor. Sosyal medya aracılığıyla görüştüğüm kişi kendilerinin sisteminde sıkıntı olduğu iş emrinin ekrana düşmediğini söylüyor. Bu olayı çözmenin bir yolu var mıdır acaba? Yoksa acaba başka bir sorundan dolayı mı bekletiyorlar?



  • 12 iş günü içinde tamamlanmassa müdürlüğe gidip konuşun derim belki bi sorun oluşmuştur ama ADSL'den VDSL'e geçiş uzun sürüyor ben geçen sene geçiş yaptığımda 11. gün yapmışlardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.