Şimdi Ara

Türk Telekom VDSL altyapı sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler Türk Telekom müşterisiyim binamız 3 haneden oluşan müstakil bir ev binamızda ADSL altyapısı bulunmakta laikin bu hız artık yeterli gelmiyor binamızın hemen karşısında VDSL altyapısı bulunan internet/telefon kutusu var başvuru için Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda VDSL altyapısının olduğunu onay vermem durumunda kullanabileceğimi söylediler.Onayı verdikten 5dk sonra işlem iptal edilmiş yaklaşık 4 aydır devamlı uğraşıyorum BTK’ya yazdım bir çözüm olmadı. E-devlet üzerinden cimer’e şikayette bulundum bir cevap alamadım.Linkedin uygulaması üzerinden Türk Telekom Ceo suna yazdım bir sonuç alamadım.Merkezi bir yerde oturmama rağmen halen daha VDSL altyapısını standart hizmet olarak alamıyorum.Bu konuda ne yapmam gerektiği hakkında yardımcı olabilecek birileri varsa çok minnettar olurum.Artık sıkıldım.İyi forumlar.


    Güncelleme:


    2 hafta önce açmış olduğum altyapı şikayeti sonuçlandı. Sonuç olarak: “İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli incelemeler tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yaralandığınız lokasyonda VDSL hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda VDSL altyapımız bulunmakta ancak bölgedeki talep yoğunluğu nedeniyle ek kapasite ihtiyacı oluşmaktadır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Saygılarımızla.” denildi. Kendilerine taahhüt süresi bitimine kadar bekliyeceğimi bildirdim, belirttiğim tarihe kadar uygunluk sağlanmaması durumunda başka bir internet sağlayıcısına geçiceğimi söyledim.Bana başka çare bırakmadılar en yüksek 17 Mbps hız alabiliyorum en ucuza kim veriyorsa oraya geçicem.

    Not:Fiber hizmeti sağlayamıyorlarsa kesinlikle Türk Telekom tercih edilmemeli.

    İyi forumlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adramias -- 18 Mart 2025; 15:17:44 >







  • FTTH için bastırın, müstakil evlere çekilen bölgeler var

  • Türktelekom gördüğüm kadarı ile vdsl sahadan vazgeçmiş. Abone almamak için elinden geleni yapıyor. Aynı sorun ile bende cebelleşiyorum. Turknet telefonu taşıdım diye internetei kapattı. Vdsl 1000 mbit kullanırken sadece 16 adsl tanımlanabiliyor. Turktelekombölgesel adres sistemine geçmiş galiba . Ne olmuşsa adres saha dolabına tanımlı değilse hız vermiyorlar. Bizim fiber saha dolabının adres tanımlaması yok. Saha personelleri tanıdık, aram iyide haleldebildim. Bu seferde başvuru esnasındaki tarifem değişti diye Milleni tüm indirimleri iptal edip en yüksek tarifeden ücret istiyor.

  • power-pc P kullanıcısına yanıt

    Fiber şuan mahallemde yok sadece Türksat Kablonet hat çekti o da maliyetten dolayı yanaşmıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    Valla hocam Fiber dönüşümü için daha çok bekliyecem gibi geliyor en azından VDSL olsa 35-50 Mbps arası bir hız yeterdi bana ama maalesef devamlı port arızalı diyerek geçiştiriyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adramias A kullanıcısına yanıt

    Şans işte hocam. İnşallah kısa zamanda Fibere kavuşursun. VDSL kimi yerde 75Mbps rahat kullanıyor kimiside 35Mbps alsam yeterli diyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulunduğunuz yere bakan telekom müdürlüğüne gidip birilerine derdinizi anlatabilmeye bakın başka bir yolu yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • SunSets kullanıcısına yanıt

    Bende aynı kafadayım 😁. Ama benim derdim hız değil şuan ödediğim ücret karşılığında 200Mbps kullanan arkadaşlarım var ben ödediğim ücretin karşılığını alama derdindeyim.İnşallah yakın zamanda giber dönüşümü başlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trolldetector kullanıcısına yanıt

    Gittim şuan bir çalışmamız yok diyorlar VDSL mevcut bu konuda yardımcı olabilir misiniz dedim.Kutu değişmesi lazım şuan maliyeti kurtarmıyor dediler.Yani kısacası umursamadılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adramias A kullanıcısına yanıt
    yapacak pek bir şey yok ben de adsl 16 kullanabiliyorum arıza marıza oldu mu aylar sürüyor onarmaları altyapı beklemiyorum bile zaten

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu işi çözmezler. Bu milletin yararına olan bir şey yaptıklarını çok nadiren görüyorum. Özelleştirme öncesi dağ başındaki tek eve bile telefon kablosu çekildi. Şimdi merkezdeki eve bile internet veremiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trolldetector kullanıcısına yanıt

    Benimde aynı Allahtan arıza olmuyor 1-2 günlük düşük hız veya ping sorunu oluyor onun dışında kullanabiliyorum.35 veya 50 mbps kullanmak varken aynı paraya 16mbps kullanıyoruz.Bunu da saha ekiplerine sordum geçen hiç kurcalama 16 Mbps bulduğuna şükret onu da bulamayanlar var dedi.Mecburiyetten Türk Telekom kullanıyorum imkanım olsa alternatif internet sağlayıcılarını değerlendireceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Drak44 D kullanıcısına yanıt

    Maalesef öyle Türksat Kablonet tüm mahalleye 1 hafta gibi kısa bir sürede fiber altyapı çekti.1-2 ay sonra kullanıma açtılar.Komik kısmı ise internet altyapısını kablonet’e sunan türk telekom 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.