Şimdi Ara

Türk Telekom'un Saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk telekomda ADSL'den VDSL'e geçişimi ısrarla istememe rağmen bunu gerçekleştirmiyorlar.Gerçekleştirmeme sebepleriyse bazı çalışanlarına göre altyapı olup port olmaması bazılarına göreyse hiç altyapı olmaması.Bu çelişki aklımı karıştırıyor.

    Ben de bu sebeple üç tane iss aradım üçü de bana altyapımdan VDSL sunabileceklerini söylüyorlar.Ve bunu telekoma ilettiğimde hayır ben sadece ADSL hizmeti görüyorum diyip duruyor.Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.



  • UP
  • banada yapılıyor aynısı port var 62 mb altyapım var sorgulama sitelerinde özellikle arayıp teyit ettirdim müşteri hizmetleri 62 mb var geçişi başlattım dedi 1 saat sonra iptal mesajı geldi.
    tekrar aradım en fazla 12mb kaldırıyor diye bir saçma cevap veren kadın çıkardılar karşıma, bilgisiz olduğu için üstelemedim bile kapattım telefonu.
    büyük ihtimal paket geçişi yaptırmıyorlar, onuda teyit ettirdim vdsl pakete geçişiniz sağlanabilir diye ama bir yerde önüm kesiliyor anlamıyorum.
  • Bağlı bulunduğunuz Müdürlüğe gidip en doğru bilgiyi alabilirsiniz. Bende MH aracılığı ile başvurduğumda altyapı var alabilirsiniz diyorlardı fakat müdürlük alamazsınız diyordu.(hattın kapasitesi dolu demişlerdi)
    Sonra Tip-7 saha dolabı konuldu aktif oldu şimdi 75'e kadar altyapı geldi , 35Mbit'lik tarife kullanıyorum.

    Hem Müdürlükten altyapı yoksa da gelip-gelmemesi ile ilgili de bilgi alabilirsiniz.
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Tamamdır öyle yapayım.Peki saha dolabı kaç gün içerisinde konuldu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asparagas999

    banada yapılıyor aynısı port var 62 mb altyapım var sorgulama sitelerinde özellikle arayıp teyit ettirdim müşteri hizmetleri 62 mb var geçişi başlattım dedi 1 saat sonra iptal mesajı geldi.
    tekrar aradım en fazla 12mb kaldırıyor diye bir saçma cevap veren kadın çıkardılar karşıma, bilgisiz olduğu için üstelemedim bile kapattım telefonu.
    büyük ihtimal paket geçişi yaptırmıyorlar, onuda teyit ettirdim vdsl pakete geçişiniz sağlanabilir diye ama bir yerde önüm kesiliyor anlamıyorum.
    Bana bütün çalışanları farklı şeyler söylüyor.Sabah aradılar vdsl altyapı var port yok dediler.30 dk sonra tekrar aradılar hız yükseltmek için bu seferde altyapı yok diyorlar.Kendi içlerinde kendileri çelişiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brky7

    Tamamdır öyle yapayım.Peki saha dolabı kaç gün içerisinde konuldu ?
    1 Yıldır uğraşıyordum. Mahallenizde Altyapı çalışması devam ediyo en geç Ağustos'ta biter demişlerdi Eylül'de bitti. Saha elemanı Kabin 6 aydır sayaç takılmayı bekliyor demişti.
    Planlama yapılmışsa gelir yani ortalama 6 ayda sanırım.
  • brky7 B kullanıcısına yanıt
    Santral'e gittiğimde de düzgün bilgi veremiyorlar. MH ile de kesinlikle doğru bilgi verilmiyor. Herkesin imkanı olmayabilir ama Telekom Müdürlüğüne gitmek gerekiyor.
    Ben Sultanbeyli'deyim Müdürlük Pendik'te. 2-3 kere gitmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsanfatal

    Santral'e gittiğimde de düzgün bilgi veremiyorlar. MH ile de kesinlikle doğru bilgi verilmiyor. Herkesin imkanı olmayabilir ama Telekom Müdürlüğüne gitmek gerekiyor.
    Ben Sultanbeyli'deyim Müdürlük Pendik'te. 2-3 kere gitmiştim.
    Anladım teşekkür ederim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.